Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
22 Luty 2012, 14:52
Podczas jazdy raptem traci moc
Autor Wiadomość
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Sierpień 2007, 20:35   Podczas jazdy raptem traci moc

Podczas normalnej jazdy Auto raptem traci moc i jakby jechało na trzech ,po zgaszeniu silnika
i ponownym uruchomieniu jest wszystko OK.Zdarza się to około raz na dwa dni.Co o tym Koledzy sądzicie ? Jakie rady? Pozdrawiam wszystkich.
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
mario987 

Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 33
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 11 Sierpień 2007, 20:51   

a nei jest to walniety przeplywomierz ??
_________________
W202 1995r. WDB2020201F321754
 
 
Gość

Wysłany: 13 Sierpień 2007, 16:39   

Witam. Miałem taką samą sytuację.Auto traciło w pewnym momencie moc. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika samochód odzyskiwał buta.Po jakimś czasie,ale rzadko znowu sytuacja sie powtarzała.Po podłączeniu kompa sprawa się wyjaśniła- walnięty czujnik temperatury powietrza dolotowego. On właśnie znajduje śię w przepływomierzu.Ale przyczyn braku mocy może być wiele.
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 13 Sierpień 2007, 16:43   

a może to włącza się tryb awaryjny czyli jest jakiś błąd krytyczny :idea:
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:30   

Zdaje mi się że to szło spięcie na przewodach sterujących wtryskiwacze. Po założeniu gazu i lepszym zaizolowaniu , jak ręką odjął.W między czasie wymieniłem też same /dwa/przewody wysokiego napięcia.
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
BEENN 
E 270 CDI/BMW 530d


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 205
Skąd: LESZNO
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 09:43   

Witam,
Miałem ten sam problem. Kiedy przyspieszałem zdarzało się, że auto trochę zaczęło przerywać i tracić moc. Chodził wtedy na 5 a nie na 6 cylindrów. Podobno w mercedesie kiedy na jakimś cylindrze kilka razy pod rząd nie ma iskry to komp odłącza ten cylinder. Ponowne uruchomienie silnika kasuje ten błąd. Najlepiej wymienić w tym wypadku kable.
_________________
MB W210 E 270 CDI ELEGANCE
BMW e39 530d

BEENN Ma Wóz...
"Dobrego kierowcę BMW można poznać po tym, że ma na bocznych szybach więcej much niż na przedniej"
 
 
 
majk201 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2 Marzec 2010, 19:03   

Do zimy było ok, a teraz ....
Koledzy/koleżanki przyszła kolej na mnie wróciłem z trasy (Niemcy) i mam problem na benzynie (jest też LPG):
- jest słabszy
- delikatnie szarpie po przekroczeniu 4500 obrotów (potrafi odciąć zapłon na 4 cylindrze)
przepływomierz zmieniałem zaraz po kupnie auta na oryginał bosha czyli 2,5 roku temu
- prędkość max 200 nie goniłem go więcej do 200 szkoda mi auta jak jest coś nie tak, ale żeby uzyskać 200 to musiałem mu władować 4 bieg (sprawdzałem na benzynie)

Zwiedziłem 2 magików z czego wymieniłem już cewkę z dobrej na dobrą. Teraz mam jedna na zapasie, a to cewka miała być powodem moich problemów. Wywalało błąd na 4 cylindrze i tam jest zamontowana nowa cewka. W Niemczech podmieniłem przepływomierz od siostry auta - ma te same numery co mój i nie było poprawy, obie przepływki boscha. W Polsce podmieniałem kable wysokiego napięcia niby beru, ale były dziwne bo krótsze od tych co mam auto gorzej pracowało na tych kablach. Świece mam Beru mają 7000 przejechane zamieniałem je miejscami i nic.
Powiem, że pieniążki są mi teraz potrzebne bo mam zamiar zmienić stan - czyli szykuje mi się weselicho, a moja bunia wybrała zły moment na psucie

Proszę was o pomoc i jeśli miał ktoś podobny przypadek co sprawdzał, na jakie czujniki zwrócić uwagę - może trzeba będzie coś samemu zmierzyć. Może jakąś wiązkę przewodów muszę sprawdzić.
Odpala super to muszę powiedzieć bo już myślałem o czujniku położenia wału.
Myślę jeszcze o nowej wkładce przepływomierza - pierburg.
Do dzisiaj myślałem że sobie z tym sam poradzę....

Lub podajcie gdzie znajdę magika w obrębie Chrzanowa, który mi powie że padło to czy tamto a nie gada dużo i sam nie wie co to
_________________
WDB2020851F869616 230T sport
 
 
 
Sebastian02 
Sebek123

Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Annopol
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:19   

Witam wszystkich :wink: ,mam pytanie bo występuje u mnie następujący problem....mam od około 2 lat mercedesa c220(w202),jest to kombi z silnikiem 2.2 o mocy 125 km...dotąd nigdy mnie nie zawodził...ale od jakiś 3 dni,zauważyłem że stracił moc,na jedynce przyśpiesza normalnie,ale tak od 2,może 3 biegu strasznie muli,a ma 300 Nm momentu obrotowego,dotąd pędził nawet 205 na autostradzie,ale teraz ledwo dźwiga się do 130 na 5 biegu :? ...proszę o pomoc bo boje się że w końcu zabraknie mi tej mocy podczas wyprzedzania...z góry dziękuję :) ...aha skrzynia jest manualna,a na liczniku obrotów zaobserwowałem że nie kręci szybciej jak 30,dalej nie idzie(max 60 jest na liczniku)
_________________
Sebastian
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:25   

Sebastian02, silnik jest w trybie awaryjnym. Żeby sprawdzić dlaczego, najlepiej, najszybciej i najtaniej jest podpiąć go pod jakiś skaner diagnostyczny... :!:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:26   

Sebastian02 napisał/a:
itam wszystkich :wink: ,mam pytanie bo występuje u mnie następujący problem....mam od około 2 lat mercedesa c220(w202),jest to kombi z silnikiem 2.2 o mocy 125 km...dotąd nigdy mnie nie zawodził...ale od jakiś 3 dni,zauważyłem że stracił moc,na jedynce przyśpiesza normalnie,ale tak od 2,może 3 biegu strasznie muli,a ma 300 Nm momentu obrotowego,dotąd pędził nawet 205 na autostradzie,ale teraz ledwo dźwiga się do 130 na 5 biegu :? ...proszę o pomoc bo boje się że w końcu zabraknie mi tej mocy podczas wyprzedzania...z góry dziękuję :) ...aha skrzynia jest manualna,a na liczniku obrotów zaobserwowałem że nie kręci szybciej jak 30,dalej nie idzie(max 60 jest na liczniku)
_________________

Silnik jest w trybie awaryjnym prawdopodobnie. Bez kompa się nie obejdzie ;)
 
 
Sebastian02 
Sebek123

Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Annopol
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:34   

A powiedzcie mi jeszcze koledzy,co może być przyczyną takowej awarii???,bo dochodziły mnie słuchy że to może być wina filtra paliwa,ale nie wiem czy wierzyć w te sugestie
_________________
Sebastian
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:37   

Cytat:
A powiedzcie mi jeszcze koledzy,co może być przyczyną takowej awarii???,bo dochodziły mnie słuchy że to może być wina filtra paliwa,ale nie wiem czy wierzyć w te sugestie??

Jak najbardziej :!:
Filtr, paliwo , wtryski, przepływomierz, turbina, sterowanie turbiny i jeszcze mógł bym tak trochę wymienić ;)
Do sprawdzenia/wymiany filtry paliwa i powietrza, podłączył bym się też pod kompa w celu zdiagnozowania jednostki i wyeliminowania wszelkich błędów.
 
 
Sebastian02 
Sebek123

Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Annopol
Wysłany: 5 Marzec 2010, 18:42   

Ok bardzo dziękuję za pomoc,jutro pojadę do mechanika i podłącze go pod kompa... :wink:
_________________
Sebastian
 
 
 
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 12 Maj 2010, 15:41   

Mam to samo, muli się i przerywa powyżej 3000 obr. Odpiełem na kilka minut kostkę od przepływomierza i jak ręką odjął auto znowu "wbija" w fotel i :twisted: :mrgreen: wkręca się do prawie 6 tyś. Winowajca: padnięty przepływomierz. Dodatkowo wymienie jutro filtr paliwa, sondę l. i świece.

xxxxxxxxxxxxxx

Ps. Wie ktoś jaki jest torx (nr) mocujący wkład przepływomierza? Chcę kupić sam wkład ale aby go zamontować wymontować trzeba dorobić (nawiercić otwór) w końcówce klucza.


xxxxxxxxxxxxxx


Pss. Montował ktoś coś takiego ? http://allegro.pl/item101...azdy_model.html
_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 13 Maj 2010, 09:48   

corvus-corax, wklad przeplywki ma torx z takim pipkiem w srodku lecz sruby to sa zwykle wkrety jesli zlapiesz je po bokach obcegami to bez problemu odkrecisz ja tak robie i jest ok zanim wymienisz sprubuj przeczyscic moze uda sie troche zaoszczedzic
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 11