Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Problem: odpalanie na ciepłym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 17 Październik 2007, 21:35
|
|
|
Witam
Mam podobny problem w swoim aucie;
-gdy silnik jest zimny pali bez problemu,
-gdy auto jest rozgrzane np po dluzszej trasie i zgasze silnik to tez nie ma problemu z odpaleeniem przez najblizsze 5 minut zas gdy postoi z 30 min to juz trzeba cheblowac rozrusznikiem
Moze ktos mial taki problem i zna przyczyne |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Październik 2007, 23:40
|
|
|
wcześniej wstawiłem zdjęcie tego zaworu odchodzi od niego wężyk do przepustnicy, zobacz czy nie zbiera się w nim paliwo, jeżeli tak to też masz do wymiany ten regulator, podobno częsty przypadek.
Paweł |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 19 Październik 2007, 18:53
|
|
|
Witam ponownie
wlasnie sprawdzilem wezyk i okazalo sie ze jest mokry i jest w nim paliwo, przyczyna tego jest tylko 1 zawor - ten pierwszy od strony chlodnicy.
Jak wyglada sprawa zakupu i kosztow zarowno nowego jak i uzywki??? |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 20:57
|
|
|
Witam, w moim aucie był tylko jeden, właśnie ten bliżej chłodnice, tego głębiej nie mam. Przeglądałem w internecie zdjęcia i część ma 2 zaworki a część tylko jeden.
Jak pisałem wcześniej używane ok 150 zł, wcześniej podałem namiary na gościa z Warszawy, który go miał jakiś czas temu w tej samej cenie, nowe 350 - 400 zł.
Pozdrawiam
Paweł |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 15:25
|
|
|
Witam ponownie
Wymienial ktos moze sam ten zawor? mam problem ze sciagnieciem go gdyz jest tam pierscien segera, czy pierscien wystaczy scisnac czy trzeba go calkowicie wyciagnac???
Apropo nowych zaworow firmy Bosch to mam mozliwosc zalatwienia nowych Boscha za 248 zl sztuka |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 17:45
|
|
|
Pierścień należ zdjąć posługując się najlepiej specjalnymi szczypcami mając takie nie powinno być większych problemów. |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:31
|
|
|
Odgrzewam kotleta
Ma ten sam problem co tu koledzy (mieli)
Na zimnym pali od strzała na PB95, przełączam na gaz i po 5-10min jazdy na gazie gaszę silnik i tu pojawia się problem po ok 10s. dopiero opalam na PB95. Na początku sądziłem ze zalewa silnik gazem ale gasząc go nawet na PB95 problem był ten sam . Jak sprawdzić ten zaworek (od strony chłodnicy) czy jest dobry - mam go sprawdzić na pracującym silniku na PB95 czy na LPB ? Następna sprawa to taka że mam 2 zaworki jeden od strony chłodnicy (z króćcem - początek listwy) a drugi od strony kabiny (na końcu listwy bez króćca). Który i jak sprawdzić ???? |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 27 Grudzień 2010, 22:35
|
|
|
eldorado napisał/a: | Jak sprawdzić ten zaworek (od strony chłodnicy) czy jest dobry - mam go sprawdzić na pracującym silniku | Na wyłączonym silniku, w tym wężyku nie ma być paliwa, ma być sucho eldorado napisał/a: | Który i jak sprawdzić | ten od strony chłodnicy |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 28 Grudzień 2010, 11:12
|
|
|
eldorado napisał/a: | kurcze jest sucho jak na sacharze | to jest ok w tym układzie, popatrz dobrze czy wszystkie wężyki są na miejscu w okolicy kolektora ssącego, czy wszystkie są całe i nie popękane. Może powietrze gdzieś lewe dostaje, mróz swoje może narobić. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 20:16
|
|
|
eldorado napisał/a: | a za co odpowiada ten "wynalazek" - z przepustnicy idzie rurka do tego ustrojstwa | jak się nie mylę, to na chłopski rozum jest odprowadzenie gazów paliwowych do zbiornika. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 21:10
|
|
|
eldorado napisał/a: | Adaśko czyli chyba to nie ma nic do rzeczy
Chyba trzeba pojechać "pod kompa", ale sądzę że nic nie pokarze |
Jeśli odkręcałeś przepustnice na włączonym zapłonie i na bank masz bla i auto gaśnie na Benzynie, ja miałem właśnie takie coś jak robiłem uszczelkę pod głowica i mechanik nie odłączył aku, po skasowaniu błędu Celina zaczęła normalnie gadać na NoPb95 |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 21:22
|
|
|
Aloiz napisał/a: | eldorado napisał/a: | Adaśko czyli chyba to nie ma nic do rzeczy
Chyba trzeba pojechać "pod kompa", ale sądzę że nic nie pokarze |
Jeśli odkręcałeś przepustnice na włączonym zapłonie i na bank masz bla i auto gaśnie na Benzynie, ja miałem właśnie takie coś jak robiłem uszczelkę pod głowica i mechanik nie odłączył aku, po skasowaniu błędu Celina zaczęła normalnie gadać na NoPb95 |
Tak szczerze pierwszy raz kiedy czyściłem przepustnice to było przed zimą na nie odłączonym akumulatorze ale kluczyk był na zero. A może to wina tego że auto przełącza się na gaz po przegazówce a nie po 20stopniach (mam odłączony czujnik)
Dziś na włączonym silniku (chodził na LPG) odłączyłem z kostki czujnik temp. co jest pod dekielkiem ze znaczkiem mercedesa koło termostatu, i auto zaczęło wariować: po paru sekundach włączył się wiatrak obroty lekko skakały, więc można wykluczyć czujnik temp. bo na to wygląda że działa (czytałem o tym na innych forach i chyba tu u nas też) |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
|