Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
CDik zgasł , nie chce żyć
Autor Wiadomość
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 20:07   CDik zgasł , nie chce żyć

Witam.

To nie przelewki, potrzebuję PORADY.

Miesiąc temu cdik odpalał raz za drugim, raz za piątym, raz za pierwszym ale pojawiła się kontrolka EPC . Auto jeździło dalej tak samo. Później wyrzuciło ASR/BAS i wymieniłem czujnik świateł stop, bo tak pokazał Delphi. Od tamtej pory CDIK nie odpalił. (Po zmianie czujnika na stary dalej bez odzewu)

Padło na rozrusznik i styki - Zregenerowany rozrusznik, dalej nic.
Przekaźniki, bezpieczniki - sprawdzone ... dalej nic :)

Procedura odpalania tzn wkładania rybki jest prawidłowa, bo przeskakuje rygiel bez żadnego zająknięcia.

Dzisiaj po zamontowaniu rozrusznika po regeneracji dalej bez REAKCJI. Więc auto do góry, próbujemy odpalić samochód, przewód prądowy główny pod elektromagnes, rozrusznik kręci aczkolwiek samochód nie odpala. Po chwili zastanowienia i pogadania z mariuszem, próbujemy jeszcze raz ale teraz trzymałem tak jakbym chciał odpalać (kluczyk do końca) niestety dalej bez odzewu.

Stanęło na tym, że po prostu umarł cały zespół startowy ... od stacyjki po komputer. Ktoś może ma jakieś jeszcze pomysły ? Czy prąd dochodzi na rozrusznik to już mało ważne, bo powinien nawet na zworce odpalić, ale on za chiny nie chce... Raczej to wskazuje na to, bo kiedyś miałem problemy z rybką i nie chciał rygiel przeskakiwać :) A co do odpalania wcześniej to musiałem wyciągać kluczyk próbować odpalać i tak ciągle , dopiero za jakimś razem odpalał (rygiel za każdym razem przeskakiwał)
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
Ostatnio zmieniony przez Dandiee 20 Wrzesień 2017, 19:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 20:42   

Dandiee napisał/a:
Stanęło na tym, że po prostu umarł cały zespół startowy ... od stacyjki po komputer.
Minimalne prawdopodobieństwo. Zapłon włącza się normalnie? Jeśli tak, to stacyjka jest w porządku i rozpoznaje kluczyk.
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 21:09   

Jak się pojawiła kontrolka EPC to co z pompą wysokiego ciśnienia?
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 21:18   

https://www.youtube.com/watch?v=lImu3a7i_ro

Tutaj filmik z ostatnich podrygów jak to wyglądało... Procedura jest wozorowa, tylko brak reakcji na starter . Dopiero za którymś powtórzeniem łapał. Teraz wygląda identyko, tylko już nie odpala ... tzn WGL nie kręci rozrusznik. Punkty masy sprawdzone , klemy też. główny przewód prądowy sprawdzony, masa od skrzyni do budy też sprawdzona i dalej nic. Bezpieczniki, przekaźniki wyglądają na sprawne (sprawdzałem)

Pompę raczej zostawmy w spokoju, bo z nią nie było najmniejszego problemu - jest sucha i wydaje mi się że jest w dobrej kondycji. Przecież jak robiłem wtryski (wszystkie wyciągałem) to po ponownym włożeniu (złożeniu) wiadomo że musi trochę pokręcić żeby poszło paliwo do wtrysków i nigdy nie trwało to długo , momentalnie odpalał :) Jak już obstawiałbym jakiś czujnik ,ale czy na tyle może zblokować sterownik, że odcięło rozrusznik? Coś mi się nie wydaje
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:01   

Sprawdź przewody CAN między stacyjką, a modułem silnika (dwa splecione ze sobą przewody, jeden zielony, drugi zieolono biały). Sprawdź też wtyczki w rynnie pod prawym progiem. Wygląda mi to na brak komunikacji stacyjki z modułem silnika. Jeżeli przewody będą ok, to niestety bez dobrego sprzętu do diagnostyki się nie obejdzie. Chyba, że w ciemno wymienisz moduł silnika, bo tylko on spośród komponentów FBS 3 jest tutaj podejrzany.
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:03   

Dandiee, a masz drugą rybkę...? Serwisową też da radę odpalić. Ja bym zaczął od kluczyka.

[ Dodano: 18 Wrzesień 2017, 22:06 ]
I nie musi być wcale uszkodzona, tylko licznik kodów się skończył...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:36   

badmojo, z tego co kojarzę to jeśli skończy się licznik kodów to na danym kluczyku nie zacznie nawet kręcić.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:37   

Muciek, no i mu nie kręci...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:48   

badmojo, prawda, mój błąd :P
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 22:54   

badmojo, Właśnie rozchodzi się o to, że nie mam drugiej rybki. Jakbym miał to pewnie już obszar poszukiwań przyczyny byłby możliwie rozwiązany, albo chociaż trochę się skurczył .

Czyli panowie... mam w ciemno szukać gościa który programuje kluczyki? Wtedy muszę mu wysłać cały zestaw (stacyjka, komp, kluczyki) ?
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 23:02   

Dandiee, możesz w ciemno, albo się upewnić ;-) .
To nie musi być kwestia kodów. Może uszkodzona rybka.

[ Dodano: 18 Wrzesień 2017, 23:08 ]
Dandiee, a masz rybkę serwisową...? Nią też można odpalić.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 23:13   

badmojo napisał/a:
Może uszkodzona rybka.
Ale czy w przypadku uszkodzonej rybki w ogóle by włączył zapłon?
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 18 Wrzesień 2017, 23:55   

Mi to wyglą na uszkodzony komputer. Uszkodzony kluczyk chyba w ogóle nie odblokował by stacyjki. No wypadałoby sprawdzić pod SD- jest taka pozycja jak "Uprawnienia do jazdy", może coś tutaj by pokazał.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19 Wrzesień 2017, 09:07   

To, że nie kręci przy dobrym rozruszniku winny jest moduł zasilania. Nie znaczy to, że jest uszkodzony, ale nie podaje dalej sygnału. Pp zmostkowaniu na module powinien kręcić, chyba że moduł też nie dostaje napięcia. Zapalanie to już inna parea kaloszy.Przy automacie brak sygnału powoduje położenie lewarka, ale Ty masz manual.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 19 Wrzesień 2017, 09:45   

Podeślę dzisiaj zestaw do odpalenia, przełożysz i zobaczymy co wyjdzie ;)
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,112 sekundy. Zapytań do SQL: 10