Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy 2.2 cdi
Autor Wiadomość
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 25 Maj 2017, 14:12   

PANOWIE :!: - wakuometr za 50 pln z alledrogo wszystko wam powie.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 25 Maj 2017, 21:41   

Od klapek? Raczej tak, zaślepiłem ten przewód i to samo
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Czerwiec 2017, 08:56   

KBK, najprostszy sposób, by sprawdzić czy jest nieszczelność w podciśnieniu, to zobaczyć czy działa regulacja reflektorów. Jeśli tak, to nie wina nieszczelności podciśnienia. Jeśli nie działa, to na 100% jest nieszczelność. I tu zaczyna się problem, bo podciśnieniem sterowane są: Servo, EGR, klapki w kolektorze ssącym, turbina, klapki nawiewu, regulacja reflektorów, centralny zamek i może jeszcze coś...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 08:08   

Od pewnego czasu pojawiło sie syczenie z lewego nawiewu, przy pewnych obrotach silnika. A gdy mi sie właczy ten jakby tryb awaryjny co obroty idą tylko do 3tys to to przestaje syczeć. Co to może być? Przy servo cos?
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 08:44   

To oznacza że podciśnienie ucieka gdziekolwiek pod maską, może być turbo, klapki itp tak jak badmojo pisze, z tym że bez centralnego zamka-od niego jest osobna pompka w bagażniku
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 12:00   

Pod maską a by w środku było słychać? Podciśnienie jest bo słychać jak odłącze przewod. A moze byc że z serwo ucieka podciśnienie?
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 12:48   

KBK, działa Ci regulacja reflektorów...?
mariuszt0, tak z centralnym się zagalopowałem. Ale klapki nawiewu i regulator reflektorów to ten sam obieg co turbo i EGR.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 15:39   

Regulacja niedziałała, bo był jeden odłaczony przewód od lampy. Podłączyłem ale to samo, regulacja działa
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 19:48   

KBK, no to podciśnienie mamy z głowy.
Ale spróbuj zamienić miejscami elektrozawory sterujące podciśnieniem. Jeden steruje turbiną a drugi EGRem, Są po obu stronach chłodnicy. Być może któryś się skończył.

[ Dodano: 6 Czerwiec 2017, 19:52 ]
Sprawdź też przy okazji czy któryś kabelek tych elektrozaworów się nie przetarł lub wypiął. Przeczyść elektrokontaktem też styki wtyczki i gniazda w elektrozaworach.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 22:37   

Sprawdź do cholery ten zawór na listwie wtryskowej od strony grodzi.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 10:16   

Zaraz sprawdze, podcisnienie jest a później ginie
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 10:41   

Jak podciśnienie ginie, to nieprawidłowo pracują elektrozawory turbiny i EGR.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 12:18   

U mnie jak wpadał w tryb awaryjny winowajcą był przepływomierz to wtedy na podciśnieniach do elektrozaworów egr i turbo też podciśnienie nie dochodziło tzn dochodziło ale bardzo słabe
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
KBK

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 65
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 12:36   

Wymieniłem ten zawór na listwie wtryskowej na nowy orginalny bo akurat miałem i to samo
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 19:28   

KBK napisał/a:
Zaraz sprawdze, podcisnienie jest a później ginie

No to masz zabawę z poszukiwaniem tej nieszczelności.
Na początek sprawdź odbiorniki podciśnienia: EGR (grzybek i siłowniczek klapki), elektrozawory, gruszka turbiny, silowniczek klapek kolektora...
Na początek możesz zaślepić przewód od EGRu...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 10