Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś większego - luźne porady
Autor Wiadomość
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 20:19   Coś większego - luźne porady

Cześć, piszę ten temat bo czasami myślę o zakupie czegoś większego - apetyt rośnie w miarę jedzenia. :) Mój budżet to 30 tysięcy PLN. Co mnie konkretnie interesuje:

-W220 S500
-C215 CL500
-W211/W209 E500

Pytanie zasadnicze: czy budżet 30 tysięcy jest wystarczający aby kupić w miarę zadbany egzemplarz któregokolwiek modelu powyżej? Co do W211 i W209 to raczej nie - odpowiadam sobie sam, ale jeszcze chcę przeczytać co sądzicie na ten temat. Te 2 modele dobrze trzymają cenę egzemplarzy z dużym silnikiem.

Co do C215 to przeglądając ogłoszenia jak na razie ciekawe egzemplarze widzę tylko w okolicy 50 tysięcy, więc znacznie więcej niż mogę zapłacić. Mam wrażenie, że C215 podrożał ostatnio, bo kiedyś naprawdę ładne sztuki widziałem po mniej więcej 30 tysięcy złotych, teraz albo trupy po 15 albo dobrze utrzymane po 50.

W220 S500 - tego jest mnóstwo, często nawet ładnie wyglądają na zdjęciach. Nie mniej jednak trochę boję się, że to złudne wrażenie. To są skomplikowane samochody i mam obawy, że kupując egzemplarz nawet za 30 tysięcy można się nieźle nadziać. Nikt nie kupuje eski żeby trzymać ją w garażu i mam świadomość, że te samochody mają dosyć duże przebiegi. Obawiam się, że nawet jeśli z wierzchu będzie wyglądał ładnie to mechanicznie może się sypać - airmatic, skrzynia, elektronika itp. Głupio będzie jak wydam 30 tysięcy a za kilka dni zobaczę samochód na kompletnej glebie. Oczywiście wiadomo, że wszystko się będzie psuło bo to tylko mechanika/elektronika, i jeśli raz na rok będę musiał wymienić kompresor w airmaticu czy coś takiego to spoko, ale jeśli miałbym co miesiąc robić coś poważnego to już będzie nieciekawie.

Ogólnie za te pieniądze nic więcej ciekawego nie przychodzi mi do głowy. O W140/C140 za te pieniądze na chwilę obecną można zapomnieć a W210 nie chcę. Zastanawiam się czy w ogóle do tego podchodzić czy zbierać jeszcze pieniądze i za dłuższy czas myśleć o W221 lub CLS. Co Wy o tym myślicie?
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
1JZ 

Pomógł: 18 razy
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 739
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 21:26   

C215 to jest jeszcze bardziej skomplikowane, bo masz czesto abc i mniej uzywanych czesci na rynku. W220....dla mnie to jest najbardziej przypalowy mercedes jakiego mozna kupic, przez to, ze one leza jak takie cygany na co drugim parkingu. Zaraz po niej w rankingu przypalowosci jest okular :mrgreen:
Zostaje 211, ktora technologicznie jest pare lat do przodu wzgledem s, nie rdzewieje i ogolnie sprawia wrazenie nowszego samochodu, takze dla mnie wybor jest prosty. Problemem jest mala podaz benyn, a juz w ogole v8.
A nie chcesz cdi? Zaczpiujesz i bedzie jechal jak ta 500tka, albo i lepiej.
_________________

E320 CDI Avantgarde
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 21:42   

1JZ, C215 ma nie często a zawsze ABC :wink:

777, W211/W209 500'tki nie znajdziesz w tym budżecie na 100%, przynajmniej nic takiego czym ze spokojnym sumieniem tydzień po zakupie pojechałbyś na wakacje kilkaset kilometrów :lol:

W220 to jedyna dostępna opcja w tym budżecie z tym, że będzie to przedlift pewnie. Chociaż polift też może się znajdzie, ale sam fakt 220tki wiadomo jaki jest :P Dość ryzykowne auta.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 21:43   

Właśnie z W220 jest tak, że obecnie jest wysyp trupów za 10 tysięcy i z tego powodu na co drugim parkingu możesz spotkać takiego na glebie. Czy jest taki przypałowy to nie wiem - jeśli jest zadbany to nawet po tych kilkunastu latach robi wrażenie i daje wysoki komfort jazdy. :)

W211 bardzo chętnie, tylko wersje z benzynowymi V8 stoją wysoko cenowo i tutaj też jest airmatic. A diesla nie chcę, cenię ich osiągi i niskie spalanie, ale nie dają takiej elastyczności jak benzyna.

Cytat:
777, W211/W209 500'tki nie znajdziesz w tym budżecie na 100%, przynajmniej nic takiego czym ze spokojnym sumieniem tydzień po zakupie pojechałbyś na wakacje kilkaset kilometrów :lol:



Właśnie śledząc aukcje coraz bardziej się o tym przekonuję. Szkoda. :)


Cytat:
W220 to jedyna dostępna opcja w tym budżecie z tym, że będzie to przedlift pewnie. Chociaż polift też może się znajdzie, ale sam fakt 220tki wiadomo jaki jest :P Dość ryzykowne auta.



I to mnie najbardziej zastanawia. Może warto kupić taką za 20 i od razu zrobić remont airmatica i porządny przegląd wszystkiego?
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
Ostatnio zmieniony przez 777 6 Styczeń 2017, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 21:49   

2 kolegów z pracy kupiło w211 przedliftowe, co prawda 2.7 cdi, jeden dał cos koło 21 tys drugi chyba 25 tys i powiem ci że nie ma lipy nie narzekają a i nie wyglądają jak strucle, tyle tylko że e500 może być ciężko w tej cenie

co do w 220 szef miał od nowości i gniło w oczach, zrobili zaprawki, potem jakiś pracownik odkupił i po roku znowu zaczęło wyłazić
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 22:03   

Właśnie z W211 jest tak, że za ładnego diesla wystarczy dać już około 22 - 23 tysięcy, ale E500 kosztuje prawie drugie tyle. W211 w dieslu ma też taki plus, że nie posiada airmatica co stanowi zawsze jakiś komfort psychiczny. :)

Z CDI mógłbym ewentualnie wziąć pod uwagę S320.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
1JZ 

Pomógł: 18 razy
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 739
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 22:07   

Muciek napisał/a:
1JZ, C215 ma nie często a zawsze ABC :wink:

Tak czulem :P

777 napisał/a:
Właśnie z W220 jest tak, że obecnie jest wysyp trupów za 10 tysięcy i z tego powodu na co drugim parkingu możesz spotkać takiego na glebie. Czy jest taki przypałowy to nie wiem - jeśli jest zadbany to nawet po tych kilkunastu latach robi wrażenie i daje wysoki komfort jazdy. :)

Te za 10k czesto wygladaja lepiej niz za 20k, potwierdzone z praktyki :lol:
777 napisał/a:

I to mnie najbardziej zastanawia. Może warto kupić taką za 20 i od razu zrobić remont airmatica i porządny przegląd wszystkiego?

Ale jak juz to polfit, bo przedlift to jest masakra...
_________________

E320 CDI Avantgarde
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 22:39   

Też bym wolał polifta bo podobno były jakieś usprawnienia w airmaticu. Ponadto ma dużo ładniejsze lampy tylne, ale to już kwestia gustu.

Byłbym wdzięczny gdyby wypowiedziały się też osoby, które miały więcej do czynienia z tymi samochodami, bo zależy mi na informacjach praktycznych. :)
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
1JZ 

Pomógł: 18 razy
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 739
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Styczeń 2017, 23:11   

777 napisał/a:
Też bym wolał polifta bo podobno były jakieś usprawnienia w airmaticu. Ponadto ma dużo ładniejsze lampy tylne, ale to już kwestia gustu.

Byłbym wdzięczny gdyby wypowiedziały się też osoby, które miały więcej do czynienia z tymi samochodami, bo zależy mi na informacjach praktycznych. :)

Tak samo sie psuje airmatic po jak i przed liftem. Najwazniejsze w polifcie - nie gnije. I to jest uwazam rzecz warta doplaty. A, ze ladniejsze wnetrze i lampy to juz druga kwestia :)
Takze, ze jak chcesz kupowac przedlifta to moim zdaniem szkoda pieniedzy. Dycha - to jest ok cena za przedlifta
Wez pod uwage, ze wszystkie 220tki maja juz ponad 300kkm. Obojetnie czy cdi, czy benzyna. To jest taki przebieg, ze amortyzator wysiada. Niewazne, ze ktos zrobil regeneracje, zeby byla szczelnosc. On tylko nie opada, ale jest zuzyty. Samochod wtedy strasznie sie buja i plywa, i praktycznie kazda ska ma ten problem. Rozwiazanie jest tylko jedno - nowe amorki :mrgreen:

A jak chcesz cos wiedziec konkretnie to pytaj. W220 mial dobry znajomy przez 3lata, bardzo czesto jezdzilem tym samochodem i bylem przy nim jak cos robil. To samo W211(z airmatickiem), ale po lifcie.
Tylko, ze wszystko w cdi :oops:
_________________

E320 CDI Avantgarde
 
 
brys 
Mustang 2012 ;)


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 2215
Skąd: Monako
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:35   

O jaki fajny temat, wtrącę swoje kilka groszy :P

W220 S500 - wg mnie bardzo fajny wybór. Za 30 000zł możesz już trafić polifta, najlepiej bez gazu, żeby nie miał nalatane po 600 000km. Skrzyni bym się tutaj nie bał w ogóle. Silnik także jest pancerny. Jedyne większe koszty eksploatacyjne przy nim, to te wynikające z szesnastu świec ;)
Jak wszyscy wiedzą, w W220 bać się należy jedynie zawieszenia - ale tu musisz mieć szczęście. Jeśli auto już przy zakupie nie opadało po nocy, kompresor nie załączał się co chwilę, podnosiło się bez ociągania, nie było żadnych błędów, to raczej powinieneś pojeździć dłużej. Poza tym, w porównaniu do ABC, koszt serwisowania Airmatica nie jest aż tak wielki - nowa pompa w ASO to jakieś 1200zł, nowy amortyzator jakieś 2500zł, do tego bloki zaworowe w podobnym hajsie. Trzeba uważać, żeby nie kupić auta z ABC, co w przypadku S500 się zdarzało.
Drugą rzeczą, która może wkurzać, są awarie elektroniki. W tych autach zdarza się, że na zegarach zaświeca się dosłownie 10 różnych komunikatów o błędach, samochód traci ESP, ABS i wspomaganie. Albo, że na zegarach nie wyświetla się zupełnie nic - awaria podświetlenia zegarów zdarza się często w W220 i C215. Nie mniej jednak, wszystko jest do opanowania i to nie są jakieś ogromne problemy wg mnie.
Korozja - jest zarówno w przedliftach jak i poliftach, po prostu musisz to sprawdzać przy zakupie.

C215 CL 500 - bolączki W220, powiększone o droższe w naprawach i bardziej skomplikowane zawieszenie, nagminne niedomykanie się szyb bocznych (spowodowane rozpadaniem się kabli idących do drzwi), rozklejanie się podwójnych szyb bocznych, pękanie przedniej szyby w poprzek (spowodowane skręcaniem się nadwozia). Ale jest jeden plus - nie gnije. Za to w miejscach odprysków może zrobić się bąbel wielkości dłoni. No ale dziury w blasze nie ma. Osobiście, przy 30 000zł budżetu - nie polecam :wink:

W211 E500 - mam mieszane uczucia co do tego auta. Wg mnie nie ma w nim nic porywającego, jest najbardziej przeciętne z tego, nad czym się zastanawiasz. Każda E500 ma Airmatic. Jakbym chciał mieć Airmatic i silnik M113, to bym wolał kupić W220 :P

W209 CLK 500 - o, tutaj bym się zastanowił. Trzeba zwrócić uwagę, że jest to najszybszy samochód z tych, które bierzesz tutaj realnie pod uwagę. Do tego posiada bezawaryjny silnik M113, pięciobiegową skrzynię i konwencjonalne zawieszenie. Opcja najbardziej bezawaryjna z wymienionch. Jedyne minusy - mało miejsca z tyłu i nie oszukujmy się, ten samochód trochę jakby mówi "chciałbym C215, ale mnie nie stać/trochę się boję" :P

W140/C140 - ze znajomymi od jakiegoś czasu bawimy się w import z Hiszpanii. Uwierz, że da się trafić dobre W140 z V8, które nie wyjdzie wraz z kosztami importu i marżą więcej niż 30 000zł. Z C140 faktycznie gorzej.

W210 - ble, daj spokój :P

W221 S500 - to już trochę inna liga cenowa, bez 80 000zł na daną chwilę nie masz co podchodzić. Ale dodać trzeba, że ten samochód ma już silnik M273 o pojemności 5.5 litra i 388 koni i jest naprawdę szybki. Niestety - są śmieciowe skrzynie 7G, w których prędzej czy później padnie Ci sterowanie, widełki cenowe tej imprezy to 4000-6000zł. Programowanie modułu tylko online :?
Za to Airmatic już jest bardziej wytrzymały i elektronika mniej lubi świrować :)

C219 CLS 500 - opcja ciekawa, ale jednak teraz musisz mieć te 60 000zł na zakup. Sam się trochę czaję na takiego. 500 trzymają ceny bardzo mocno. Z plusów - pięęękna linia i często ciekawe wersje kolorystyczne, do tego silnik M113. Jako ciekawostka - tu warto przemyśleć diesla, bo osiągi mają bardzo zbliżone (jak mnie pamięć nie myli to różnica około 0.5s do setki). Nie chce mi się tu teraz pisać, że ten jedyny dostępny w C219 diesel V6 to też trochę niewypał, bo ciekną chłodniczki oleju między głowicami, bo przepływomierze są dwa, zintegrowane z "porożem" dolotu i musisz wymieniać oba naraz + dolot (który uwielbia pękać ze starości), bo padają sondy lambda i jedna kosztuje 1200zł, bo turbo w ASO kosztuje 10k zł itp. itd, tu i tak jest pełno fanów bajerów pod tytułem 7G + diesel V6, którzy się muszą sami przekonać. A właśnie, skrzynie zawsze 7G, taki sam śmieć jak w W221, też popłyniesz na 4-6k zł. Do tego Airmatic z najgorszego okresu, bo rodem z W220 :lol:

Reasumując mój elaborat - ja bym kupił jakieś w szyku W220 S500 po lifcie bez gazu. A jak nie, to szukałbym CLK 500 :)
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 18:59   

W211 E500 może i wygląda przeciętnie, środek też jest przeciętny i jeszcze te wskaźniki temperatury i paliwa... ale jego przeciętność kończy się wraz z mocniejszym wciśnięciem pedału gazu. :) https://www.youtube.com/watch?v=faDJXj5oYQ4

Tylko niestety ta cena nie ustępuje. W209 by mi pasowało najbardziej bo nie ma airmatica, lecz ceny też się trzymają.

Pozostaje wziąć więc pod rozwagę W220 a to trochę właśnie jak loteria. Zastanawiam się czy nie zainteresować się trochę tańszym egzemplarzem i na "dzień dobry" nie włożyć w niego trochę środków - przynajmniej jest wtedy pewność co i gdzie zostało wymienione.

Sam silnik w eksploatacji jest bardzo w porządku - to raptem tylko 4 świece więcej i ze 2 dodatkowe litry oleju więcej niż w M112. Poza tym ceny filtrów takie same, spalanie pewnie 2 - 3 litry różnicy. O skrzyni 5-cio biegowej też słyszałem wiele dobrych opinii.

Jednak airmatic może wykończyć - może i te ceny nie są już tak wysokie jak kiedyś, ale jak co miesiąc będę musiał włożyć w naprawy ze 2000 to trochę mnie to przerośnie. A co gorsza zawsze jadąc w trasę będę myślał czy gdzieś 800 kilometrów od Warszawy nie zobaczę komunikatu "car too low!" i będę zmuszony dzwonić po lawetę. :D Może lepiej sobie jednak narazie odpuścić - dlatego przydatne są dla mnie Wasze opinie i dzięki za nie. :)
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Piotrek.sz 

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 555
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 19:04   

777 napisał/a:
Zastanawiam się czy nie zainteresować się trochę tańszym egzemplarzem i na "dzień dobry" nie włożyć w niego trochę środków - przynajmniej jest wtedy pewność co i gdzie zostało wymienione.


tak ja zrobiłem, kusiło mnie na S203, ale środek mi się nie podobał, i cała kasa by poszła, S 202 była bliższa Beczki którą kiedyś miałem, porobiłem wtryski, zawieszenie i póki co spokój, tak ze kupując auto na dłużej to moze być dobra opcja:)
_________________
Po sześciu latach z Omegą czas na C klasę:)
C 220 CDI kombi, automat Esprit Selection, 1999r.
WDB2021931F896447

 
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 20:40   

A z drugiej strony można wydać kupę kasy na rzeczy, które by się nie zepsuły a padnie coś innego - loteria. :)
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
brys 
Mustang 2012 ;)


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 2215
Skąd: Monako
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 20:45   

777 napisał/a:
W211 E500 może i wygląda przeciętnie, środek też jest przeciętny i jeszcze te wskaźniki temperatury i paliwa... ale jego przeciętność kończy się wraz z mocniejszym wciśnięciem pedału gazu.

Tak czy siak nie widzę jakiejś jego przewagi nad W220, biorąc pod uwagę ogólny obraz :)

777 napisał/a:
Tylko niestety ta cena nie ustępuje. W209 by mi pasowało najbardziej bo nie ma airmatica, lecz ceny też się trzymają.

Tak jak pisałem, to jest auto względnie proste. Tu już prędzej bym się odważył kupić coś do lekkich poprawek, a za to tańsze. Wg mnie z Twoim budżetem prędzej czy później byś trafił sensowny egzemplarz.

777 napisał/a:
Pozostaje wziąć więc pod rozwagę W220 a to trochę właśnie jak loteria. Zastanawiam się czy nie zainteresować się trochę tańszym egzemplarzem i na "dzień dobry" nie włożyć w niego trochę środków - przynajmniej jest wtedy pewność co i gdzie zostało wymienione.

Nie wiem co dokładniej masz na myśli, ale w życiu bym nie wszedł w odgruzowywanie zaniedbanego W220. Ja kupiłem W124 do poprawek i już mam dosyć :P

777 napisał/a:
Jednak airmatic może wykończyć - może i te ceny nie są już tak wysokie jak kiedyś, ale jak co miesiąc będę musiał włożyć w naprawy ze 2000 to trochę mnie to przerośnie. A co gorsza zawsze jadąc w trasę będę myślał czy gdzieś 800 kilometrów od Warszawy nie zobaczę komunikatu "car too low!" i będę zmuszony dzwonić po lawetę.

Bez przesady, musiałbyś kupić kompletnego trupa, żeby tak było. Airmatic pada nagle bardzo rzadko, praktycznie tylko w przypadku, gdy pęknie Ci dźwignia czujnika wysokości zawieszenia na danym kole - naprawisz to w trasie sznurkiem i pojedziesz dalej, koszt naprawy maks 250zł.
Nieszczelność w układzie Airmatica daje o sobie znać np. często załączającą się pompą na postoju (w skutek czego możesz wykończyć pompę) - wtedy ona musi stale dopompowywać ciśnienie, żeby utrzymać poziom samochodu. Do tego oczywiście opadanie zawieszenia po nocy lub po prostu po kilku godzinach. Jak pompa umiera, to wyświetla się komunikat o "Airmatic Visit Workshop" i auto nie reaguje na przycisk podnoszenia, ale poziom spokojnie trzyma. Więc tak jak piszę, jak zawieszenie masz utrzymane w dobrym stanie, to naprawdę szansa na jakąś nagłą awarię jest baaardzo znikoma :)

Rzuciłem okiem na otomoto i te dwa są interesujące:
https://www.otomoto.pl/of...html#362a253ee3
https://www.otomoto.pl/of...html#362a253ee3
Wiem, że drugi to przedlift, ale nadrabia wg mnie pakietem AMG i ceną.
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 21:02   

A wiadomo coś na temat tej nowej akcyzy, czy to w końcu wchodzi i kiedy ewentualnie?

Ten pierwszy przekracza mój budżet, wiadomo, że coś by się stargowało, ale do tego trzeba doliczyć pakiet startowy itp. Drugiego już oglądałem i na zdjęciach wygląda świetnie. Jako ciekawostkę wrzucę: http://allegro.pl/mercede...6670118931.html

Wygląda na zdjęciach naprawdę przyzwoicie. Albo był po dzwonie i wiele lat stał gdzieś w jakimś niemieckim komisie zanim go poskładali albo zdjęcia są mocno podkręcone.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,191 sekundy. Zapytań do SQL: 10