Spadające Obroty Po Ponownym Odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:33
|
|
|
A jak kwestia przepływomierza? I jeszcze pytanie... kiedy wymieniałeś filtr paliwa? |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:41
|
|
|
Rustyrose, filt paliwa dokładnie wymieniałem w dniu 27 lipca 2016 roku, co też zachodziło podejrzenie z racji że jak długo MB kręci na ciepłym silniku że może to być filtr paliwa, ale okazało się że nie.
Odnośnie przepływomierza - masz na myśli ten czujnik
Zdjęcie Podglądowe z Sieci
?. Tego nigdy odkąd mam MB nie zmieniałem. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:48
|
|
|
O takie coś mi chodzi
Zdj. poglądowe z sieci
Możliwe że będę dziś u ojca, a on ma w202 1.8 to spojrzę gdzie to u niego tam siedzi.
Skoro filtr paliwa jest ok, to jeszcze mi tu chodzi po głowie, chociaż nie wiem czy w benzyniakach taki problem zachodzi w ogóle. Paliwo Ci się nie cofa czasem? |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 13:53
|
|
|
Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.
Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.
Rustyrose napisał/a: | Paliwo Ci się nie cofa czasem |
Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.
I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
thepaniq
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 519 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 15:21
|
|
|
w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie |
_________________ '03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111
EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093
EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 16:11
|
|
|
thepaniq, a czy czujnik temperatury masy powietrza w dolocie zakładając że jest nie sprawny może powodować takie objawy jak spadające obroty aż do wyłączenia się MB i zaświecenia się wszystkich diod na desce?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 22:25
|
|
|
thepaniq napisał/a: | w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie |
To przepraszam, mój błąd...
asziatko napisał/a: | Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.
Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.
Rustyrose napisał/a: | Paliwo Ci się nie cofa czasem |
Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.
I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować. |
Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie i pozniej musi jakby zasysac paliwo od nowa.
asziatko sprawdziłeś kwestię przpływomierza? |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 30 Grudzień 2017, 23:36
|
|
|
thepaniq napisał/a: | w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie |
Jest przepływka, ale chyba tylko w 2.2 16v |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 07:58
|
|
|
Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 12:15
|
|
|
Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.
Rustyrose napisał/a: | Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie |
Co może być tego powodem że PB się cofa?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:13
|
|
|
asziatko napisał/a: | Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.
Rustyrose napisał/a: | Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie |
Co może być tego powodem że PB się cofa?. |
Możliwe że w Twoim roczniku nie było jeszcze przepływomierza, niestety nie znam tak dokładnie benzyniaków bo sam mam dieselka
Co do kwestii paliwa to tu mariuszt0 już wyjaśnił:
mariuszt0 napisał/a: | Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać |
A jak pisałem wcześniej nie byłem pewny czy w ogóle w benzyniakach probłem z cofaniem paliwa ma prawo występować...
Jeszcze takie dodatkowe pytanie mam asziatko, czy po tym ponownym odpaleniu autko szarpie? |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:19
|
|
|
Zaciekawiło mnie to i nie daje mi to zbytnio spokoju co to może być nie tak i co jest tego powodem.
Jeśli chodzi o ponowne odpalenie to jak za drugim/trzecim razem odpalę MB to wchodzi na obroty 1200 - 1300 obroty się równają do 900 - 1000 i można jechać.
Tak się dzieje właśnie jak ujadę nie wielki dystans, np. 5 km postawie i chcę odpalić ponownie. A wcześniej po nocy odpalił na dotyk. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 14:45
|
|
|
Proponuje abyś sprawdził sondę, może ona Ci coś figluje |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 16:26
|
|
|
Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.
Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 17:06
|
|
|
asziatko napisał/a: | Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.
Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?. | Wydaje mi się że sonda nie ma wpływu. Ona działa dopiero chwilę po odpaleniu.
Ja w W203 [2.0K M111] miałem podobny problem. Raz na jakiś czas długo kręcił żeby odpalić. Nie ważne czy ciepły czy zimny. Kilka razy zdarzyło się że odpalił po kilkunastosekundowym kręceniu. Potem mu przeszło i od kilku miesięcy jest ok. Zero błędów nie mam pojęcia co mu było. Filtr paliwa, cewki, świece, filtr powietrza, nowe. |
|
|
|
|
|