Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Ubytki płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 23 Czerwiec 2018, 10:29   Ubytki płynu chłodniczego

Cześć wszystkim, ostatnimi czasy zastanawia mnie jedna rzecz, po trasie na której jadę swoim mietkiem powyżej 100km/h dłuższy dystans (Nie wspominając już o jeździe 130km/h+ na autostradzie) na następny dzień zapala mi się kontrolka o ilości płynu chłodniczego i faktycznie muszę mu zawsze coś dolać. Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Nie zauważyłem w żadnym z miejsc aby były jakieś przecieki, guma na korku wygląda na dobrą.

I jeszcze jedno pytanie z innej kategorii, gdy jadę około 110km/h - 130km/h drży mi kierownica i jest to dosyć mocno wyczuwalne, faktem jest że po zakupie nie sprawdzałem czy alufelgi które mam są proste, bo to pewnie od nich mogą być takie drgania, czy może od czegoś innego?
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
thepaniq 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Czerwiec 2018, 11:54   

drżenie może być też od tarcz hamulcowych/opon
co do płynu, jak nie widać wycieku a ubywa, to zobaczy czy oleju nie przybywa, bo gdzieś musi uciekać, a jak nie na zewnatrz, to do środka niestety ;-)
_________________
'03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111


EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093

EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 23 Czerwiec 2018, 16:10   

Podczas jazdy przyczyną drgań są; niewyważona opona/ opony, krzywa felga/ felgi, uszkodzona opona. Jeśli podczas hamowania, to tarcze. Trzeba to naprawić, bo takie drgania wykończą zawieszenie.
Co do płynu to wyciek może być wszędzie. Szukaj a znajdziesz.
 
 
 
tonio115 

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 49
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23 Czerwiec 2018, 21:11   

Mi kiedyś ciekło przy nagrzewnicy i leciało do środka i schodziło do tej wysokości co było wejście do kabiny,a ostatnio jak mechanik wymieniał płyn na zewnątrz przy chłodnicy ,a przyczyna była żle załozona opaska. Jak dostał ciśnienie zaczął puszczać przy chłodnicy tam gdzie mechanik spuszczał płyn.Musisz zaobserwować czy nie leci Ci do środka.
_________________
2.2 cdi 98r kombi
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 23 Czerwiec 2018, 22:29   

tonio115 napisał/a:
Mi kiedyś ciekło przy nagrzewnicy i leciało do środka i schodziło do tej wysokości co było wejście do kabiny,a ostatnio jak mechanik wymieniał płyn na zewnątrz przy chłodnicy ,a przyczyna była żle załozona opaska. Jak dostał ciśnienie zaczął puszczać przy chłodnicy tam gdzie mechanik spuszczał płyn.Musisz zaobserwować czy nie leci Ci do środka.


Kurczę nie zauważyłem aby w środku coś było nie tak, żadnego zracego zapachu płynu podczas cieplego nawiewu ani zeby mi parowaly szyby z tego powodu...
Ewentualnie rozważam opcję że elektrozawory ktore wymienialem to wymienilem na takie ktore mialy 2 małe wcięcia ktorych w moich starych elektrozaworach nie bylo i są 2 mini dziurki i jakby w sumie uszczelka pod zaworami byla nieszczelna to tymi dziurkami mogloby parowac, ale to taka moja teoria tylko.
Da sie jakos zdiagnozowac nagrzewnice bez rozbierania deski rozdzielczej??
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
tonio115 

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 49
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24 Czerwiec 2018, 17:55   

Zobacz po dywanik pasazera u mnie też nie było czuć ,a płyn schodzil wpierw myślałem ze to może węże przy zbiorniczku ,ale okazała się rurka , ktora przechodziła przez przedmia grodzie tam gdzie się przetarła czy przegnila i tamtędy leciało pod dywanik.
_________________
2.2 cdi 98r kombi
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 25 Czerwiec 2018, 21:42   

Sprawdź sobie ten plastik który przechodzi przez ścianę grodziową silnika. Możesz to profilaktycznie wymienić bo w serwisie kosztuje to groszę a i wymiana jest dość prosta.

Ten trójnik albo dwójnik zalezy od wersji jest z twardego plastiku, może być pęknięty i rozszczelnić się od gorąca, płyn od razu paruje. Ja miałem tak u siebie, a też długo szukałem gdzie ubywa.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 25 Czerwiec 2018, 23:14   

WoleMerce napisał/a:
Sprawdź sobie ten plastik który przechodzi przez ścianę grodziową silnika. Możesz to profilaktycznie wymienić bo w serwisie kosztuje to groszę a i wymiana jest dość prosta.

Ten trójnik albo dwójnik zalezy od wersji jest z twardego plastiku, może być pęknięty i rozszczelnić się od gorąca, płyn od razu paruje. Ja miałem tak u siebie, a też długo szukałem gdzie ubywa.


Może jest już późno i nie myślę ale nie mogę skojarzyć o jaki plastik Ci chodzi :mrgreen:

[ Dodano: 27 Czerwiec 2018, 21:39 ]
Prawdopodobnie zlokalizowałem uciekający płyn - spocona chłodnica lewy dolny róg.
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 27 Czerwiec 2018, 22:53   

Jak podniesiesz maskę i masz metalową przegrodę silnika ( z tyłu za silnikiem) to po stronie kolektora ssącego zobaczysz że jeden przewód wchodzi w te ściankę, w tej ściance jest taka rurka plastikowa i ona lubi sobie pęknąć i tam moze być wyciek. Silnik gorący to od razu paruje.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,159 sekundy. Zapytań do SQL: 11