Grzanie się silnika |
Autor |
Wiadomość |
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 01:21
|
|
|
Daniel, Niestety ten "Drugi" wodny układu paliwowego ma wpływ na temperaturę silnika. Mogę Ci na próbę podesłać mój stary termostat który był wadliwy i sam zobaczysz. Główny miałem zmieniony i wskazówka nie przekroczyła 60c ... wymiana rozwiązała ten problem
Dlatego termostat sprawdzamy jeszcze w przegotowanej wodzie - można wtedy wykluczyć awarię któregoś z termostatów.
Co do tematu musisz sprawdzić termostat i ewentualnie pompę - bo coś tutaj nie gra... upg możesz teoretycznie wyjaśnić po przez tester obecności spalin co2 w płynie chłodzącym |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 09:54
|
|
|
Daniel napisał/a: | Dandiee napisał/a: | Obydwa termostaty masz sprawne? |
To są dwa?
Termostat zainstalowany na układzie powrotu paliwa nie ma większego wpływu na temperaturę silnika - to jest miejska legenda przekazywana z postu na post. A już tym bardziej nie ma wpływu na objawy przekazane przez KBK.
[ Dodano: 25 Marzec 2017, 22:50 ]
Niedzwiad napisał/a: | dlaczego po odkręceniu zbiorniczka wyrównawczego przybywa w nim płynu |
Tak się dzieje. Dlatego nie odkręcamy korka za gorącym silniku. |
Tu się nie zgodzę z Tobą. Mnóstwo ludzi go wymieniło. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 10:04
|
|
|
Daniel, ten termostat jaki mały taki upierdliwy, warto go wymienić, chyba że jeżdżąc w zimie chce się marznąć |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Michael
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 572 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 12:04
|
|
|
pokaże ktoś fotę jak wygląda ten 2 termostat i gdzie go szukać ( pewnie u mnie w 2.7 będzie gdzieś indziej) Temperature trzyma mi równo ale czy może mieć wpływ na długie nagrzewanie się? (oczywiście tematy webasto i dogrzewacza znam i obie rzeczy u mnie nie działają ) ale coś piszecie o paliwie i u mnie jest błąd podgrzewacza paliwa więc może to o to chodzi |
_________________ W202 by Michael
W210 by Michael |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 12:14
|
|
|
Michael, tak jest umiejscowiony w 2.2 CDI
|
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 12:28
|
|
|
Michael, co to znaczy długie rozgrzewanie? Mój cdi w sezonie po ok 10-15km łapie temperaturę pracy |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
Michael
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 572 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 12:39
|
|
|
u mnie bardziej 15-20km albo i więcej ( zależy od temp. otoczenia) ale jak długo pojeżdżę to złapie 90 i trzyma ładnie, a mówię mam stały błąd podgrzewacza paliwa |
_________________ W202 by Michael
W210 by Michael |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 12:40
|
|
|
Michael, a jeździsz delikatnie? Bo jeśli tak to raczej nie szukałbym problemu |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Michael
Pomógł: 15 razy Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 572 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 15:34
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Tu się nie zgodzę z Tobą. Mnóstwo ludzi go wymieniło. |
Wiem, że sporo wymieniło. Spora część zupełnie niepotrzebnie - dlaczego pisałem wcześniej.
Jednak potrzebna czy niepotrzebna wymiana tego elementu jest i tak znaczniej mniejszym zagrożeniem jak np. wycięcie katalizatora czy usunięcie EGR |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 16:11
|
|
|
Daniel napisał/a: | i tak znaczniej mniejszym zagrożeniem jak np. wycięcie katalizatora czy usunięcie EGR |
Grozi wybuchem silnika |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 17:50
|
|
|
Dandiee napisał/a: | Grozi wybuchem silnika |
Co najmniej |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
1JZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 17 Mar 2013 Posty: 739 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Maj 2017, 16:17
|
|
|
Michael napisał/a: | u mnie bardziej 15-20km albo i więcej ( zależy od temp. otoczenia) ale jak długo pojeżdżę to złapie 90 i trzyma ładnie, a mówię mam stały błąd podgrzewacza paliwa |
Coś tu nie gra. 3.2cdi ze sprawnymi dwoma dogrzewaczami, wszystkimi osłonami i niezaslepionym egr( )ma 90stopni po 5-6km przy temp otoczenia 2stopnie. |
_________________
E320 CDI Avantgarde |
|
|
|
|
|