Padające cewki? |
Autor |
Wiadomość |
bednim
bednim.fotki.com
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Rugby (UK), Opole
|
Wysłany: 15 Październik 2010, 23:23 Padające cewki?
|
|
|
Hej!
Po długiej bez awaryjnej jeździe coś się zaczęło w moim c180 dziać. Podczas przyspieszania auto potrafi nagle 'zmulić' jak by brakowało paliwa lub świece padły / nie dostawały prądu.
Zdaża się że na luzie też obroty spadną do np. 300-500, wrażenie jak by chodziły tylko dwa cylindry.
Co ciekawe, po odpuszczeniu pedału gazu i ponownym jego dodaniu, czasem ta usterka przechodzi czasem nie.
Sprawdziłem świece i przewody WN, przebić nie ma.
Zostają więc cewki lub przewody doprowadzone do nich lub to do czego są podłączone (nie wiem co to, komputer?)?
Co o tym sądzicie chłopaki? Możliwe że któraś z cewek daje sobie powoli spokój?
Model C180, oczywiście benzyna, rocznik '95.
Vin podam później, nie mam aktualnie przy sobie.
Pozdrawiam! |
_________________ Przemyslaw Bednarz jestem
http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!! |
|
|
|
|
bongorno
Only MB
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Redditch UK
|
Wysłany: 16 Październik 2010, 01:51
|
|
|
A może przepływka? Odłacz ja na chwile przejedz się i zobacz co się dzieje ja miałem podobnie po czasie całkiem padła. |
_________________ Dylemat Faceta. Skrytykować jej jazdę i uratować kilka istnień czy mieć szanse na wieczorny seks?
Poszukujący....... |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Październik 2010, 09:33
|
|
|
W 95 pewnie jeszcze nie było przepływki.
Mnie na podobne przypadłowści pomogła wymiana kabli WN, chociaż też "na oko" przebić nie miały. A już się pociłem na myśl, że kończy mi się PMS.
Błąd zarejestrowany to "niedostateczne natężenie prądu w obwodzie cewek cyl. 1 i 4"
Niestety kończąca się cewka oraz sterownik silnika mogą powodowac ten sam błąd. Usterka przewodów zasilająceych cewki pokazałaby raczej przerwę lub zwarcie w obwodzie którejś z cewek. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
bednim
bednim.fotki.com
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 358 Skąd: Rugby (UK), Opole
|
Wysłany: 16 Październik 2010, 09:59
|
|
|
bongorno, dzieki za uwage, jak to moge odlaczyc, jezeli mam?
Javoreczek, postaram sie dzisiaj zalatwic nowe kable, zobacze co z tego wyjdzie. co to PMS?
dzieki i pozdrawiam!
[ Dodano: 16 Październik 2010, 12:36 ]
wymienilem kable i jak reka odjal.
wielkie dzieki chlopaki za sugestie!
ciesze sie bardzo ze na kablach sie skonczylo. wymiana reszty w kosztach nie jest taka zla ale dostep z tego co widzialem to nie bardzo
pozdrawiam i dziekuje raz jeszcze! |
_________________ Przemyslaw Bednarz jestem
http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!! |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Październik 2010, 19:27
|
|
|
bednim napisał/a: | co to PMS? |
Sterownik silnika w wersji bez przepływomierza. Niestety zdarza się, że sie psują i nie jest to tania usterka. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
klimas9876
Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 17 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 19 Październik 2010, 16:11
|
|
|
Przy wymianie przewodów polecił bym wymianę tych fajek zakładanych na obie cewki. koszt 100 zl w aso a zepewni do dluga i bezawaryjna jazde |
_________________ C180 Classic '98 | WDB2020181A569835
Są samochody i są Mercedesy |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Październik 2010, 21:26
|
|
|
klimas9876 napisał/a: | Przy wymianie przewodów polecił bym wymianę tych fajek zakładanych na obie cewki. |
W 111.920 ich nie ma. Są 4 przewody do cewek. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
|