Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
4 Kwiecień 2014, 19:36
kodowanie kluczyka
Autor Wiadomość
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 30 Październik 2016, 23:18   

wiskontii, całkiem możliwe to jest jak piszesz, nigdy nie miałem z tym do czynienia żeby móc coś więcej tu napisać. Ale dzięki za trop.

Chyba że faktycznie jest dobrze wszystko, a nie jest zakodowany/synchronizowany klucz i to daje zamęt.

Tylko żaden sposób nie działa w tym problem. Nurtuje mnie jedno czy jak pisze że przekręcając stacyjkę w pozycję 3 (zapłon) ma być tylko przekręcenie czy równa się to z uruchomieniem MB?. Czy wystarczy przekręcić tylko na zapłon i jest OK?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
ferrisb

Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Kwiecień 2019, 23:35   

Słuchajcie, mam taki oto problem. Mercedes w202 c180 1995, kluczyk scyzoryk. Odpadł mikroswitch, otworzyłem pilota, stwierdziłem że nie mam odpowiednio małej lutownicy, ale przymocowałem switcha roboczo taśmą żeby zobaczyć czy działa. Sprawdziłem - świeci jak trzeba. Więc poszedłem do auta żeby przetestować - pilot zadziałał od pierwszego razu, otworzył drzwi, co więcej po włożeniu do stacyjki odpalił bez kłopotu. Zamknąłem auto. Wróciłem do niego kilka godzin póżniej żeby nim pojechać - ponownie sukces, drzwi otwierają się, auto jedzie. Zaparkowałem auto w mieście, zamknąłem - ale już nie mogę otworzyć. Auto nie reaguje na pilota.

Moje mocowanie mikroswitcha nie jest może zbyt dobre, ale działało (co sprawdzałem też wcześniej aparatem, światełko tak jak trzeba). Teraz pilot też świeci, ale jakby inaczej - wcześniej było takie mrugnięcie, włącza się ciągłe stałe świecenie mocnym promieniem IR. Samochód na to nie reaguje, auto się nie otwiera. No i pytanie, co teraz z tym zrobić. Baterie nowe, mikroswitch niby działa, ale pilot nie zachowuje się normalnie. No i auto się nie otwiera. Brak mi pomysłu. Może ktoś miał podobną sytuację i pomoże? Poratujcie, pls.

[ Dodano: 4 Kwiecień 2019, 11:52 ]
Aktualizacja – byłem u elektronika, wymieniony mikroswitch, sprawdzony że wiązka IR wychodzi, czerwona dioda sięświeci, baterie nowe. mimo to auto nie reaguje. Nie mogę zrobić kodowania kluczyka, bo nie mogę otworzyć samochodu! Pomóżcie błagam, auto zamknięte, masakra.
_________________
1995 C180 Sport
 
 
Fiki 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 491
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Kwiecień 2019, 04:35   

ferrisb, dlaczego nie otworzysz auta grotem, korzystając z zamka w drzwiach pasażera?
_________________
W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę!
 
 
ferrisb

Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2019, 21:39   

Fiki napisał/a:
ferrisb, dlaczego nie otworzysz auta grotem, korzystając z zamka w drzwiach pasażera?


To długa historia. Po kolei:

Zamek nie działał, kluczyk go nie otwierał, ponieważ nie znałem dobrze historii choroby auta, nabrałem przekonania, że może stacyjka była wymieniana. A reszta nie. Bałem się złamać kluczyk więc nie kręciłem zbyt mocno, uczucie było takie, jakby to faktycznie nie był ten klucz.

Poza tym byłem przekonany, że auto po zmianie baterii otworzy się po naciśnięciu guzika - skoro tego nie zrobiło to uznałem, że pilot się rozsynchronizował (rozmowa z elektrykiem mercedesowym w międzyczasie, który nastraszył że to koniec i auto na złom, kluczyk zgubił synchro i już nie odzyska, nawet nowy klucz kupiony w Mercedesie nie rozwiąże problemu etc...)

Także jak widzisz kumulacja. Ale:
W geście ostatniej szansy, choć już miałem dzwonić po magika od włamów, a potem po lawetę, kupiłem na stacji smar do zamków i myślę sobie - spróbuję, co mi szkodzi. Zalałem, poruszałem i w końcu puścił! Drzwi się otworzyły.

Reszta była już książkowa - dwa razy w kluczyk i do stacyjki. Zielona dioda pod lusterkiem, wszystko bangla, niemiecka technologia <3 <3 , vorsprung durch technik. Znowu kocham Mercedesy.

Jedna rada na przyszłość, jakby ktoś był równie ociężały umysłowo jak ja - po zmianie baterii pilot NIE OTWORZY drzwi, diody się nie zaświecą ale to nie znaczy, że pilot jest do niczego. Trzeba otworzyć z kluczyka i wtedy wszystko zadziała tak jak tu koledzy pisali.

No i generalnie - konserwujcie zamki w drzwiach pasażera, w moim kluczyk pewnie znalazł się po raz pierwszy od 24 lat...
_________________
1995 C180 Sport
 
 
Fiki 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 491
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Kwiecień 2019, 23:07   

ferrisb napisał/a:
Reszta była już książkowa - dwa razy w kluczyk i do stacyjki. Zielona dioda pod lusterkiem, wszystko bangla, niemiecka technologia <3 <3 , vorsprung durch technik. Znowu kocham Mercedesy.

Uśmiechnięte. :)
_________________
W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,226 sekundy. Zapytań do SQL: 11