Spadające Obroty Po Ponownym Odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 17:07
|
|
|
asziatko napisał/a: | Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.
Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?. |
Aby sprawdzić sondę to najlepiej chyba zmierzyć napięcie na niej, nic rozsądniejszego nie przychodzi mi do głowy.
Widocznym objawem uszkodzonej sondy jest też zwiększone zużycie paliwa. Nie pali Ci autko więcej czy coś?
Z długim kręceniem to pamiętam miałem kiedyś problem w moim dawnym Seacie Toledo I, trzeba było kręcić na ciepłym silniku jakieś 30-40 sekund zanim zapalił I okazało się że trzeba zrobić mapowanie silnika bo źle dawka paliwa była ustawiona
Jeszcze mi się przypomniało jak mój brat miał problem (z tym że to było w w201) miał podobny problem, z tym że on po ponownym odpaleniu miał nierówne obroty i okazało się że po wymianie wiązki silnika się wszystko uspokoiło. |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 31 Grudzień 2017, 19:01
|
|
|
Czyżby to była przypadłość MB że długo kręcą?.
Mój tylko po nocy pali na dotyk tak to kręci z 5 sekund nim odpali. Także nie mam punktu za czepienia. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 1 Styczeń 2018, 13:16
|
|
|
Benzyniak mojego ojca za każdym razem kręci 2-4 sekundy zanim zapali, może to być tak jak myślisz że to taka przypadłość. Lepiej jakby się wypowiedział ktoś kto ma benzyniaka bo ja to mogę tylko mieć przypuszczenia. |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
thepaniq
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 519 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Styczeń 2018, 15:47
|
|
|
ja przez rok uzytkowania nigdy nie musialem krecic go dluzej niz 2-3 obroty |
_________________ '03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111
EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093
EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 1 Styczeń 2018, 21:30
|
|
|
Rustyrose napisał/a: | Nie pali Ci autko więcej czy coś? |
Przyznam że nie zauważyłem chodź sprawdzam ile spala LPG przy tankowaniu do pełna baku i ostatnio było 11.47 L/100 km w cyklu mieszanym miasto/trasa.
Rustyrose napisał/a: | Benzyniak mojego ojca za każdym razem kręci 2-4 sekundy zanim zapali |
Coś podobnie jak u mnie, tyle trzeba kręcić żeby odpalił na ciepłym silniku, bo na zimnym po nocy od strzała leci ale znów jak przejadę nie wielką odległość i chcę ruszyć ponownie to nie odpalę i tak w kółko. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|