Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik C-180
Autor Wiadomość
chrzanio 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Styczeń 2008, 01:43   

Łancuch w Mercach to duzy plus.. :) Podobno jego wytrzymalosc to okolo 500 tys km. :) Zerwanie lancucha (zadkie zjawisko) konczy sie tym samym co zerwanie paska czyli powywijaniem zaworow itp. czyli gerealny remoncik :D Przeskoczenie paska/lancucha tez moze sie skonczyc czyms takim, np. moj kuzyn mial taka sytulacje ze mial wypadek (Audi A6 2,5TDI) i troche w przod dostal i co sie okazalo ze pasek przeskoczyl o 2-3 zeby i zrobila sie kaszanka w glowicach :) wiec nawet przeskoczenie moze spowodowac powazna usterke :) Silniki w ktorcyh jest mozliwa kolizja zaworow z tlokami to wszystkie 16v (czyli majace przynajmniej 4 zaworki na cyl.) oraz wszystkie diesele, sa to silniki ,,KOLIZYJNE" a nie jak kolega wyzej napisal ,,kontfliktowe" (takie sprostowanie) ;] Pzdr :mb: :mb:
_________________
C-klasa 202 1.8 + LPG '94 Elegence
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,047 sekundy. Zapytań do SQL: 6