Zerowe wskazanie paliwa w baku. |
Autor |
Wiadomość |
2900
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 16 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 07:47 Zerowe wskazanie paliwa w baku.
|
|
|
Witam, jako że auto stoi u mechanika a problem od samego początku jest z czujnikiem poziomu paliwa chciałem żeby od razu tam zobaczył.
96r 2199cm3 150KM benzyna
Jak udało mi się dowiedzieć czujniki poziomu są dwa, po obu stronach wału. Tylko teraz kwestia czy jest to pływak mechaniczny który można odblokować ew spróbować naprawić czy jakaś czujka którą się po prostu wymienia.
Wtyki zegara/licznika poprawiłem i bez poprawy.
Jakieś rady czy trudności przy takim zabiegu ?
Wolę wiedzieć wcześniej żeby nie być zaskoczonym.
Rozumiem że najpierw zlewam paliwo od dołu z obu komor i dopiero później zabieram się za sprawdzanie pływaków ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
OzioramWAS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 224 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 13:03
|
|
|
jak przedliftowy to wskazowka mogla przykleic sie do szpileczki.
nie wiem czy dobrze mowie ale plywaki najlepiej sprawdzic miernikiem |
_________________ S202 C220 D "ELEGANS " \'97 FL WDB2021821F637594 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 16:38
|
|
|
OzioramWAS, dobrze mówisz, ustawić na oporność i ruszać pływakami i patrzeć czy się oporność zmienia |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
OzioramWAS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 224 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 20:15
|
|
|
brawo ja! polać mi!
jak wyciagniesz plywak to masz tam taki elektromagnesik mozesz go "umyc" oczywiscie nie woda z mydlem |
_________________ S202 C220 D "ELEGANS " \'97 FL WDB2021821F637594 |
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 21:32
|
|
|
Hej ja mam też ten sam silnik i ten sam rok produkcji i ten sam problem ale u mnie to chyba ogólnie liczniki są do wymiany bo też inne wariacje się dzieję. Jutro bedę je próbował wyjąć .
Jak byś mógł cyknąć foty z tej operacji z pływakami byłoby fajnie bo może też bede musiał to zrobić.
Gdzie jest zawór spustowy w zbiorniku? I z ciekawości ile litrów wchodzi do niego??? |
_________________ poszukuje |
|
|
|
|
2900
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 16 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Styczeń 2017, 05:45
|
|
|
Podkopnik napisał/a: | Hej ja mam też ten sam silnik i ten sam rok produkcji i ten sam problem ale u mnie to chyba ogólnie liczniki są do wymiany bo też inne wariacje się dzieję. Jutro bedę je próbował wyjąć .
Jak byś mógł cyknąć foty z tej operacji z pływakami byłoby fajnie bo może też bede musiał to zrobić.
Gdzie jest zawór spustowy w zbiorniku? I z ciekawości ile litrów wchodzi do niego??? |
Hej ja tego robić nie będę, w sumie pytam w imieniu mojego serdecznego przyjaciela który jest mechanikiem i pracuje w zawodzie, po prostu mnie poprosił żebym popytał i dał mu znać żeby niespodzianek nie było.
Jakie masz jeszcze cuda, bo u mnie zdarza się że wszystkie wskazówki leżą tylko obrotomierz wbruje/drga i nie ma na to reguły, raz działa a raz nie. Ale nawet jak działa to paliwko leży na zero.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11 Styczeń 2017, 12:10
|
|
|
U mnie wariuje wskazówka od temp czasem idzie na maxa a po chwili opada do temp realnej, lewa strzałka od kierunku nie świeci i nie pyka Prawa czasem śweci i pyka a czasem nie, świecą sie kontrolki od poziomu plynu od sprysku i w płynu chłodncizego i czasem potrafią zgasnąć na minute lub dwie ale potem znowu się zaświecają, wskazówka od paliwa leży zawsze co najbardziej mnie irytuje, temp pokazuje jak chce ostatnio na plusie 25 stopni a czasem temp znika na kilka minut, obrotomierz i predosciomierz działaja dobrze.
Dziś będe podmieniał zegary wiec sprawdze czy to ich wina Mam nadzieje.
[ Dodano: 17 Styczeń 2017, 20:59 ]
U mnie dzisiaj wskaźnik od poziomu paliwa ożył na kilka minut. Wskazówka powędrowała na maxa potem opadła do połowy i znowu na maksa (2-3 razy) została na max a po przejechaniu przez torowisko opasdła i tak już została. Więc silniczek jest sprawny. Problem musi leżeć gdzieś indziej. |
|
|
|
|
|