Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
cdi
Autor Wiadomość
rudy 6

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 53
Skąd: krakow
  Wysłany: 28 Październik 2007, 01:10   cdi

Witam wszystkich forumowiczow. Nosze sie z zamiarem kupna MBc220cdi. Chcialbym wiedziec jak rozroznic wersje 102KM od 125KM. Dzisiaj ogladalem pierwszego(2000 rok 110tys) i sprzedawca powiedzial ze ma 115KM. Prosze o jakies info.
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 28 Październik 2007, 02:45   Re: cdi

rudy 6 napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczow. Nosze sie z zamiarem kupna MBc220cdi. Chcialbym wiedziec jak rozroznic wersje 102KM od 125KM. Dzisiaj ogladalem pierwszego(2000 rok 110tys) i sprzedawca powiedzial ze ma 115KM. Prosze o jakies info.


Ciekawe sam posiadam C200 T CDI Classic Selection rocznikowo 00' i jest to wersja 75 KW 102 KM pojemność ta sama co 220 CDI tylko w 200CDI jest obniżony moment obrotowy i KM ale i tak jak dla normalnego użytkownika to starcza
Pozdrawiam
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Październik 2007, 10:39   

No właśnie problem w tym, że były różne wersje chipów, i z tego co ktoś pisał, to 200CDI jest od 102KM do 112, powyże jest 220CDI ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
rudy 6

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 53
Skąd: krakow
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:44   

No wlasnie a to jest model c220 a nie c200 a z vin to nie wynika (WDB2021931F979640) znaczy moc. Ogolnie na co zwrocic uwage zanim pojade do aso? Czy to jest realny przebieg?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:47   

No jeśli ma 115KM, a 220CDI jest od 112KM, no to chyba się zgadza, prawda? ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:58   

jest to bardzo możliw przebieg z tego wzgledu ze paru formowiczow ma C-klassy przed liftem np z 95r. i maja przejechane po 80tys km. Jak byś pojechal do ASO to tobie sprawdza czy to jest orginalny przebieg.

Silniki CDI 200 i 220 różnily sie tak jak ktoś wspomnial chipem...
i to jest trudno wlasnie powiedziec.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 28 Październik 2007, 12:53   

Chyba też różniły sie turbinami w c220CDi była odrobinę większa.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
rudy 6

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 53
Skąd: krakow
Wysłany: 28 Październik 2007, 14:38   

Dzieki za info, narazie sie nie przypalam i porozgladam sie jeszcze. Dzisiaj widzialem na gieldzie rok starszego ale o 4tys. tanszego. A czy jest jakis program do diagnozy MB, cos jak vag-com dla vw (to by ulatwilo zakupy). Pozdrawiam.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Październik 2007, 14:45   

Jest, ale ten podaje jedynie błędy komputera silnika, absu, skrzyni itp. Żadnych typu przebieg czy coś. Było już na forum o tym.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 28 Październik 2007, 15:29   

Kiedy szukałem swojego samochodu zadawałem jedno z pytań - czy podjedziemy do serwisu :mb: na podpięcie do komputera i sprawdzenie samochodu? Zaznaczałem, że ja opłacam to sprawdzenie. I jak sądzicie jaka była w większości odpowidź? Oczywiście w 3 na 4 przypadkach była wymigująca. Kupiłem ten samochód, który mogłem sprawdzić.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:42   

Albo cofali liczniki i bali się, że na komputerze to wyjdzie (a nie wyjdzie), albo ukrywali brak poduszek... albo jedno i drugie ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
TomeQ


Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Październik 2007, 21:15   

Najlepiej gdyby był papier z ostatniego badania tech. z Niemiec.Tam będzie podany przebieg ,oraz przedłużenie na 2 lata stan -- b.dobry,lub na rok stan dobry.Pozdrawiam
_________________
:mb: C220 CDI Esprit Champion
 
 
rudy 6

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 53
Skąd: krakow
Wysłany: 5 Listopad 2007, 08:15   

Prosze o jeszcze jedno info tzn. czym jest sterowany silnik w w202 2.5td 150km, kompem czy inaczej :mrgreen:
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Listopad 2007, 19:53   

Tak, pompa wtryskowa jest sterowana elektronicznie...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
rudy 6

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 53
Skąd: krakow
Wysłany: 5 Listopad 2007, 22:38   

To spoko wszystko do sprawdzenia w ogledzinach. Pozdrawiam :mrgreen:

[ Dodano: 6 Listopad 2007, 22:37 ]
A jak sie ma sprawa przeplywomierza, turbiny, wtryskow czy to wszystko steruje komputer, i czy wystepuje w turbo zmienna geometria lopatek i co nia steruje. Z gory dziekuje za kazde info. Pozdrawiam :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,142 sekundy. Zapytań do SQL: 10