Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
2.2 CDi, automat Gaśnie :(.
Autor Wiadomość
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 21 Marzec 2017, 22:39   

Daniel napisał/a:

Taki nasz Forumowy Bajkopisarz :lol:


Zapomniał OSIOŁ jak CIELĘCIEM był? Jak w moich tematach o cdiku wypisywałeś że ZAJECHAŁEM SILNIK , bo parę razy został przeciągnięty do czerwonego pola, pamiętasz już swoją WIELKĄ MĄDROŚĆ?

Nie dziwię się reakcji forumowiczów na twój powrót - Tak na przywitanie

A co do przewodów paliwowych, jeżeli oring jest dobry to wąs nie ma wpływu na trzymanie przewodu - mam ułamane 2 na filtrze paliwa + na szynie rail, oring ma za zadanie uszczelnić ten przewód (dlatego przy wkładaniu przewodu jest wyczuwalny KLIK gdy on wchodzi w środek) Dla bezpieczeństwa w swoim wypadku podciągnąłem trytytką, aby wyrównać trochę końcówkę przewodu

Oczywiście teoria a praktyka może być rożna, po coś one tam są - U jednego bez wąsów będzie ok, a u drugiego będzie zapowietrzał - Przyczyn może być kilka, ale jeżeli przy dobrych oringach (nowych) przepuszcza ciągle to trzeba coś "wyrzeźbić" z tymi wąsami
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 21 Marzec 2017, 22:53   

Dandiee napisał/a:
Zapomniał OSIOŁ jak CIELĘCIEM był? Jak w moich tematach o cdiku wypisywałeś że ZAJECHAŁEM SILNIK , bo parę razy został przeciągnięty do czerwonego pola, pamiętasz już swoją WIELKĄ MĄDROŚĆ?

Nie dziwię się reakcji forumowiczów na twój powrót - Tak na przywitanie




Też Ciebie witam.



Dandiee napisał/a:
jeżeli oring jest dobry to wąs nie ma wpływu na trzymanie przewodu



Już zostało to powiedziane, ale miło mi, że się za mną zgadasz. Bajkopisarz nie będzie z tego zadowolony 8)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 21 Marzec 2017, 23:04   

Daniel napisał/a:

. Bajkopisarz nie będzie z tego zadowolony 8)


To nic bo lekarz kazał przytakiwać.

A na TROLI nie ma siły - po prostu trzeba ich ignorować.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 21 Marzec 2017, 23:05   

kubus838, Twoja teoria o połamanych wąsach upada........... tak mi przykro..............
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 21 Marzec 2017, 23:06   

Daniel napisał/a:
kubus838, Twoja teoria o połamanych wąsach upada........... tak mi przykro..............


A może coś jeszcze napiszesz.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 21 Marzec 2017, 23:11   

kubus838, lekarz zabronił mi prowadzenia pustych dyskusji 8)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 21 Marzec 2017, 23:17   

[quote="Daniel"]kubus838, lekarz zabronił mi prowadzenia pustych dyskusji 8) [/quote

A tak to wiem.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 22 Marzec 2017, 01:01   

A w takim razie czemu dalej po wymianie przewodów paliwo za zaworem zwrotnym spada z przewodu do baku?, od razu mówię że mam pominiety podgrzewacz.
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 22 Marzec 2017, 01:30   

Piotrucker napisał/a:
A w takim razie czemu dalej po wymianie przewodów paliwo za zaworem zwrotnym spada z przewodu do baku?, od razu mówię że mam pominiety podgrzewacz.


Bo oprócz przewodów w układzie paliowym jest jeszcze zawór bezpieczeństwa(ten czarny przy pompie wysokiego ciśnienia) oraz te dwa czujniki na końcach listwy cr. Tam pod nimi też są uszczelki. Możesz mieć też uszkodzone przewody przelewowe. Jak również w listwie jest takie "wyjście" do którego podłączony jest przewód przelewowy i tam jest uszczelka miedziana. I oczywiście pod autem są przewody metalowe. Jak również na samym baku.

Po za tym tak jak jeden z kolegów miał uszkodzoną samą listwę cr. Po prostu sama rura była pęknięta.

A na pewno ma wpływ brak tej białej uszczelki piankowej na zacisku przy pompie. Kupiłeś ją?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 22 Marzec 2017, 09:48   

kubus838 napisał/a:
Po za tym tak jak jeden z kolegów miał uszkodzoną samą listwę cr. Po prostu sama rura była pęknięta.




Kolejna spiskowa teoria.......... :lol:


Ciekawy jestem co nam przyniesie dzisiejszy dzień :mrgreen:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 22 Marzec 2017, 10:59   

Daniel, Ale o co Ci chodzi? Specjalnie szukasz sensacji

kubus838, Dobrze mówi z tą szyną raila, wiadomo że nie zdarza się to AŻ tak często gęsto, ale takie przypadki są mi znane, że jest mikropęknięcie na szynie raila i po prostu z niej sączy (warto sprawdzić i ewentualnie wykluczyć) - ale teraz ważna kwestia ode mnie ...

...Aczkolwiek powiem wam tak, miałem nieszczelność na szynie rail od góry (winny oring) i samochód odpalał tak samo jak wcześniej, nie zapowietrzał się... mimo ze ropa się lała.

Nie wiem czy wiecie, ale swoimi sprzeczkami nie pomagacie koledze, który ma problem - przepychacie się jak "TYPOWE" gimbusy w szatni. Jeżeli coś komuś nie pasuje wystarczy sypnąć kontrargumentem wymienić się poglądami na dany temat i wspólnie pomóc.
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 22 Marzec 2017, 11:25   

Dandiee, pompa wysokiego ciśnienia ma na tyle duży wydatek, że nadrobi drobne wycieki. Zapowietrzony układ to inna sprawa, bo oznacza że powietrze łapie gdzieś przed sekcja sprężania.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 22 Marzec 2017, 11:41   

perzu126 napisał/a:
Dandiee, pompa wysokiego ciśnienia ma na tyle duży wydatek, że nadrobi drobne wycieki. Zapowietrzony układ to inna sprawa, bo oznacza że powietrze łapie gdzieś przed sekcja sprężania.


A jeżeli pompa wysokiego ciśnienia już ma zużyte uszczelnienia i nie daje rady?
Jeżeli łapie przed sprężaniem to pozostaje tylko "mala" pompa oraz same przewody pod samochodem i bak.

Gdzieś tu czytałem, że jeszcze może puszczać ten zawór bezpieczeństwa(chyba) czyli ta czarna kostka obok pompy wysokiego ciśnienia.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Niedzwiad 

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 153
Skąd: Białystok
Wysłany: 22 Marzec 2017, 13:07   

Piotrucker napisał/a:
A w takim razie czemu dalej po wymianie przewodów paliwo za zaworem zwrotnym spada z przewodu do baku?, od razu mówię że mam pominiety podgrzewacz.

Jeżeli chodzi Ci o to, że pojawia Ci się bańka powietrza przed filtrem, to jest to typowa przypadłość i w wielu przypadkach nie wpływa ona nawet na poranne odpalanie auta.
Pytanie jak szybko cofa Ci się to paliwo? Jeżeli jest to kilka minut i przewód jest pusty to wtedy bym się tym przejmował, jeżeli noc lub kilka dni i pojawia się bańka, to raczej nic strasznego.
_________________
S202 220cdi 125km
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 22 Marzec 2017, 15:30   

Niedzwiad napisał/a:
Piotrucker napisał/a:
A w takim razie czemu dalej po wymianie przewodów paliwo za zaworem zwrotnym spada z przewodu do baku?, od razu mówię że mam pominiety podgrzewacz.

Jeżeli chodzi Ci o to, że pojawia Ci się bańka powietrza przed filtrem, to jest to typowa przypadłość i w wielu przypadkach nie wpływa ona nawet na poranne odpalanie auta.
Pytanie jak szybko cofa Ci się to paliwo? Jeżeli jest to kilka minut i przewód jest pusty to wtedy bym się tym przejmował, jeżeli noc lub kilka dni i pojawia się bańka, to raczej nic strasznego.



Klika minut.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,206 sekundy. Zapytań do SQL: 9