Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator) |
Autor |
Wiadomość |
WaldazZz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 70 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 11:20 Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator)
|
|
|
W202 combi 99r. 2,2cdi 125 km. Nawet w lecie przy nowym aku potrzebował z 2 obrotów wału zanim zaskoczył. Teraz 310 tys. przebiegu i jak zrobi się zimno, potrzebuje 6-8 obrotów. Aż strach pomyśleć jak przyjdą prawdziwe mrozy. Na co zwrócić uwagę? Słyszałem, że jest problem przy wymianie świec żarowych, prawda? Ukręcają gwinty podobno. |
_________________ C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 11:30
|
|
|
WaldazZz napisał/a: | e jest problem przy wymianie świec żarowych, |
A co masz walniete świeczki |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 18:29
|
|
|
Świeca łatwo sprawdzić, jest mnóstwo info na necie jak to zrobić. Może byc moduł grzania uszkodzony. Może się zapowietrzać. No jest dużo przyczyn, ale 310TYS KM TO ŻADEN PRZEBIEG dla dla diesla Mercedesa. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 21:44 Re: Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator)
|
|
|
WaldazZz napisał/a: | W202 combi 99r. 2,2cdi 125 km. Nawet w lecie przy nowym aku potrzebował z 2 obrotów wału zanim zaskoczył. Teraz 310 tys. przebiegu i jak zrobi się zimno, potrzebuje 6-8 obrotów. Aż strach pomyśleć jak przyjdą prawdziwe mrozy. Na co zwrócić uwagę? Słyszałem, że jest problem przy wymianie świec żarowych, prawda? Ukręcają gwinty podobno. |
Witam
Na początek sprawdź czy w przewodach paliwa pokazują się bańki powietrza.
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
WaldazZz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 70 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Grudzień 2016, 17:55
|
|
|
Ok. Odstawiam w przyszłym tygodniu do mechanika. Mówił, że świec nie ruszać najdłużej, jak się da, bo faktycznie uwielbiają się ukręcać. Wtedy głowica w dół i koszmar. Czyli podsumowując: kontrol świec, odpowietrzenia ukł wtryskowego i ew sprawdzenie modułu grzania. Jak coś komus jeszcze wpadnie do głowy to walcie. |
_________________ C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 10:53
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Są metody na ich wykrecenie bez zdejmowania głowicy. Zmień mechanika. |
No właśnie - a czy wiesz gdzie mogą być opisane takie metody? Ja się koledze nie dziwie bo teraz kazdy mechanik co by miał nie zrobić przy silniku to chce zdejmować głowice. Pamietam jak miałem przedmuch pod wtryskiwaczem to też chcieli do wyjecia wtrysku zdejmować głowice. A żaden z nich nie jest w stanie napisać i w jakim celu do wyjęcia wtrysku czy żaroświecy potrzeba zdemontować głowice.
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
|
|
|
|
WaldazZz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 70 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 16:32
|
|
|
Nie chodzi mi o to, że trzeba demontować głowicę z automatu. Byłem przekonany, że trzeba ją zdejmować, jak się gwint ukręci, ale okazuje się, że są patenty. Jakby ktoś miał jeszcze inny pomysł co jeszcze muszę obadać to będę wdzięczny. |
_________________ C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697 |
|
|
|
|
KOoCuRr
S202
Dołączył: 01 Kwi 2016 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 19:21
|
|
|
Ma zwyklego klekota, wczoraj mialem "przyjemnosc" wymienic u siebie swiece.
Pierwsza i ostatnia wykrecily sie super...dwie srodkowe masakra...co ruch kluczem ( a robilem naprawde minimalne, nic na sile ) pelne gacie.
Co jakis czas znow ruch, psikniecie wd40...i tak dalej. Mimo, ze zamajaczylem w cholere czasu, udalo sie |
|
|
|
|
Snak
snak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 16 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 19:01
|
|
|
Kolego WaldaZz też mam C220CDiI 125KM i też podobny objaw, a zwłaszcza przy temp. otoczenia +5 stopni i mniej. Skończyło się to regeneracją pompy wysokiego ciśnienia. Zwróć uwagę czy jest mokra, a właściwie wystarczy aby była opocona. Przy niższych temp. oringi uszczelniające się kurczą i pompa się rozczelnia tracąc ciśnienie. Był poruszany ten temat - poszukaj. |
_________________ C220CDI 99r |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 14:58
|
|
|
Wymiana świec żarowym jest prostym zabiegiem - ale trzeba użyć trochę głowy, a nie tylko siły mięśni. Ja wyciągałem wszystkie świeczki ponieważ (1) była przepalona. I najlepsze to było to, że przepalona była... zmieniana kiedyś z BOSCH'a - a reszta była oryginalna z Mercedesa i ciągle sprawne. |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
|