problem z odkreceniem kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
korczowa4
C220D 96r
Dołączył: 07 Gru 2007 Posty: 16 Skąd: korczowa
|
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:52 problem z odkreceniem kierownicy
|
|
|
wiatam
jak dla mnie mam nieziemski problem,a mianowice chcialem odkrecic kierownice (ta srube na imbus 10) i kluczmi przeskoczyl a sruba ani drgenela jeszcze na dodatek sobie palce poobijalem
teraz co mnie ratuje bo chce ta kiere zdjac zeby wyjac przelacznik zespololony i mam troche lipe co radzicie?? |
|
|
|
|
robertjaworski
Dołączył: 07 Gru 2007 Posty: 33 Skąd: Żelechów
|
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:56
|
|
|
Srube rozwiercic jesli juz nie ma mozliwosci jej odkrecenia, a druga zamowic w serwisie |
_________________ 2.2 benzyna 94 r sport |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 14:59
|
|
|
jesli nie załowysz porzadnego klucza imbusowego i nie zrobusz dzwigni oczkowym, nie pusci...
tez poobijałem paluchy.. |
_________________
|
|
|
|
|
korczowa4
C220D 96r
Dołączył: 07 Gru 2007 Posty: 16 Skąd: korczowa
|
Wysłany: 20 Styczeń 2008, 15:34
|
|
|
klucz mialem porzadny tylko sruba nie wytrzymala ale chyba tylko zostale wiertarka |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 01:50
|
|
|
wydaje mi sie ze klucznik do bani ...
miałem 2 klucze, jeden miekki który wygiął sie pod siłą perswazji drugi przetrzymał siłe i popuścił śrubę... |
_________________
|
|
|
|
|
Jawelkiewicz
Paweł_S.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 217 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 04:54
|
|
|
Parę kropel hydrolu albo WD40 mały, tępy przecinak i młotek powinny pomóc. |
_________________ C 220 CDI kombi automat 1999-był
W210 2.2CDI 2001
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć. |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 21 Styczeń 2008, 21:27
|
|
|
Poosiowe uderzanie w kolumnę (w śrubę) przechodzi w W124.
W W-202 powoduje nagłe zwiększenie luzu promieniowego na łożyskach wału kierownicy. Sprawa jest odwracalna, ale trzeba się troszkę namęczyć. (regulacja luzu jest skonstruowana w bardzo głupi sposób) |
|
|
|
|
|