Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
2.2 CDi, automat Gaśnie :(.
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 27 Marzec 2017, 18:43   

Czyli jeśli są puste przewody to zwyczajnie nie zaciąga paliwa. Dzieje się to np jak masz pusty zbiornik,czy pełny? Może problem tkwi w baku. Ile można ciągnąć temat oringow? U mnie w przewodach też idzie troszkę bąbelków i Lucas jak narazie to przetrawia. W Sprinterze też dostrzegam troszkę bąbli a auto idzie. Niekiedy ma chwilowy zanik mocy- szczególnie na zimno ale wg SD to spadek ciśnienia doładowania.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Marzec 2017, 21:46   

perzu126, niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku.
Tak wszystko wskazuje na bak... Ale zanim go wymienię muszę się upewnić raz czy problem w ogóle jeszcze istnieje, dwa co można jeszcze zrobić mniejszymi kosztami.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 27 Marzec 2017, 21:51   

badmojo, mam zbiornik z mojego CDI, tylko pływak przeklamuje poziom paliwa. Jak chcesz to możemy się dogadać i zamiast iść na śmietnik to trafi do Ciebie, w razie czego odezwij się na PW ;)
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
haftar 
haftar

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 29
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Marzec 2017, 17:59   

Ja po dwóch latach walki z pęcherzami powietrza/pustymi przewodami paliwowymi oraz wymianie chyba wszystkich możliwych elementów, kilkukrotnie wymieniałem oringi, regenerowałem tzw. zawór stopu, łączyłem na krótko przewody pomijając niektóre elementy - niestety wciąż się zapowietrzał. Przełomem okazał się fakt, że po dłuższej trasie jak odkręciłem korek przed tankowaniem to lekko sykło, jakby było w zbiorniku podciśnienie. Przy najbliższej okazji położyłem się pod auto i wyciągnąłem przewód odpowietrzający zbiornik paliwa - wewnątrz na odcinku około 15cm miałem zaschniętą rodzinkę jakichś robali - po przywróceniu czystości przewodu, i wydanych bez sensu kilkuset, lub nawet nieco ponad tysiąc złotych nigdy więcej nie miałem problemów z odpalaniem, ani bąbli w przewodach.
_________________
ex W202 C250TD
W220 320CDi
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28 Marzec 2017, 18:06   

Jeżeli to jest TO , to się należy Nobel . :D :D
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
haftar 
haftar

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 29
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Marzec 2017, 18:10   

auta już nie mam od prawie roku, ale po udrożnieniu rurki jeździłem półtora roku i nigdy się nie zapowietrzył, natomiast wcześniej nawet kilka razy dziennie, ale czasami zdarzało się, że palił od strzału

przewód idzie od zbiorniczka przelewowego umieszczonego przy korku wlewu paliwa w dół i po łuku opasając kosz koła zapasowego, zakończony jest taką gumką w kształcie małej trąbki
_________________
ex W202 C250TD
W220 320CDi
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 28 Marzec 2017, 19:46   

Dzisiaj wieczorem pół Polski zamiast oglądać Milionerów będzie szukać trąbki 8)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Marzec 2017, 21:33   

haftar, to być może największe odkrycie na forum, które zakończy nieskończoną kłótnię oringow i wąsów 8)
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
Ostatnio zmieniony przez perzu126 28 Marzec 2017, 23:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 28 Marzec 2017, 21:47   

perzu126, najbliższe dni zweryfikują tą bombę :mrgreen:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Marzec 2017, 23:13   

Swoja drogą kilka postów wcześniej zapytałem o zbiornik. Niestety po nastu latach z ropy zostało zapewne mnóstwo syfu co pokazał jeden z kolegów w dziale zrób to sam. Nierozbieralnośc zbiornika plus skomplikowane przeplywu między komorami będą rodzic coraz więcej podobnych sytuacji. I nic do rzeczy tu nie ma gdzie tankujemy na stacji: czy u Józka czy na Orlenie. Ja w Sprinterze dokładnie umyłem zbiornik myjką plus silną chemią, trochę syfu się nagromadziło.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 29 Marzec 2017, 08:50   

perzu126 napisał/a:
I nic do rzeczy tu nie ma gdzie tankujemy na stacji: czy u Józka czy na Orlenie.



Trochę jednak różnicy jest...
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Marzec 2017, 09:14   

Daniel napisał/a:
Dzisiaj wieczorem pół Polski zamiast oglądać Milionerów będzie szukać trąbki 8)

:D Najważniejsze nie tracić poczucia humoru.

Zanim zacznę się czołgać pod autem zamiast oglądać Milionerów... :-)
U mnie spod wlewu paliwa wychodzi w dół taka gumowa rurka o średnicy zewnętrznej ok. 2,5cm, przez którą jak wlałem kiedyś za dużo paliwa leciała sobie ropa. Rurka idzie pionowo w dół i kończy się na wysokości nadkola. Czy to jest przy okazji odpowietrzenie zbiornika, czy jest jeszcze jakaś inna magiczna rureczka...?
Zdziwił bym się gdyby coś tam jeszcze miało być, tym bardziej, że brak odpowietrzenia, to był mój pierwszy trop...
Ale chciałbym się zdziwić :-)
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 29 Marzec 2017, 14:48   

Ta rurka to odpływ z okienka wlewu paliwa.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
haftar 
haftar

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 29
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Marzec 2017, 16:41   

odpowietrzenie wychodzi ze zbiorniczka przelewowego umieszczonego kilka centów poniżej wlewu paliwa i jest to miedziana (chyba) rurka zakończona słynną trąbką :mrgreen:
_________________
ex W202 C250TD
W220 320CDi
Ostatnio zmieniony przez haftar 29 Marzec 2017, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Marzec 2017, 16:48   

haftar, dzięki, już znalazłem trąbkę :-)
Jak go sprawdzić? Czy można tam dmuchnąć z kompresora...?

[ Dodano: 29 Marzec 2017, 17:00 ]
To byłby hicior, gdyby się okazało, że to to...
Tym bardziej, że u mnie ta przypadłość zdarzała się mega rzadko i tylko w długich trasach.

[ Dodano: 29 Marzec 2017, 17:02 ]
perzu126 napisał/a:
Ta rurka to odpływ z okienka wlewu paliwa.

A ja byłem przekonany, że to właśnie odpowietrzenie zbiornika :oops:
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,171 sekundy. Zapytań do SQL: 10