Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Problem: odpalanie na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
jaras2626 
jaras2626

Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: wrocław
  Wysłany: 24 Sierpień 2007, 15:34   Problem: odpalanie na ciepłym silniku

WITAM

POSIADAM C -180 AUTOMAT Z 1994 O PRZEBIEGU 240 000 Z INSTALACJA BRC SEKWENCJA NA JAKIEŚ 1,5 ROKU .
OD JAKIEGOS CZASU AUTO CORAZ GORZEJ ODPALA NA CIEPŁYM SILNIKU TJ. DŁUGO KRĘCI .


BYŁEM U KILKU SPECY I CAŁY CZAS TEAKIE SAME BŁĘDY I NIKT NIE WIE O CO CHODZI ????
1. 04 CZUJNIK TEMP. POWIETRZA PRZERWA/ZWARCIE DO PLUSA
2 ZWARCIE TERMICZNE ADAPTACJI BIEGU JAŁOWEGO

NIEWIEM O CO CHODZI .... MOŻE KTOŚ POMOŻE????
Ostatnio zmieniony przez Camel- 4 Luty 2011, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2007, 16:30   

napisz numery tych błędów i ich nazwy po angielsku
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
jaras2626 
jaras2626

Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: wrocław
Wysłany: 24 Sierpień 2007, 16:38   

WITAM

NAPISZE TYLKO NUMERY BO NAZWY PO ANGIELSKU NIEZNAM
DIAGNOZA BYŁA ROBIONA NA SPRZECIE TEXA

NR: 04
NR: 37
NR: 87
NR: 90
NR: 97
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2007, 12:03   

no niejestem ci w stanie pomoc bo nie słyszałem o takim sprzęcie jak texa i nie wiem co oznaczają te kody
może zainwestuj i kup sobie carsofta on jest dedykowany do mercedesa a koszt na allegro to 200 - 300 zł czyli dwie lub trzy diagnozy u mechanika
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Sierpień 2007, 21:28   

mam podobne objawy i podobne błędy, jak rozwiążesz sprawę do daj znać co to za błędy bo i u mnie rozkładają ręce.
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
jaras2626 
jaras2626

Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: wrocław
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 16:42   

Witam
Byłem u kilku magików z laptopami i nic ... wiec czytałem i czytałem ,forum i doszedłem do wniosku że dobrze by było przeczyścić przepustnicę wiec kupiłem spray do tarcz hamulcowych tj.rozpuszczalnik i poczyściłem ... NO I WKOŃCU POMOGŁO AUTO PALI OD STRZAŁA ...są tam takie małe dwie dziórki które trzeba dobrze przeczyścić ... i przy okazji sprawdz sobie wszystkie wszystkie rurki podciśnieniowe czy na kolankach i połączeniach nie są poprzecierane

POzdrawiam i życze powodzenia
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 18:20   

jaras2626 napisał/a:
...są tam takie małe dwie dziórki które trzeba dobrze przeczyścić ...


Można cos więcej o tych dziurkach, gdzie ich szukać? u siebie też czyściłem przepustnice ale nie wiele to pomogło, mógłbyś opisać w jaki sposób to robiłeś? Ja zdejmowałem tą rurę doprowadzającą powietrze i tam psiukałem spray do czyszczenia przepustnic. Jednak nie zauważyłem tam żadnych dziurek. Rozkręcałeś całą przepustnicę?

Pozdrawiam Paweł
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 21:29   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 7 Grudzień 2011, 09:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaras2626 
jaras2626

Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: wrocław
  Wysłany: 28 Sierpień 2007, 22:41   

witam
w przepustnicy gdy ruszysz gazem i przepustnica otworzy sie jest pod nią otworek a dokładniej dwa do którego dochodzi podcisnienie dość grubym wężykiem na zewnątrz przepustnicy i to właśnie oczysciłem i dało skutek ....... ale po dwuch dniach jak Zajrzałem pod maske wyczaiłem syczenie i odkryłem że na listwie od wtrysków jest zawór a raczej dwa podciśnieniowe do których dochodzą wężyki poprzez trójnik od kolektora ssącego i ów trójnik był dziórawy . zauważyłem również że trójnik w miejscu przetarcia jest mokry od paliwa .
Po wiekszych ogledzinach i wymianie trójnika na nowy, auto znów nie tak chodziło jak powinno tj.długo kreciło na ciepłym silniku
Stwierdziłem , a myślę ze mam rację że zaworki podcisnieniowe odpowiedzialne za zwiekszenie dawki paliwa do listwy przy wiekszych obrotach, leją do wężyków podcisnieniowych czego skutkiem jest zasysanie paliwa do kolektora ssącego i po chwili postoju opary z listwy przedostają sie do kolektora ssacego czego skutkiem auto przy odpalaniu poprostu zalewa sie i trzeba troche pokrecic zanim palnie .
trzeba wiec wymienic owe zaworki podciśnieniowe których poszukuję....jak ktoś wie o co mi chodzi to prosze o odp.
Pompa paliwa po zgaszeniu auta trzyma ciśnienie i dlatego przy wadliwych zaworkach podcinieniowych listwy wtryskiwaczy auto ma problemy z odpalaniem ..
NAJLEPIEJ SPRAWDZIC TO ZDEJMÓJĄC Z ZAWORKÓW WĘŻYKI OD PODCIŚNIENIA I ZAOBSERWOWAĆ WŁĄCZAJĄC ZAPŁON CZY Z ZAWORKÓW WYDOBYWA SIE PALIWO !!!
AUTO PO ZDJECIU WEZYKA I ZAŚLEPIENIU GO CHODZI BEZBŁĘDNIE

JESTEM Z WROCŁAWIA JESLI KTOS WIE GDZIE KUPIC OWE ZAWORKI PROSZE O KONTAKT
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 16:20   

Ja u siebie wymieniałem jeden z takich zaworków i tu niestety nie mam najlepszych informacji Na szrotach nie znalazłem bardzo chodliwe zamienników niema i zostają tylko oryginały koszt jednego około 300 zł, u mnie na szczęście trzeba było wymienić tylko jeden
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 19:13   

jaras2626 napisał/a:
NAJLEPIEJ SPRAWDZIC TO ZDEJMÓJĄC Z ZAWORKÓW WĘŻYKI OD PODCIŚNIENIA I ZAOBSERWOWAĆ WŁĄCZAJĄC ZAPŁON CZY Z ZAWORKÓW WYDOBYWA SIE PALIWO !!!


czy chodzi o ten zawór?



Jak zdejmę wężyk zaznaczony czerwoną strzałką to przy włączonym silniku z zaworu pryska paliwo, zauważyłem że w trasie oprócz LPG zmniejsza się ilość benzyny, do tej pory nie zwróciłem na to uwagi bo jeżdżę głownie krótkie odcinki i wydawało mi się, że paliwo spalane jest przy odpalaniu, ostatnio w trasie 350 km "wcięło" ok 4 może 5 litrów benzyny czy ten zawór jest uszkodzony, czy jest to jakaś inna przyczyna, że wydobywa się z niego paliwo?


Wracając do odpalania gdy zdejmę ten wężyk z przepustnicy:



Auto pali tak jak powinno, "pstryk" i gotowe :)
Czy wiecie za co jest on odpowiedzialny?
jego drugi koniec podpięty jest do:



Co to jest za urządzenie, i za co ono odpowiada? czy mogę jeździć z odpiętym wężykiem?

Wszystkie sugestie mile widziane

Pawej1
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 20:40   

pawej1, jeżeli chodzi o zaworek to wymieniałem taki tylko ten co jest założony w głębi można powiedzieć drugi
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 20:51   

lojek, czy u Ciebie jego uszkodzenie też odzwierciedlało się długim kręceniem czy miałeś jakiś inny objaw jego uszkodzenia??

lojek napisał/a:
wymieniałem taki tylko ten co jest założony w głębi można powiedzieć drugi


nie widziałem innego, gdzie go szukać powinien też być widoczny bez rozbierania niczego czy jest gdzies schowany?

[ Dodano: 7 Wrzesień 2007, 00:20 ]
lojek, już wiem gdzie on jest:)

http://www.detali.ru/cat/...&SGR=095&SGN=02

ale to są dwa różne elementy, wg mnie, na rysunku elementy 29 i 26
26 to Zawór regulacyjny, ciśnienie paliwa
29 Tłumik pulsacji, układ zasilania silnika

taki opis pojawia sie w katalogu on line na fota.pl
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 11:28   

pawej1, u mnie jedynym objawem był wyciek paliwa poza tym nic sie nie działo.
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Październik 2007, 01:27   

W końcu przy okazji innych napraw wymieniłem ten zawór, problem z odpalaniem rozwiązany, u mnie okazało się, że jest tylko jeden zawór ten bliżej chłodnicy.

Cytat:
JESTEM Z WROCŁAWIA JESLI KTOS WIE GDZIE KOPIĆ OWE ZAWORKI PROSZE O KONTAKT


Jeżeli jeszcze tego szukasz to :
Warszawa, ul. Wincentego 65, 662-581-309 lub 606-856-772
ściągają samochody z Anglii
chcieli 150zł, mi załatwił mechanik w tej samej cenie.
Pozdrawiam
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,096 sekundy. Zapytań do SQL: 8