Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odkreceniem kierownicy
Autor Wiadomość
korczowa4 
C220D 96r

Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 16
Skąd: korczowa
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:52   problem z odkreceniem kierownicy

wiatam
jak dla mnie mam nieziemski problem,a mianowice chcialem odkrecic kierownice (ta srube na imbus 10) i kluczmi przeskoczyl a sruba ani drgenela jeszcze na dodatek sobie palce poobijalem :lol:
teraz co mnie ratuje bo chce ta kiere zdjac zeby wyjac przelacznik zespololony i mam troche lipe co radzicie?? :mb:
 
 
 
robertjaworski 


Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 33
Skąd: Żelechów
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:56   

Srube rozwiercic jesli juz nie ma mozliwosci jej odkrecenia, a druga zamowic w serwisie
_________________
2.2 benzyna 94 r sport
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:59   

jesli nie załowysz porzadnego klucza imbusowego i nie zrobusz dzwigni oczkowym, nie pusci...


tez poobijałem paluchy..
_________________


 
 
korczowa4 
C220D 96r

Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 16
Skąd: korczowa
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 15:34   

klucz mialem porzadny tylko sruba nie wytrzymala ale chyba tylko zostale wiertarka
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 01:50   

wydaje mi sie ze klucznik do bani ...

miałem 2 klucze, jeden miekki który wygiął sie pod siłą perswazji drugi przetrzymał siłe i popuścił śrubę...
_________________


 
 
Jawelkiewicz 
Paweł_S.


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 04:54   

Parę kropel hydrolu albo WD40 mały, tępy przecinak i młotek powinny pomóc.
_________________
C 220 CDI kombi automat 1999-był
W210 2.2CDI 2001
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 21:27   

Poosiowe uderzanie w kolumnę (w śrubę) przechodzi w W124.
W W-202 powoduje nagłe zwiększenie luzu promieniowego na łożyskach wału kierownicy. Sprawa jest odwracalna, ale trzeba się troszkę namęczyć. (regulacja luzu jest skonstruowana w bardzo głupi sposób)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,089 sekundy. Zapytań do SQL: 6