brak mocy c200 |
Autor |
Wiadomość |
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 08:51 brak mocy c200
|
|
|
Witam, jestem posiadaczem c200 benzyna + lgp i posiadam pewien problem , mianowicie auto kompletnie nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów zaczyna się rozpędzać dopiero gdzieś przy 2,5-3 tyś obrotów. filtry, świece , olej nowe. zachowuje się tak i na benzynie i na gazie. Byłem wczoraj podpiąć go pod komputer i 0 błędów. zmieniłem przepływke na pewna i oryginalna od 1.8 i dalej zachowywał się tak samo. Nie mam już pojęcia co to może być. Dziś chce mierzyć kompresje. zastanawiam się też nad zapchanym wydechem. |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
|
|
|
|
thepaniq
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 519 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 11:40
|
|
|
jeśli masz katalizator który nadal jest ori to może być zapchany, ale tak jak MateM napisał, 1.8 czy 2.0 to nie są auta które jakoś szaleją przy niskich obrotach
gdyby coś było nie tak z kompresją czyli walnięta byłaby uszczelka to pojawiłyby się raczej też inne objawy |
_________________ '03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111
EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093
EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682 |
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 14:02
|
|
|
Było tak od początku, wiem ze to nie demon prędkości ale wcześniejsze 1.8 zbierało się 2 razy lepiej , na 3 biegu od 1,5 tyś gaz w podłogę i było czuć to przyśpieszanie jakkolwiek to brzmi , a w tym ledwo co się zbiera do tych 2,5-3 tyś a potem dostaje dopiero takiego kopa , jakby był uturbiony |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 14:22
|
|
|
union909, gaz masz której generacji założony? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Sierpień 2017, 11:03
|
|
|
odświeżę troszkę , sprawdzałem dzisiaj kata i zapchany nie jest , kończą mi się pomysły co może być przyczyną mułu , kiedy jadę ale też i na postoju przy dodawaniu gazu czuć ze silnik ma ciężko się wkręcić
Dodam że czytałem coś o przewodzie który idzie z kolektora ssącego gdzieś pod zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy i gdy on uszkodzony to może powodować spadek mocy. Gaz generacji IV firmy STAG . auto zachowuje się tak na obu paliwach |
|
|
|
|
Bilon5622
Dołączył: 28 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: Lubelskie / Okopy
|
Wysłany: 31 Sierpień 2017, 17:39
|
|
|
Ja w swoim MB mam podobnie tylko że u mnie występuje też falowanie obrotów. Wstawiłem do mechanika i stwierdził że jest problem z czasami wtryskiwaczy. U mnie prawdopodobnie coś dzieje się z komputerem. Jesli chodzi o wężyk ten co idzie pod zbiornik to u mnie bym wypiety. |
_________________ MB w202 c200 95r Elegance LPG STAG4
WDB2020201A311293 |
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Sierpień 2017, 18:14
|
|
|
Zaobserwowałem jeszcze że po trasie kiedy wjechałem na kanał to po 15 minutach cały wydech byl chłodny nawet kolektor natomiast katalizator mial jeszcze ponad 100° po delikatnym chlapnięciu wodą parowała |
|
|
|
|
|