zmiana silnika, problemz odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
sylwek1992
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 21 Listopad 2016, 01:04 zmiana silnika, problemz odpaleniem
|
|
|
Witajcie, zmienilem silnik w swoim MB z 2.8 na 3.2 od w210 pojawił się problem z odpaleniem. Nie odpala na komputerze od 3.2 ani na tym od 2.8 byly przekładane wiązki i tez nic nie dało. Próbowaliśmy z plakiem i tez żadnej reakcji tak jakby byl odcięty prąd na świece. Pewnie to immobilaizer? Czy da radę go jakos odciąć zeby dało się odpalić? |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 21 Listopad 2016, 16:12 Re: zmiana silnika, problemz odpaleniem
|
|
|
sylwek1992 napisał/a: | Witajcie, zmienilem silnik w swoim MB z 2.8 na 3.2 od w210 pojawił się problem z odpaleniem. Nie odpala na komputerze od 3.2 ani na tym od 2.8 byly przekładane wiązki i tez nic nie dało. Próbowaliśmy z plakiem i tez żadnej reakcji tak jakby byl odcięty prąd na świece. Pewnie to immobilaizer? Czy da radę go jakos odciąć zeby dało się odpalić? |
Napisz VIN. Jeśli to starszy rocznik to może zwykłe kodowanie kluczyka się sprawdzi.
Nawet nie wiadomo jakie silniki podmieniałeś. Rzędówki? |
|
|
|
|
sylwek1992
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 22 Listopad 2016, 11:16
|
|
|
Tak rzędówki. Vin podam wieczorem. Mój W202 jest z 94 roku a W210 chyba z 96 jest to silnik M104 3.2 220 koni. Bede miał jeszcze stacyjkę z kluczykiem od W210. |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 22 Listopad 2016, 17:40
|
|
|
Bez tego nie zdziałasz nic, musisz mieć cały kpl z jednego auta |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
sylwek1992
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 22 Listopad 2016, 21:00
|
|
|
Stacyjkę bede miał jutro a mam wszystkie komputery i wiązkę z W210. A to vin mojej celiny WDB2020281F173016 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Listopad 2016, 21:50
|
|
|
sylwek1992, Wiadomo stacja jest inna ale najważniejsze to IFZ ,Pierścień na stacji i komputer silnika. Pamietaj w pilocie jest pestka która komunikuje się z komputerem i pozwala odpalać ,sam pilot służy tylko do otwierania Fury
I luterko z diodami czerwony-zielony ,tam jest czujnik podczerwieni
I jescze jedno jaki miał zastosowany IFZ w w210
Niema tego to kicha |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
sylwek1992
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 18:31
|
|
|
WDB2100551J003487 to jest numer vin samochodu z którego mam silnik |
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 19:13
|
|
|
Jeżeli miałeś IFZ a teraz siedzi IFZ z wersji z kluczykiem z pestką to będzie mały problem.
Robiłem swap u siebie była właśnie taka sytuacja.
Inne kostki przy IFZ, różnica w ilości przewodów.
Pomimo, że dysponowałem kompem z SD nie mogłem wspomóc się schematami bo ich nie ma
Najwcześniej w poniedziałek mogę podrzucić dokładny opis co i jak, po prostu porównywałem wiązki i się udało.
Oczywiście pod warunkiem, że nie wyrzuciłem
W skrócie trzeba zdjąć lusterko wsteczne (wewnętrzne) i poprawić połączenie żeby było tak jak u dawcy,
sygnał otwarcia drzwi kierowcy itp. |
_________________
|
|
|
|
|
|