Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa do W202
Autor Wiadomość
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Lipiec 2018, 08:48   

kuba1184, wtryski to sprawa drugorzędna jak Ci dobrze to poskładają, auto nie ma za dużo mocy więc AC czy HANA to już obojętne.

Wychodzi drożej bo lepsze podzespoły - więc sprawdziłbym jak schludnie Ci to ogarną pod maską itd.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
inher 
inher

Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Lipiec 2018, 11:02   

To się zgodzę, montaż i regulacja istalalacji LPG to nie jest juz żadna wiedza tajemna, ważne żeby dobrze i w miare estetycznie byłą założona. Do montażu dysz nie trzeba ściągać kolektora, który jest platikowy, więc dodatkowo robota łatwiejsza, a miejsca też sporo.
U mnie do C180 (98') montowane były:
- pojedyncze wtryski baracuda
- reduktor Stag r01
Wszystko na dosc biednym ale łatwym w obsłudze sterowniku staga gofast. Wszystko bez zarzutu. Niedawno zeswapowałem na silnik m111970 - 2.3 wolnossące i bez żadnych problemów taki zestaw radzi sobie i z tym silnikiem (trzeba tyko dostroić sobie mapę).

Jedyne co bym zmienił to zamiast GOfasta bym poszedł w sterownik Qboxa - więcej opcji, fajna apki mobilne na androida do podglądu i strojenia.
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 19 Lipiec 2018, 14:54   

inher napisał/a:
To się zgodzę, montaż i regulacja istalalacji LPG to nie jest juz żadna wiedza tajemna, ważne żeby dobrze i w miare estetycznie byłą założona. Do montażu dysz nie trzeba ściągać kolektora, który jest platikowy, więc dodatkowo robota łatwiejsza, a miejsca też sporo.
U mnie do C180 (98') montowane były:
- pojedyncze wtryski baracuda
- reduktor Stag r01
Wszystko na dosc biednym ale łatwym w obsłudze sterowniku staga gofast. Wszystko bez zarzutu. Niedawno zeswapowałem na silnik m111970 - 2.3 wolnossące i bez żadnych problemów taki zestaw radzi sobie i z tym silnikiem (trzeba tyko dostroić sobie mapę).

Jedyne co bym zmienił to zamiast GOfasta bym poszedł w sterownik Qboxa - więcej opcji, fajna apki mobilne na androida do podglądu i strojenia.

96r może mieć jeszcze aluminiowy kolektor.
Tak jak piszesz. Będzie widać co za fachowiec po założeniu. Osobiście w przypadku LPG jestem zwolennikiem małych warsztatów. Dlatego, że w tych dużych jest duży przemiał, kolejki i się śpieszą na każdym kroku. Nie mówiąc już o prawidłowym strojeniu.
 
 
 
kuba1184 

Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 12
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21 Lipiec 2018, 07:01   

Tak więc wybór padł na taki zestaw:
- Stag Qbox Basic
- AC W03
- AC R01
- butla 53l w kole
- wlew pod klapką
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,118 sekundy. Zapytań do SQL: 9