Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Porada S203 vs S211 vs S204?
Autor Wiadomość
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 7 Maj 2018, 18:21   

Tarczu. Sam wałek z allegro, który ktoś się chce pozbyć za ułamek ceny w serwisie to nie wszystko. Trzeba wyjąć silnik, cały rozbebeszyć, dochodzi masa uszczelek, uszczelniaczy i bite 2 dni roboty. Za to serwis sobie liczy z materiałami 12000zł. Poza serwisem jest to wykonalne za około połowę tej kwoty.
Co do nastawnika to mylisz chyba z elektromagnesem zmiennych faz, który rzeczywiście cieknie i to we wszystkich modelach i kosztuje tyle co piszesz.
Bizonik5 celuj w W211 tak jak Michał.
 
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 8 Maj 2018, 13:02   

S203 to wtedy będę szukał kompressorka do 2002roku i Diesle, a S211 wyłącznie diesla. Ewentualnie jakieś V6 jeśli nic ciekawego by nie było.

Kurqa nikt mi nie odpisał czy Kombiaki mają NIVO....

Mam jeszcze pytanie jak sprawuje się wielowahacz w 203?
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Maj 2018, 14:22   

BIZONIK5 napisał/a:
S203 to wtedy będę szukał kompressorka do 2002roku i Diesle, a S211 wyłącznie diesla. Ewentualnie jakieś V6 jeśli nic ciekawego by nie było.

Kurqa nikt mi nie odpisał czy Kombiaki mają NIVO....

Mam jeszcze pytanie jak sprawuje się wielowahacz w 203?

Tak się składa, że ja mam takiego , kombi i cieszę się, że ma taki silnik.
Nawet nie wiem czy NIVO było w tym modelu. Jeśli tak, to pewnie śladowe ilości.
Zawieszenie w W203 z tyłu jest prawie to samo co w W202 ,W210. Z przodu już jest problem.
Komplet dobrych wahaczy kosztuje od 1000zł wzwyż i starczają w najlepszym przypadku na góra 100tys km.
Silniki te dobrze się spisują i jadą płynnie już od niższych obrotów.
 
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Maj 2018, 21:20   

Podaj jakiś VIN 204 to Ci sprawdzimy co ma z tyłu.
Nivo było chyba do 210.
Później były to poduszki i kompressor powietrza.
Standard w E klasie, chociaż doszły mnie słuchy, że biedne wersje classic trafiały się na 4 sprężynach. Nie wiem ile w tym prawdy.
Moim zdaniem fajna opcja, Auto cały czas prowadzi się elegancko, niezależnie ile cegieł masz w bagażniku.

PS: 100tys, na dobrych zamiennikach, w polskich warunkach to moim zdaniem wzorowa trwałość.
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 8 Maj 2018, 21:27   

polofix, no tak ale to wielowahacz od razu wszystko nie zdechnie... :wink: w w202 też te wahacze przednie nie są wcale takie tanie a po naszych drogach tak mniej więcej wszystko wytrzymuje między 100-150tyś km.
No to już mam jakieś rozeznanie a w przypadku montażu radia z 1din a 2din to trzeba mieć stelaż - korytko czy nie potrzeba?
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 8 Maj 2018, 21:30   

Greg_G, Dzięki jak złapię s204 z vinem to podeślę.
To taki z tyłu Air Ride hehe, ciekawe jak to się spisuje i jaka trwałość tego.
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
kurozukin 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 279
Skąd: Kiedyś SC, teraz DW
Wysłany: 8 Maj 2018, 22:32   

Z tego wszystkiego aż sam zakupiłem dziś W203 kombi C270 CDI i nawet się to toczy :D
_________________
W203 C270 CDI
Było: W202 C180
Bo najważniejsze to mieć napęd na odpowiednią oś!
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 9 Maj 2018, 00:41   

BIZONIK5, przejedz sie w203 i w211. Zobaczysz roznice i z tego drugiego nie bedziesz chcial wysiasc :wink:
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Maj 2018, 09:21   

BIZONIK5, z takim nivo z tyły nie ma problemy, jak jest na powietrze to już w ogóle :)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Maj 2018, 14:02   

polofix, 380,- bo ktos sie pomylił, normalna cena sklepowa 465,- także bez szału, silnika wyjmować nie trzeba. Mowisz że serwis liczy 12tys zł, poza aso 6tys zł. a finalnie zrobią za 2-3tys ?
nie ważne. równei dobrze można powiedzieć, że w202 jest drogie w utrzymnaiu bo wymiana turbiny w ASO kosztuje (strzelam) 7tys zł. ale kto z was naprawia auto w ASO ?
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 9 Maj 2018, 14:11   

TraczU napisał/a:
polofix, 380,- bo ktos sie pomylił, normalna cena sklepowa 465,- także bez szału, silnika wyjmować nie trzeba. Mowisz że serwis liczy 12tys zł, poza aso 6tys zł. a finalnie zrobią za 2-3tys ?
nie ważne. równei dobrze można powiedzieć, że w202 jest drogie w utrzymnaiu bo wymiana turbiny w ASO kosztuje (strzelam) 7tys zł. ale kto z was naprawia auto w ASO ?

TraczU. Takie są ceny. Silnik wyjmują, bo z tyłu są jego znaki , inaczej nie wymienisz.
Podobnie jest z rozrządem w M271. Kilka lat temu nie było wyjścia, bo komplet był drogi i tylko z ASO i jak u nich zrobiłeś, to wychodziło i wychodzi ponad 7000zł. Teraz koła, nastawniki, ślizgi, łańcuch, napinacz i uszczelki można kupić w Chinach za 250$. i zrobić u pana Zdzisia w garażu.
 
 
 
Shaggy 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Maj 2018, 13:07   

BIZONIK5, jak byś szukał S211 to ja właśnie sprzedaję swojego. Jak byś potrzebował jakiś informacji to PW.
_________________
Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 27 Maj 2018, 21:25   

Panowie a jak w 203 i 211 z elektroniką w środku? często pada?
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 27 Maj 2018, 21:52   

BIZONIK5 napisał/a:
Panowie a jak w 203 i 211 z elektroniką w środku? często pada?

W w203 to się bardzo rzadko psuje, przez co używane części takie jak; moduły, przełączniczki, czujniczki sprzedawane są za śmieszne pieniądze.
 
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 28 Maj 2018, 19:44   

polofix, dzieki za blyskawiczna odp :wink:

w sumie decyzja już podjęta jeśli będziemy kupować w tym roku to na pewno poszukiwania głównie skupione na 203 lub 211. 203 najlepiej jakby się trafiła 2.0k M111 ewentualnie diesel lub V6. 211 głównie diesel 2.2CDI lub tak jak wcześniej V6. Jednak nie będę oszukiwał jeśli trafi się 210 V8 to zastanawiać się nie będę co do 202 to sam nie wiem, chyba że trafi się coś ponad 170 koni i naprawdę blacharsko będzie wyglądać bardzo przyzwoicie.

a które radio najbardziej polecacie w 203? myślałem aby już miał duży wyświetlacz czyli commanda ewentualnie audio 10 zastąpić z Aliexpress 2din :idea: :?:
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,138 sekundy. Zapytań do SQL: 9