Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 17:01
Jaki płyn do chłodnicy
Autor Wiadomość
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 12 Marzec 2011, 10:33   

Cytat:
Przebieg nie ma znaczenia, jak napisał Gomezio, ale nie przejmuj się radami Janusz51 - jemu kiedyś padła głowica i teraz ma na ten temat koszmary i każdemu radzi to sprawdzać :mrgreen: :wink:
Dolej tego płynu 8 x 100 ml i pewnie na następne 2 lata Ci starczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zerknij tylko za jakiś czas czy wszystko gra i już.

Piotrek przyjacielu ja nie mam żadnych koszmarów!!!!Gdzie pisało, że mam koszmary ty masz jakieś urojenia. Dzielę się tylko swoimi doświadczeniami i jak byś czytał ze zrozumieniem to opisałem ja w prosty sposób sprawdzić czy płyn wyrzucany jest przez korek. Krytykujesz czyjeś rady a sam radzisz dolewać i wlewać do dziurki a nie po ściankach. Pozwól aby sam zainteresowany wybrał sobie porady.
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 12 Marzec 2011, 11:47   

Cytat:
Piotrek przyjacielu ja nie mam żadnych koszmarów!!!!Gdzie pisało, że mam koszmary ty masz jakieś urojenia. Dzielę się tylko swoimi doświadczeniami i jak byś czytał ze zrozumieniem to opisałem ja w prosty sposób sprawdzić czy płyn wyrzucany jest przez korek.

Janusz51 Przyjacielu, a widziałęś tam takie buźki na końcu? :mrgreen: No weź się chłopie nie pompuj tak bo odlecisz. :wink: Umiem czytać ze zrozumieniem.
Wiem, że dzielisz się swoim doświadczeniem, a że masz złe doświadczenia, to już nie pierwszy raz piszesz o uszczelce - tak mi się po prostu zapamiętało. :wink: Wg mnie jesteś po prostu lekko przeczulony na tym punkcie. :)

Janusz51 napisał/a:
Krytykujesz czyjeś rady a sam radzisz dolewać i wlewać do dziurki a nie po ściankach. Pozwól aby sam zainteresowany wybrał sobie porady.

Hola, hola - nie krytykuję, tylko napisałem, żeby się nie przejmował, bo mały ubytek płynu w ciągu 2 lat to nie od razu uszczelka pod głowicą! Kąsasz? :wink:
A z tym laniem do dziurki, to Ty masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem :mrgreen:
Ty nie masz koszmarów, ja nie mam urojeń: Noł hard filings? :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 12 Marzec 2011, 22:27   

Nex@pl napisał/a:
Na prestonie piszą, że jest w pełni mieszalny z innymi płynami... ja zaufałem i zmieszałem, póki co działa.



Większość płynów jest mieszalna z innymi płynami, nie wiem jak zachowują się płyny z dodatkami do chłodnic aluminiowych.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 13 Marzec 2011, 00:03   

Pioterek napisał/a:
Wiem, że dzielisz się swoim doświadczeniem, a że masz złe doświadczenia, to już nie pierwszy raz piszesz o uszczelce - tak mi się po prostu zapamiętało. :wink: Wg mnie jesteś po prostu lekko przeczulony na tym punkcie.

Co cię obchodzą moje doświadczenia czy są złe to ja mogę oceniać tobie nic do tego, jak uznam za stosowne to jeszcze nieraz napiszę. Twoje buźki często suszą zęby, i tymi buźkami uskuteczniasz swoją upierdliwość. Śledzisz moje posty? Może ty z MILICJI jesteś. Ormo nie śpi Ormo czuwa.
Pioterek napisał/a:
Noł hard filings?

"Noł" po jakiemu to?
NO HARD FEELINGS !!!! :mrgreen: :D :wink: :P
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13 Marzec 2011, 02:22   

Janusz51 napisał/a:
Co cię obchodzą moje doświadczenia czy są złe to ja mogę oceniać tobie nic do tego, jak uznam za stosowne to jeszcze nieraz napiszę. Twoje buźki często suszą zęby, i tymi buźkami uskuteczniasz swoją upierdliwość. Śledzisz moje posty? Może ty z MILICJI jesteś. Ormo nie śpi Ormo czuwa.

Nic mnie nie obchodzą Twoje doświadczenia.
Gdzieś Cię jeszcze uraziłem, że piszesz o jakiejś upierdliwości? Śledzisz moje posty?
Może Tobie bliżej do ormo, ja jestem z innej epoki. BTW wiesz od kiedy nie ma już MILICJI?
Dobre rady zawsze w cenie, ale robisz z igły widły i tylko tyle chciałem zaznaczyć.
misiekmis4, autor pytania, chyba nie ma padniętej uszczelki czy pękniętej głowicy, bo już by coś napisał.

Janusz51 napisał/a:
"Noł" po jakiemu to?

Zgadnij.
Sam widzisz jaki jesteś sztywniak, jakbyś kij od szczotki połknął.
Z mojej strony to wszystko i bez buziek - interpretuj sobie jak chcesz.
Sijulejter.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 13 Marzec 2011, 10:31   

Pioterek napisał/a:
Z mojej strony to wszystko

No i to chodziło. Jaka ulga.
No hard feelings.
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
misiekmis4 

Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 114
Skąd: częstochowa
Wysłany: 13 Marzec 2011, 20:26   

Piotrek, Nie piszę nic, bo widzę, że przeze mnie się tu kłótnia zrobiła.
_________________
C180 Esprit automat 98'
WDB2020181A617619
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 14 Marzec 2011, 00:35   

misiekmis4, na pewno nie przez Ciebie, ale nie warto nawet o tym wspominać.
Napisz czy wszystko gra, czy jednak coś się dzieje z autem?
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
misiekmis4 

Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 114
Skąd: częstochowa
Wysłany: 16 Marzec 2011, 13:19   

Od kiedy dolałem 100ml nic sie nie dzieje, kiedy nie lookne pod korek stan zawsze pod tym cyplem.
_________________
C180 Esprit automat 98'
WDB2020181A617619
 
 
Sebo2000 

Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 22:57   

dobra, proszę Państwa, ja mam pytanie.. czy prestone nadaje się zarówno do chłodnic aluminiowych jak i stalowych? i czy oryginalnie w moim mesiu chłodnica jest stalowa?
_________________
C180 Esprit 98r.
WDB2020181A708090
WPR :)
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 10:54   

Sebo2000 napisał/a:
czy prestone nadaje się zarówno do chłodnic aluminiowych jak i stalowych?
Odpowiedź znajduje się na butelce Prestonu
Cytat:
C180 Esprit 98r.
Stalowa chłodnica :wink: ? .... :?
 
 
muczacz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 79
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 26 Październik 2011, 19:50   

witam

coś na temat Prestone zaczerpnięte ze strony producenta

"Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
Został wyprodukowany w oparciu o innowacyjną koncepcję firmy Prestone “All makes, all models”, dzięki której zapewnia pełną ochronę układów chłodzenia we wszystkich markach i modelach samochodów (ze zwykłymi i aluminiowymi chłodnicami).

Dodatkowo Płyn do chłodnic Prestone może być bezproblemowo mieszany z każdym innym płynem (na bazie glikolu etylenowego) nie zmieniając jego właściwości ochronnych i koloru.

Zaawansowana, opatnetowana formuła Extendend Life pozwoliła na wydłużenie żywotności płynu do 5 lat lub 250 000 km ciągłej eksploatacji (po zalaniu do układu chłodzenia). Płyn do chłodnic Prestone przechowywany w opakowaniu nie ulega przeterminowaniu.

Opakowanie Płynu do chłodnic Prestone zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną wygodę podczas użycia płynu. Osiągnięto to dzięki specjalnie wyprofilowanemu uchwytowi i systemowi odpowietrzania „E-Z Pour”, który zapobiega niekontrolowanemu wychlapywaniu płynu w trakcie nalewania.

Dostępne opakowania: 4l i 1l.

Temperatura zamarzania -37°C gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia w czasie wysokich mrozów w naszych warunkach klimatycznych. Jeżeli wybierasz się do zimniejszych krajów użyj odpowiednio rozcieńczonego koncentratu Płynu do chłodnic Prestone (temperatura zamarzania do -64°C).

Temperatura wrzenia płynu 129°C zapewni sprawne działanie układu chłodzenia i ochronę przed zagotowaniem się płynu podczas upałów oraz eksploatacji samochodu w trudnych warunkach.

„All makes, all models” – nowa, opatentowana formuła Prestone gwarantuje kompatybilność płynu z układami chłodzenia wszystkich marek i modeli samochodów jeżdżących po naszych drogach.

Płyn do chłodnic Prestone gwarantuje pełną ochronę układu przez 5 lat lub 250 000 km ciągłej eksploatacji, nawet jeżeli wymieszamy go z innym płynem o wydłużonej trwałości.

Płyn do chłodnic Prestone możesz bez obaw dolać do innego płynu do chłodnic (na bazie glikolu etylenowego), dlatego warto go mieć pod ręką, na wypadek awarii w układzie chłodzenia.

Jeżeli w sytuacji awaryjnej dolejesz Płyn do chłodnic Prestone do innego płynu do chłodnic, kolor starego płynu pozostanie niezmieniony.

Testy prasy motoryzacyjnej
Płyn do chłodnic -37° Prestone zajął najwyższe miejsca w testach przeprowadzonych przez tygodnik Motor i Auto Świat w 2006 r.

Maksymalna ocena w teście tygodnika Auto Świat
Numer 1 w teście tygodnika Motor
Wymagania i standardy
Nowa formuła płynu do chłodnic Prestone jest zgodna, a nawet przewyższa standardy ASTM D3306, ASTM D4985.

Została również przetestowana wg standardów OEM jak również innych standardów przemysłowych co do kompatybilności płynów do chłodnic z podzespołami układów chłodzenia.

Płyn do chłodnic -37° Prestone jest w pełni zgodny z wymaganiami VW/Audi G11, G12, G12+."

w/g mnie bardzo dobry płyn zwłaszcza temperatura wrzenia, weźmy pod uwagę , że przy nadciśnieniu w układzie 1atm temperatura wrzenia podniesie się o 10 st do 139 stopni C.

osobiście używam w trzech autach łącznie z gwiazdką, żadnych niespodzianek.
Używałem również kilkakrotnie uszczelniacz prestone do chłodnic z wynikiem pozytywnym, był to w sumie jedyny środek który uszczelnił układ.

pozdrawiam
muczacz
_________________
W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus
 
 
Goliad 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 160
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Październik 2011, 20:12   

Jeżeli moja opinia komus pomoże, to przyłączam się - również używam Prestona i jestem bardzo zadowolony. Wysoka jakosc, niska cena (w jednym z Bydgoskich marketów baniak kupiłem za 16zł). Także w tym przypadku niska cena nie świadczy o nieskiej jakości - tu jest akurat odwrotnie :mrgreen:
_________________
W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT
 
 
kristofer55 
bajo -.-


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Październik 2011, 20:44   

To ja też się dopiszę, ostatnio wymieniałem płyn, wybrałem Castrol Antifreeze ok. 100 za 4 litry koncentratu, wiec go polecam :) )
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 26 Październik 2011, 20:57   

kristofer55 napisał/a:
To ja też się dopiszę, ostatnio wymieniałem płyn, wybrałem Castrol Antifreeze ok. 100 za 4 litry koncentratu, wiec go polecam :) )

ja w tesco za 16 czy 17zł za 5l. tylko sie nie śmiejcie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,195 sekundy. Zapytań do SQL: 10