Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Problem: odpalanie na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 17 Październik 2007, 21:35   

Witam

Mam podobny problem w swoim aucie;
-gdy silnik jest zimny pali bez problemu,
-gdy auto jest rozgrzane np po dluzszej trasie i zgasze silnik to tez nie ma problemu z odpaleeniem przez najblizsze 5 minut zas gdy postoi z 30 min to juz trzeba cheblowac rozrusznikiem

Moze ktos mial taki problem i zna przyczyne
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Październik 2007, 23:40   

wcześniej wstawiłem zdjęcie tego zaworu odchodzi od niego wężyk do przepustnicy, zobacz czy nie zbiera się w nim paliwo, jeżeli tak to też masz do wymiany ten regulator, podobno częsty przypadek.

Paweł
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 19 Październik 2007, 18:53   

Witam ponownie

wlasnie sprawdzilem wezyk i okazalo sie ze jest mokry i jest w nim paliwo, przyczyna tego jest tylko 1 zawor - ten pierwszy od strony chlodnicy.

Jak wyglada sprawa zakupu i kosztow zarowno nowego jak i uzywki???
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
pawej1 
W211 320 cdi

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2007, 20:57   

Witam, w moim aucie był tylko jeden, właśnie ten bliżej chłodnice, tego głębiej nie mam. Przeglądałem w internecie zdjęcia i część ma 2 zaworki a część tylko jeden.

Jak pisałem wcześniej używane ok 150 zł, wcześniej podałem namiary na gościa z Warszawy, który go miał jakiś czas temu w tej samej cenie, nowe 350 - 400 zł.

Pozdrawiam
Paweł
_________________


w202 --> W210 --> w211 --> w212
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 5 Listopad 2007, 15:25   

Witam ponownie

Wymienial ktos moze sam ten zawor? mam problem ze sciagnieciem go gdyz jest tam pierscien segera, czy pierscien wystaczy scisnac czy trzeba go calkowicie wyciagnac???

Apropo nowych zaworow firmy Bosch to mam mozliwosc zalatwienia nowych Boscha za 248 zl sztuka
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Listopad 2007, 17:45   

Pierścień należ zdjąć posługując się najlepiej specjalnymi szczypcami mając takie nie powinno być większych problemów.
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:31   

Odgrzewam kotleta :| :|
Ma ten sam problem co tu koledzy (mieli)
Na zimnym pali od strzała na PB95, przełączam na gaz i po 5-10min jazdy na gazie gaszę silnik i tu pojawia się problem po ok 10s. dopiero opalam na PB95. Na początku sądziłem ze zalewa silnik gazem ale gasząc go nawet na PB95 problem był ten sam :cry: . Jak sprawdzić ten zaworek (od strony chłodnicy) czy jest dobry - mam go sprawdzić na pracującym silniku na PB95 czy na LPB ? Następna sprawa to taka że mam 2 zaworki jeden od strony chłodnicy (z króćcem - początek listwy) a drugi od strony kabiny (na końcu listwy bez króćca). Który i jak sprawdzić :? :? ????
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:35   

eldorado napisał/a:
Jak sprawdzić ten zaworek (od strony chłodnicy) czy jest dobry - mam go sprawdzić na pracującym silniku
Na wyłączonym silniku, w tym wężyku nie ma być paliwa, ma być sucho
eldorado napisał/a:
Który i jak sprawdzić
ten od strony chłodnicy
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 10:31   

Adaśko napisał/a:
eldorado napisał/a:
Jak sprawdzić ten zaworek (od strony chłodnicy) czy jest dobry - mam go sprawdzić na pracującym silniku
Na wyłączonym silniku, w tym wężyku nie ma być paliwa, ma być sucho
eldorado napisał/a:
Który i jak sprawdzić
ten od strony chłodnicy


kurcze jest sucho jak na sacharze (na zimnym silniku, nie odpalanym), nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:12   

eldorado napisał/a:
kurcze jest sucho jak na sacharze
to jest ok w tym układzie, popatrz dobrze czy wszystkie wężyki są na miejscu w okolicy kolektora ssącego, czy wszystkie są całe i nie popękane. Może powietrze gdzieś lewe dostaje, mróz swoje może narobić.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 18:07   

Składałem silnik po remoncie sprawdzałem przewody i rurki i nic nie widziałem niepokojącego .
Na jałowych obrotach na LPG mam mieszankę ubogą więc nie powinien zalewać gazem przy odpalaniu na ciepłym , bo na gorącym silniku pali auto od strzała na benzynie (po jeździe na gazie), ale dalej nie pali na benzynie jak silnik jest ciepławy (po parę minutowej jeździe na gazie). Załamuję już ręce :| :| nie wiem gdzie szukać przyczyny
http://images30.fotosik.pl/76/cd7aada8b25448eb.jpg
a za co odpowiada ten "wynalazek" - z przepustnicy idzie rurka do tego ustrojstwa
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 20:16   

eldorado napisał/a:
a za co odpowiada ten "wynalazek" - z przepustnicy idzie rurka do tego ustrojstwa
jak się nie mylę, to na chłopski rozum jest odprowadzenie gazów paliwowych do zbiornika.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 21:05   

Adaśko czyli chyba to nie ma nic do rzeczy :|
Chyba trzeba pojechać "pod kompa", ale sądzę że nic nie pokarze
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 21:10   

eldorado napisał/a:
Adaśko czyli chyba to nie ma nic do rzeczy :|
Chyba trzeba pojechać "pod kompa", ale sądzę że nic nie pokarze


Jeśli odkręcałeś przepustnice na włączonym zapłonie i na bank masz bla i auto gaśnie na Benzynie, ja miałem właśnie takie coś jak robiłem uszczelkę pod głowica i mechanik nie odłączył aku, po skasowaniu błędu Celina zaczęła normalnie gadać na NoPb95 :)
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 21:22   

Aloiz napisał/a:
eldorado napisał/a:
Adaśko czyli chyba to nie ma nic do rzeczy :|
Chyba trzeba pojechać "pod kompa", ale sądzę że nic nie pokarze


Jeśli odkręcałeś przepustnice na włączonym zapłonie i na bank masz bla i auto gaśnie na Benzynie, ja miałem właśnie takie coś jak robiłem uszczelkę pod głowica i mechanik nie odłączył aku, po skasowaniu błędu Celina zaczęła normalnie gadać na NoPb95 :)


Tak szczerze pierwszy raz kiedy czyściłem przepustnice to było przed zimą na nie odłączonym akumulatorze ale kluczyk był na zero. A może to wina tego że auto przełącza się na gaz po przegazówce a nie po 20stopniach (mam odłączony czujnik)
Dziś na włączonym silniku (chodził na LPG) odłączyłem z kostki czujnik temp. co jest pod dekielkiem ze znaczkiem mercedesa koło termostatu, i auto zaczęło wariować: po paru sekundach włączył się wiatrak obroty lekko skakały, więc można wykluczyć czujnik temp. bo na to wygląda że działa (czytałem o tym na innych forach i chyba tu u nas też)
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,085 sekundy. Zapytań do SQL: 7