Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
C180 Gaśnie zimny na niskich obrotach
Autor Wiadomość
klapy4

Dołączył: 13 Sty 2022
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Styczeń 2022, 21:31   C180 Gaśnie zimny na niskich obrotach

Witam
Od paru lat jestem posiadaczem Mercedesa W202 C180 z 1994 roku. Podjąłem się samodzielnej wymiany uszczelki głowicy z powodu sporego wycieku oleju spod niej. Wszystko poszło zgodnie z planem ale po naprawie pojawił się nowy problem. Samochód ładnie pali ale na zimnym silniku obroty spadają na tyle że gaśnie i muszę mu dodawać gazu żeby go utrzymać na chodzie. Na ciepłym silniku problem znika. Zdarzyło mi się jednak że po dłuższej trasie kiedy silnik był gorący musiałem dłużej pokręcić rozrusznikiem nim odpalił. W trakcie wymiany uszczelki posypały mi się od starości izolacje kabli wiązki od wtryskiwaczy i cewek ale je po izolowałem taśmą izolacyjną. Wydaje mi się że taka izolacja powinna wystarczać. Wymieniłem już przewody zapłonowe i przepływomierz ale to nie pomogło. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną tych objawów?
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Styczeń 2022, 21:53   

Jak wiązka się rozpadła i tylko ją taśmą pokleiłeś, nie wróżę temu przyszłości.
Kompresję ma dobrą po tej zmianie uszczelki? Napinacz dobrze poskładany?
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
klapy4

Dołączył: 13 Sty 2022
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Styczeń 2022, 22:15   

Wiem że "naprawa" wiązki taśmą izolacyjną nie brzmi zbyt profesjonalnie ale nie ukrywam że nie chce się pakować w nie wiadomo jakie koszty. Wydaje mi się że dobrze oklejone kable nie powinny mieć przebicia. Nie takie rzeczy się nie raz robiło i było wszystko OK. A jaką silnik ma kompresje i czy napinacz jest dobrze poskładany to trudno mi powiedzieć ale wszystko jest raczej dobrze. Słaba kompresja objawiała by się brakiem mocy a na to narzekać nie mogę. Przy źle złożonym napinaczu występowały by chyba problemy z rorządem i to nie tylko na zimnym silniku.
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Styczeń 2022, 22:24   

To pierwsze do obejrzenia wiązka przepustnicy i jej działanie.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,101 sekundy. Zapytań do SQL: 9