Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadające Obroty Po Ponownym Odpaleniu
Autor Wiadomość
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:33   

A jak kwestia przepływomierza? I jeszcze pytanie... kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:41   

Rustyrose, filt paliwa dokładnie wymieniałem w dniu 27 lipca 2016 roku, co też zachodziło podejrzenie z racji że jak długo MB kręci na ciepłym silniku że może to być filtr paliwa, ale okazało się że nie.

Odnośnie przepływomierza - masz na myśli ten czujnik



Zdjęcie Podglądowe z Sieci

?. Tego nigdy odkąd mam MB nie zmieniałem.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:48   

O takie coś mi chodzi


Zdj. poglądowe z sieci

Możliwe że będę dziś u ojca, a on ma w202 1.8 to spojrzę gdzie to u niego tam siedzi.

Skoro filtr paliwa jest ok, to jeszcze mi tu chodzi po głowie, chociaż nie wiem czy w benzyniakach taki problem zachodzi w ogóle. Paliwo Ci się nie cofa czasem?
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:53   

Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.

Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.

Rustyrose napisał/a:
Paliwo Ci się nie cofa czasem


Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.

I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
thepaniq 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 15:21   

w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie
_________________
'03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111


EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093

EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 16:11   

thepaniq, a czy czujnik temperatury masy powietrza w dolocie zakładając że jest nie sprawny może powodować takie objawy jak spadające obroty aż do wyłączenia się MB i zaświecenia się wszystkich diod na desce?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 22:25   

thepaniq napisał/a:
w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie


To przepraszam, mój błąd...

asziatko napisał/a:
Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.

Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.

Rustyrose napisał/a:
Paliwo Ci się nie cofa czasem


Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.

I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować.


Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie i pozniej musi jakby zasysac paliwo od nowa.

asziatko sprawdziłeś kwestię przpływomierza?
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 23:36   

thepaniq napisał/a:
w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie

Jest przepływka, ale chyba tylko w 2.2 16v
 
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 07:58   

Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 12:15   

Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.

Rustyrose napisał/a:
Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie


Co może być tego powodem że PB się cofa?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:13   

asziatko napisał/a:
Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.

Rustyrose napisał/a:
Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie


Co może być tego powodem że PB się cofa?.


Możliwe że w Twoim roczniku nie było jeszcze przepływomierza, niestety nie znam tak dokładnie benzyniaków bo sam mam dieselka :mrgreen:

Co do kwestii paliwa to tu mariuszt0 już wyjaśnił:

mariuszt0 napisał/a:
Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać


A jak pisałem wcześniej nie byłem pewny czy w ogóle w benzyniakach probłem z cofaniem paliwa ma prawo występować...

Jeszcze takie dodatkowe pytanie mam asziatko, czy po tym ponownym odpaleniu autko szarpie?
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:19   

Zaciekawiło mnie to i nie daje mi to zbytnio spokoju co to może być nie tak i co jest tego powodem.

Jeśli chodzi o ponowne odpalenie to jak za drugim/trzecim razem odpalę MB to wchodzi na obroty 1200 - 1300 obroty się równają do 900 - 1000 i można jechać.

Tak się dzieje właśnie jak ujadę nie wielki dystans, np. 5 km postawie i chcę odpalić ponownie. A wcześniej po nocy odpalił na dotyk.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:45   

Proponuje abyś sprawdził sondę, może ona Ci coś figluje
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 16:26   

Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.

Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 17:06   

asziatko napisał/a:
Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.

Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?.
Wydaje mi się że sonda nie ma wpływu. Ona działa dopiero chwilę po odpaleniu.
Ja w W203 [2.0K M111] miałem podobny problem. Raz na jakiś czas długo kręcił żeby odpalić. Nie ważne czy ciepły czy zimny. Kilka razy zdarzyło się że odpalił po kilkunastosekundowym kręceniu. Potem mu przeszło i od kilku miesięcy jest ok. Zero błędów nie mam pojęcia co mu było. Filtr paliwa, cewki, świece, filtr powietrza, nowe.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 10