Gaśnie po pierwszym uruchomieniu |
Autor |
Wiadomość |
Cybra
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 11:13 Gaśnie po pierwszym uruchomieniu
|
|
|
Witam.
Mam nastepujacy problem, kiedy rano odpalam sasmochód to wszystko ok- odpala pieknie , równe obroty ale po kilku sekundach silnik tak jakby chcial wejsc na wysokie obroty i gasnie. nastepne uruchomienie musi sie odbyc przy wcisnietym lekko pedale gazu bo inaczej nie chce odpalic. potem juz przez cały dzien odpala normalnie i jest wszytko ok. Moze mi ktos odpowiedziec dlaczego tak sie dzieje?
Zpomnialem dodac jaki to samochód
Jest to MB 220d z 1995 roku |
Ostatnio zmieniony przez Cybra 14 Wrzesień 2007, 11:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
macio86
macio86
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 15 Skąd: Krk
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 11:20
|
|
|
Mam podobnie - czasami coś mu odwali, odpali i po chwili gaśnie, po jakichś 2 minutach już jest ok i odpala normalnie. Z tym, że zdarza mu się to średnio raz w m-cu, niekoniecznie rano. |
_________________ C220D Elegance '95 automat
|
|
|
|
|
rikens82
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 13 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 11:20
|
|
|
moim zdaniem cofa ci sie paliwo rano jak zapalasz to są resztki benzyny w układzie paliwowym i autko przez chwile chodzi w miare normalnie potem gasnie i musisz troche pokręcic rozrusznikiem aby autko znowu załapało sprawdz zaworek który powinien znajdowac sie gdzie na przewodzie doprowadzającym paliwko do silnika |
|
|
|
|
ADAMS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 106 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 18:07
|
|
|
witam na bank jest to zawor zwrotny paliwa przerabialem to samo . panowie nowy orginalny zawor jest bardzo drogi dlatego proponuje wam zalozyc zaworek z allegro za 20 zl. na przewod paliwowy ja tak zrobilem i mam swiety spokoj zapala jak nowy. Zdarza sie tez ze pompa sie rozszczelni i lapie pecherzyki powietrza dlatego moze byc tez taka reakcja poprostu sprawdz czy pompa jest sucha jak tak to wszystko ok. tylko zaloz zawor na przewod i jazda. Pozdro |
|
|
|
|
bambero
R129 SL500
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 450 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 19:45
|
|
|
Mam to samo! Odpalam jest git podjadę pare metrów gasze bo zamykam brame odpalam i odrazu gasnie (musze przez chwile przytrzymać gas i jest dobrze)! JAk odpalam rano to obroty wskakują wysoko i nagle spadaja w dół (raz gasnie raz nie) ogolnie sa bardzo niskie jak sie rozgrzeje to jest normalnie. Podkreciłem obroty i jest troche lepiej ale to nie o to w tym chodzi! |
_________________ EX: C30 CDI AMG.
R129 SL500 98r. |
|
|
|
|
marioostry
Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 95 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2007, 20:57
|
|
|
Może cofać się paliwo nie koniecznie z winy zaworka zwrotnego. Na przewodach paliwowych są jeszcze oringi , które ze starości robią się twarde przez co tracą swoje właściwości uszczelniające i właśnie nimi może łapać obce powietrze , które powoduje powrót paliwa do zbiornika. Kupując nowe oringi trzeba pamiętać , że muszą one być specjalne do przewodów paliwowych. |
_________________ 202 220 CDI ' 98 |
|
|
|
|
Cybra
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 11:53
|
|
|
Witam, dzieki za wszyske odpowiedzi, w poniedziałek jak czas pozwoli pojade do jakiegos mechanika zeby go zobaczył bo ja jestem ogólnie zielony z tego co piszecie, ale widze ze nie jest to nic strasznego (chyba). |
|
|
|
|
pawell
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 79 Skąd: łódź
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2007, 23:33
|
|
|
I jak tam sprawy w temacie bo jestem ciekaw. |
_________________ C 200 CLASSIC 99'kombi,automat,benz
|
|
|
|
|
mirek.
C180 1998
Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 39 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 16:42
|
|
|
Mam podobny problem... Może ktoś podpowiedzieć w którym miejscu znajduje się ten zaworek zwrotny? |
_________________ c-180 1998
VIN WDB2020181A560696 |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 17:00
|
|
|
przyczyna gaszenia moze byc tez kostka OVP relay. to taki przekaznik z bezpiecznikiem na gorze.
Ten przekaznik (kostka) na za zadanie utrzymania obrotow do boxa elektronicznegoi chroni przed przekroczeniem napiecia.,
OVP, -Over Voltage Protection |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 23:39
|
|
|
a gdzie jest ten zaworek zwrotny??? |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 23:47
|
|
|
w modelu W201 jest za akumulatorem a w modelu W 202. poczekaj zobacze w ksiazce.......
juz mam.
znajduje sie pod maska silnika po prawej stronie w kierunku jazdy. jest duza plastikowa pokrywa. podnies ta pokrywe i tam jest ten zawor zwrotny jak piszesz (OVP) |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 21:21
|
|
|
dziekuje za podpowiedz bede wiedzial na przyszlosc gdyby cos sie dzialo |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
|