Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Śrut przy zaworze pod klapka nie odbija.
Autor Wiadomość
włosek 

Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 21:22   Śrut przy zaworze pod klapka nie odbija.

Siema.
Mam problem. Mam zawór pod klapką wlewu paliwa i dzisiaj jak chcielm zakrecic przejściówkę miałem troszkę lodu na gwincie zaworu(po myciu auta). Machnalem ręką na to i wkrecając przejściówkę do tankowania wywaliło mi trochę gazu z rurki. Odkrecilem szybko przejsciowke i okazalo sie, że srut który jest jakby zaworem nie wrocil na swoje miejsce. Leży sobie swobodnie w tym zaworze (jest ruchomy). Stiwerdzilem, ze to lód blokuje caly mechanizm wiec wstawilem auto do ogrzewanego garazu i podmuchalem chwile suszarką na ten wlasnie zawór ale na razie nic nie pomogło.
Teraz mam pytanie:
1) Czy mogę bezpiecznie zatankować LPG bo jest jeszcze dodatkowy zawór zwrotny przy samej butli a gaz który wywali jest tylko z rurki łączącej zawór ze zbiornikiem? (mimo tej akcji przejechalem jeszcze na gazie jakies 50km wiec raczej jest jeszcze jakis jeden zawór )
2) Czy zawór jest wymienialny (jesli nie pusci) i jaki będzie ewentualny koszt wymiany?
 
 
zajeliminick 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: tomaszów maz.
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 22:28   

Skoro przy zbiorniku w wielozaworze masz drugi zawór zwrotny to tankuj. Jak nalejesz gazu to ten śrut powinien wrócić na swoje miejsce pod ciśnieniem wlanego gazu, może wtedy coś go przyblokowało. A taki komplet końcówka i to w co się ją wkręca kosztuje koło 40zł + drugie tyle za robotę.
_________________
czorny c230k 95' WDB2020241F327544
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 23:15   

Nie ryzykowałbym tankowaniem, aczkolwiek powinno byc jeszcze jedno zabezpieczenie. Samą końcówkę lub z rurką napewno pójdzie wymienić. Zadzwoniłbym najpierw do gazownika na Twoim miejscu.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
barto125 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Żnin
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 23:31   

Tankuj, wszystko wróci do normy.
_________________
Był - W202 C280 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21600
Jest - Saab 9-3 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=25868
 
 
włosek 

Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Styczeń 2017, 08:52   

barto125 miał rację. Po tankowaniu wszystko wróciło do normy.
Srut byl wypychany przez cisnienie gazu w rurce prowadzącej do zbiornika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,127 sekundy. Zapytań do SQL: 10