Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
W208 4.3 długi rozruch
Autor Wiadomość
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 14 Sierpień 2020, 23:32   W208 4.3 długi rozruch

Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ?
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
GrzechuWWA 
Inżynier

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 306
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 01:15   

espritek, kreci kreci i nie odpala? Przekaznik moze i byc nowy ale styki w gniezdzie juz nie. Rozszerz trochę nozki od przekaznika - powinno pomóc. Mialem podobny objaw w 1.8 i pali od strzala teraz :mrgreen:
_________________
Mercedes C240/C320 LPG
WDB2020861F752098
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 07:31   

espritek, czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ?

[ Dodano: 15 Sierpień 2020, 07:34 ]
A1114700686
Zaśniedziałe styki dały by znać o sobie na kompie, ale zasyfiony filtr raczej nie.
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 17:49   

madzara31 napisał/a:
, czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ?


wow a co to i gdzie to jest ? nie mam pojęcia czy mam taki filtr a jeżeli mam to nie wiem gdzie a ja nigdy takiego czegoś nie wymieniałem a tak przy okazji to popełniłem błąd w piusowni nie W202 lecz W208
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 18 Sierpień 2020, 13:24   

210 miały takowy, może 208 też. Pytasz gdzie jest ? Wkręcony w najniższy punkt zbiornika paliwa.
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 18 Sierpień 2020, 22:48   Re: W208 4.3 długi rozruch

espritek napisał/a:
Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ?


Witam

Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 19 Sierpień 2020, 21:37   

kubus838, obawiam się, że nie jest na sprzedaż....
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 22 Sierpień 2020, 16:02   

kubus838 napisał/a:
Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto?


NIE NA SPRZEDAŻ

simka perzu :mrgreen:
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 27 Sierpień 2020, 19:59   

Nie wiem jak w V8 ale w M111 taki objaw dawał uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 27 Sierpień 2020, 21:05   

Jeśli regulator jest na listwie, to jak najbardziej to może być to. Jak jest we filtrze, to znaczy, że już jest wymieniony.
 
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 28 Sierpień 2020, 12:54   

Fajnie to gdzie jest ? W CLK 430 ?
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 29 Sierpień 2020, 07:57   

Piszę, że adamd ma rację. W nowszych rocznikach/ modelach regulatory są we filtrach.
 
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 30 Sierpień 2020, 20:59   

Czyli szukać filtra zbiornika paliwa ? jakoś nie przypominam sobie abym wcześniej miał z takowym do czynienia i chyba nawet nie czytałem , czy trzeba wywalać zbiornik czy dostęp od góry pod fotelami ?
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 30 Sierpień 2020, 22:32   

Jeśli do listwa wtryskowa jest wyposażona w powrót paliwa do baku, to znaczy, że regulatora nie ma przy filtrze. Jeśli jest jedna rurka z paliwem, to znaczy, że jest. Filtr nie jest w baku, tylko pod nim.
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 17:05   



espritek, pisałem Ci wcześniej o filtrze wkręconym w bak. Powyżej masz schemat baku W208 4,3 litra. Poz. 29 i 53 to filtry ( wkręcone w bak :!: ) przez nie zasysane jest paliwo przez pompę już do zasadniczych filtrów.
Ponawiam pytanie - czy wymieniałeś filtry wkręcone w bak ? Jeśli nie to wymień, bo możesz szukać drugiej dziury w dupie( od 14-go zastanawiasz się i na forum zaczynamy wróżyć z fusów - zacznij od rzeczy podstawowych) , a filtr w baku zwyczajnie nie będzie chciał puszczać paliwa do motoru. Wiem co piszę bo jak jest zasyfiony to stawia opór nawet 2 szt pomp we wtrysku mechanicznym, a tam są bardzo wydajne.


polofix,
polofix napisał/a:
Filtr nie jest w baku, tylko pod nim.
:wink:

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,143 sekundy. Zapytań do SQL: 10