2.2 CDi, automat Gaśnie :(. |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 21 Listopad 2016, 23:15
|
|
|
To z tyłu listwy wtryskowej to zawór regulujący ciśnienie. Jak będzie za dużo (a pompa wysokiego ciśnienia ma dużą wydajność), to upuszcza. Generalnie po odpięciu czujnika ciśnienia silnik powinien zgasnąć. Generalnie wychodzi na to, że coś jest nie tak właśnie w tych okolicach. Jak będziesz na SD to sprawdź ciśnienia na railu. Najlepiej byłoby w trakcie jazdy, ale cieżko bo gniazdo diagnostyczne jest pod maską |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 22 Listopad 2016, 18:25
|
|
|
A jest możliwość by po vinie dojść tu na forum jaki powinien być tu ten czujnik?, bo mam w domu zapasowy który dostalem przy zakupie Mercedesa i on niby juz byl wymieniany, chodź obydwa mają inne numery.
Mówisz kolego że po odpieciu tego czujnika z przodu komory silnika (nie reduktora) powien zgasnac? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 23 Listopad 2016, 18:30
|
|
|
Epc? |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 25 Listopad 2016, 19:40
|
|
|
To po nr vin czy po wpieciu sd? |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Listopad 2016, 21:49
|
|
|
Piotrucker, Jak Ci po raz kolejny zgaśnie, to sprawdź czy masz paliwo w przewodzie wchodzącym do filtra paliwa...
[ Dodano: 26 Listopad 2016, 22:22 ]
I ja Ci mówię, że na 99,99% nie masz i nie jest to wina czujnika ciśnienia na listwie ani regulatora, który już zresztą wymieniłeś.
Czego dokładnie nie wiem, a też chętnie bym się dowiedział.
Przeczytaj sobie poniższy wątek. Nie wynika z niego rozwiązanie, ale przynajmniej unikniesz niepotrzebnych wydatków...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=20047
Ja już wiem, że u mnie problem tkwi na odcinku od filtra paliwa do baku i dotyczy albo nieszczelności pomiędzy bakiem a filtrem albo w samym baku. Stawiam na to drugie.
Ale u mnie to zdarza się sporadycznie, a u Ciebie dość często i niestety wykluczyć nie możesz pompy wysokiego ciśnienia... |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 18 Grudzień 2016, 18:06
|
|
|
badmojo napisał/a: | Piotrucker, Jak Ci po raz kolejny zgaśnie, to sprawdź czy masz paliwo w przewodzie wchodzącym do filtra paliwa...
[ Dodano: 26 Listopad 2016, 22:22 ]
I ja Ci mówię, że na 99,99% nie masz i nie jest to wina czujnika ciśnienia na listwie ani regulatora, który już zresztą wymieniłeś.
Czego dokładnie nie wiem, a też chętnie bym się dowiedział.
Przeczytaj sobie poniższy wątek. Nie wynika z niego rozwiązanie, ale przynajmniej unikniesz niepotrzebnych wydatków...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=20047
Ja już wiem, że u mnie problem tkwi na odcinku od filtra paliwa do baku i dotyczy albo nieszczelności pomiędzy bakiem a filtrem albo w samym baku. Stawiam na to drugie.
Ale u mnie to zdarza się sporadycznie, a u Ciebie dość często i niestety wykluczyć nie możesz pompy wysokiego ciśnienia... |
No paliwo odziwo mam, przy dodawaniu gazu zaraz za założonym zaworkiem zwrotnym się trochę pieni, ale chyba to nie przeszkadza. Jedynie na 3cim biegu i wyżej przy gwałtownym dodaniu gazu gaśnie. Muszę jeszcze podłączyć przewód na krótko, bańka z ropa między nogi i zobaczymy czy gaśnie, bo naprawdę poddaję się... |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Styczeń 2017, 19:55
|
|
|
Piotrucker, daj znać czy coś udało Ci się ustalić...? |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:47
|
|
|
Jutro umówiony jestem w serwisie słynącym z dobrej opini. Dopiero wczoraj wróciłem do domu po ponad tygodniu pracy.
Zobaczymy co jutro ustalą. |
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 03:38
|
|
|
A gdzie w Skierniewicach jest serwis mercedesa?
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 13 Styczeń 2017, 15:17
|
|
|
Nie ma konkretnego. Ale w jednym pracuje osoba ktora 7 lat pracowała w serwisie mb. Aktualnie naprawia oldtimery .
[ Dodano: 12 Styczeń 2017, 12:24 ]
No i tak, tuż przed zgaśnięciem silnika do filtra dochodzi pewny ciąg spienionego paliwa tuż za zaworkiem zwrotnym 2sekundy i auto gaśnie. Jutro wrzucę filmik jak to wygląda.
Druga sprawa, czy gdy by byl zapieczony któryś wtrysk to by samochód rowno chodzil, bez butowania nonormalnie jejzdzil?. Tak mi przez tel powiedział mój mechanik, niestety aktualnie jest w Tomaszowie i dopiero w kolejny weekend będę mial podłączony komputer.
A i pytanie, czy w cdi moimgaśnie jest jjakiś filterek w baku wstepny, pompka czy inne dziadostwo które moglo by się zatkac?, czy tu tylko glowna pompa jest? |
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13 Styczeń 2017, 15:56
|
|
|
Piotrucker napisał/a: |
[ Dodano: 12 Styczeń 2017, 12:24 ]
No i tak, tuż przed zgaśnięciem silnika do filtra dochodzi pewny ciąg spienionego paliwa tuż za zaworkiem zwrotnym 2sekundy i auto gaśnie. Jutro wrzucę filmik jak to wygląda. |
A zrób ten filmik i pokaż.
Piotrucker napisał/a: |
Druga sprawa, czy gdy by byl zapieczony któryś wtrysk to by samochód rowno chodzil, bez butowania nonormalnie jejzdzil?. Tak mi przez tel powiedział mój mechanik, niestety aktualnie jest w Tomaszowie i dopiero w kolejny weekend będę mial podłączony komputer. |
Nie, raczej by już miał problemy na wolnych obrotach. A przy butowaniu to by przerywał.
Piotrucker napisał/a: |
A i pytanie, czy w cdi moimgaśnie jest jjakiś filterek w baku wstepny, pompka czy inne dziadostwo które moglo by się zatkac?, czy tu tylko glowna pompa jest? |
Jest coś takiego w baku co się nazywa "inżektor". Jeżeli ten inżektor się zatka to może mieć problemy z odpaleniem.
Wyślij mi swój adres e-mail to Ci prześle schemat układu paliowego cdi. Bo tu na forum chyba coś nie działa dobrze - dotyczy załączników.
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
Piotrucker
Dołączył: 17 Lut 2016 Posty: 72 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 14 Styczeń 2017, 18:00
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=OYwg3wLVkVo
2 razy widać jak powietrze poszło w filtr, za drugim razem po dosłownie sekundzie, dwuch zgasł.
Czy gdzieś między bakiem a filtrem jet nieszczelność?, czy tyle to normalne?. |
|
|
|
|
|