Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 18:33
NIVO
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 22:35   NIVO

ma ktos moze takie zawieszenie / jak to sie sprawoje a wrazie czego czy mozna przerobic na zwykle
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 03:46   

Z relacji forumowiczów na różnych forach mogę powiedzieć, że jeździ się tym jak citroenem, czyli płyniesz - o ile jest sprawne - przeróbka na zwykłe zazwyczaj kosztuje tyle, co naprawa...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 17:16   

moim zdaniem jak na polskie drogi dobrze miec nivo. tylko dbac o ten system i bedzie dobrze. zaoszczedzisz przemeczenie podzespolow i karoserie.
U nas nivo zbyteczne. drogi jak lustro.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 17:59   

pavel, a w jaki sposób trzeba dbac o te NIVO ?
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:38   

utrzymac przewody w dobrym stanie, zeby nie korodowaly i pilnowac poziom plynu.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:23   

pavel, a jak utrzymac te przewody zeby nie rdzewiały ??
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:26   

pstrag21 napisał/a:
pavel, a jak utrzymac te przewody zeby nie rdzewiały ??

a jak asfaltujesz twoje podwozie?
co jaskis czas zagladaj jak wyglada podwozie,
myslisz tylko jezdzic i nalewac benzyne i olej, reszta nic?
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:47   

a co ma asfaltowanie do rdzewnienia ? nie rozumiem ?
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:55   

Chodzi o bitumiczną powłokę ochronną podwozia... Jak jej nie ma albo odpadnie, to auto szybciej rudy zeżre... :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 01:58   

jjankiello napisał/a:
Chodzi o bitumiczną powłokę ochronną podwozia... Jak jej nie ma albo odpadnie, to auto szybciej rudy zeżre... :mrgreen:


dokladnie
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 17:47   

musze dolac oleju do Nivo jaki wogule zalac ? facet ze sklepu motoryzacyjnego cos mówił o Febi dobry produkt ?
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 07:19   

Cytat:
musze dolac oleju do Nivo jaki wogule zalac ?

Najważniejsze by był to olej typu ZHM :!: :!:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 08:51   

czyli nie ma róznicy miuedzy febi ZHM i orginał ZHM ? który rardzicie dolac ?
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 04:33   

pstrag21 napisał/a:
który rardzicie dolac ?
Który wolisz... byle spełniał normę MB 343
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
ts_alpin

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 4
Skąd: Małopolska
Wysłany: 4 Październik 2007, 00:48   

Nie chcę się wypowiadać co do ZHM.Mogę tylko powiedzieć co usłyszałem od znajomego mechanika(pracował 17 lat w Serwisie MB) na temat oleju do mostu.Mianowicie : Ma być ten i ten... i nic innego( nie pamiętam nazwy,w każdym razie chodziło o ten który zaleca MB) bo w przeciwnym razie łożysko atakujące 10kkm i kaput.Także do mostu hipol niet:))
Tak,więc analogicznie sądzę że lepiej zalać to co się zaleca a nie eksperymentować tym bardziej że koszty nie współmierne do ewentualnych strat.Pozdrawiam i przepraszam za dygresje moze nie całkiem na temat.
_________________
www.ts-alpin.prv.pl
Prace wysokościowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,145 sekundy. Zapytań do SQL: 10