|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
2.3 kompressor umarł |
Autor |
Wiadomość |
sererek
Dołączył: 07 Gru 2017 Posty: 11 Skąd: Rydułtowy, Śląsk
|
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 17:58 2.3 kompressor umarł
|
|
|
Witam, mam problem ze swoim Mercedesem.
Otóż pewnego dnia przestał on palić. Stało się to dość nagle: pojechałem na stację, zatankowałem, zapłaciłem, próbuję odpalić raz, drugi, trzeci i nic. W końcu po kilku próbach załapał i jakoś dotoczyłem się do domu. Następnego dnia próby odpalania skończyły się wraz z rozładowaniem akumulatora i zużyciem puszki plaka.
Po szybkim sprawdzeniu podstawowych czynności życiowych silnika okazało się że świece są suchutkie, a ponadto nie ma iskry. Najprostszym tropem padło na czujnik położenia wału, więc zakupiłem owy, firmy SWAG i wszystko było w porządku do czasu gdy musiałem odpiąć przewody od wtryskiwaczy. Po ponownym poskładaniu, silnik pracował tylko na dwóch cylindrach, jak się później okazało, pomyliłem kostki pierwszego i drugiego wtryskiwacza. Niestety po ich zamianie silnik znowu umarł, objawy takie same jak przed wymianą czujnika- brak paliwa i iskry.
Wiązkę silnika poizolowałem, bo myślałem że to wina zwarcia na przewodach cewek/wtryskiwaczy(ruszałem nimi przy ściąganiu listwy wtryskowej) ale nic to nie dało.
Jeśli to istotne to w samochodzie jest instalacja LPG(wcześniej silnik pracował idealnie) |
_________________ 1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 18:33
|
|
|
Moduł zapłonowy wykluczyłeś? Cewki sprawdzone? Immo sprawdzałeś? Jest sporo o wszystkim na forum wiec pewnie i tak zamkną temat ostatnio jakaś plaga niepalących mercow |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
sererek
Dołączył: 07 Gru 2017 Posty: 11 Skąd: Rydułtowy, Śląsk
|
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 18:40
|
|
|
A widzisz, zapomniałem dodać: immo rozbrojone, wcześniej były z nim problemy, to postanowiłem wyrzucić zanim całkowicie zablokowało auto.
Modułu nie wykluczyłem, bo niestety nie mam z kim podmienić na próbę
Tematów na forum przeczytałem dość sporo, ale nie znalazłem takiego gdzie objawy były podobne. Dużo jest takich gdzie tylko część problemu się pokrywa z moim.
Aktualizacja: pompa paliwa pracuje, prąd na cewki i na wtryskiwacze idzie, ale nie ma sygnału sterującego. |
_________________ 1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
sererek
Dołączył: 07 Gru 2017 Posty: 11 Skąd: Rydułtowy, Śląsk
|
Wysłany: 9 Grudzień 2017, 07:09
|
|
|
Cytat: | A czym to sprawdzasz? |
Wywnioskowałem po tym, że napięcie na zasilaniu jest, a się nie otwierają
Dzisiaj po kilkukrotnym zamknięciu i otwarciu samochodu silnik załapał na jeden obrót i zgasł. Objawy podobne jak przy immobiliserze, który jest przecież rozbrojony (wcześniej odpalałem go nawet śrubokrętem j żadnych problemów nie było) |
_________________ 1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,175 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|