Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka wersja silnikowa najlepsza
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 28 Październik 2007, 19:36   Jaka wersja silnikowa najlepsza

siema potrzebuje informacji bo mam zamiar kupic mesia w202 lub w210 z roku 1996-1998
mozecie mi powiedziec jaka wersja silnikowa jet najlepsza w tych modelach (najmniej awaryjna i wogole )interesuje mnie wersja benzynowa jak i diesel.
bardzo prosilbym o jakis informacje
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:46   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 29 Listopad 2011, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Macias27td 
wymęczony

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 153
Skąd: 3miasto
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:49   

karzda wersja silnikowa jest znakomita i bezawaryjna pod warunkiem prawidłowej eksploatacji jak i serwisowania.
jak chcesz tanio naprawiać (hehe mercedesa) to kup silnik o starej sprawdzonej konstrukcji, bez żadnych udziwnień jak popmpwtryskiwacze czy turbiny.
Ale nie prubuj kupować takiego samochodu za ostatnie pieniądze,zemści to się okrutnie kiedy zabraknie Tobie kasy na drobne naprawy, kupisz tani zamiennik i znowu się posypie ale więcej :mrgreen:

większość kierowców jak i mechaników poleca 2.0 D i 2,5 TD.
benzynke polecam o mocy i momencie obr zbliżonym do osiągów w/wym dieselków.
pierwsza propozycja to auto ekonomiczne maksymalnie proste w obsłudze,ekonomiczne poprostu napędza tą "bude"
Drugi agregat :wink: powoduje wciskanie w siedzenie na karzdym biegu, jednak nie jest to auto sportowe!!!
do sportu kup sobie BMW albo śmietnika.
pozdro
_________________
naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)

2.5TD
R.I.P

(już 2 razy ją oszukałem)
 
 
 
Gość

Wysłany: 28 Październik 2007, 19:58   

wiecie najlepiej jak by bylo i ekonomiczne i szybkie a jesli mowimy tu o silniku 2,5 TD w w wersi w202 czy w210 te modele roznia sie waga wiec sa roznice w mocy
w tej chwili jezdze a4 1,9tdi 110 km jak dla mnie ma to dobry silnik i szybki i ekonomiczny wiec szukam czegos podobnego tylko w mercedesie
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:17   

W202
diesel:
-220CDI (male spalanie ale nie wiem jak wyglada sprawa eksploatacji) silnik zwawy
-250 Diesel (bezawaryjny i dosc dobre osiagi) - ja mam takiego
-250 TURBODIESEL (150KM smiga az milo )
W210
-300TURBODIESEL (piekna sprawa spalanie ok, i moc robi swoje ) wiem bo sam mam takiego
-300 24V ( bezawaryjny , alee slabszy od turbo )
-320,270CDI ( ekonomiczne ale slyszalem ze dosc awaryjne.

wiec posumowując :

W202- Polecam 250Turbo
W210- Polecam 300 Turbo


Pozdrawiam
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:32   

ja polecam W202 2,5 Td dynamiczny silnik i mało awaryjny
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:40   

Ostatnie co bym robił przy kupnie samochodu to kierował się rocznikiem. Głupi nawyk.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:42   

Camel- napisał/a:
Ostatnie co bym robił przy kupnie samochodu to kierował się rocznikiem. Głupi nawyk.


Zgadzam się, nie patrzy sie na rocznik ale na stan i silnik ....
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
wankez 
wankez

Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:11   

Jezdzę-C240T V6 -6 cylindrów, 170KM więc dość żwawy, kombi- pakowny. jeździ 210km/h. ksiązkowo- powinien 219km/h Testowałem na autostradzie.Wkręcił się na tę prędkość bez większego problemu, temperatura nieznacznie powyżej 80stopni na długości Łodź-Konin i nie szła wyżej,więc stabilnie.Gazu nie miałem w podłodze, a ok.3/4 ,ale szybciej po prostu się bałem.To nie autostrada 4 pasmowa tylko 2 więc wąsko :) ) naprawdę polecam,ale szukaj zadbanych egzemplarzy.
_________________
MB C240T V6 ELEGANCE '98
VIN:WDB2020861F714604
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:33   

Posiadam C 250TD i chodzi mi super i ta dynamika- 150KM robi swoje. Chociaż to diesel i słychać to na wolnych obrotach, ale z pod świateł na prawde musi być dobry rywal, żeby cie dogonił. Jeśli będę kiedys zmieniał to tylko na 290 TD- chyba 193KM. Pali tyle co C250TD. Przy normalnej jeździe, do 120km- 7 L bez problemu. Nie wiem jak min. bo mało robię trasy. Miałem możliwość pośmigać kolegi C220 w automacie- NUDA nie jedzie..
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:51   

Marcin13736 napisał/a:
290 TD- chyba 193KM


jesli o tym mysle to 290TD- okular ale one maja 139 KM a nie 193 :)
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 29 Październik 2007, 01:27   

290td
95 kW / 129 km przy 4000 /min
300 Nm w przedziale 1800 - 2400 /min

[ Dodano: 29 Październik 2007, 00:52 ]
lechuvip napisał/a:
wiecie najlepiej jak by bylo i ekonomiczne i szybkie a jesli mowimy tu o silniku 2,5 TD w w wersi w202 czy w210 te modele roznia sie waga wiec sa roznice w mocy
w tej chwili jezdze a4 1,9tdi 110 km jak dla mnie ma to dobry silnik i szybki i ekonomiczny wiec szukam czegos podobnego tylko w mercedesie



Jeżeli posiadasz 1.9 tdi to kup koniecznie diesla. Przesiadka w benzynę bedzie sporym szokiem jeśli chodzi o spalanie.( brat zamienił 1.9 tdi 1Z na c180). W202 ma podobne gabaryty do A4, więc jeśli się zdecydujesz powinieneś być zadowolony. Osobiście polecałbym c250TD, który jest dieslem tradycyjnej konstrukcji, a więc bezawaryjny i trwały, oraz bardzo dynamiczny( 110 kW / 150 km przy 4400 /min 280 Nm w przedziale 1800 - 3600 /min. Dobrą opinią cieszą się również CDi - szczególnie 220 (92 kW / 125 km przy 4200 /min 300 Nm w przedziale 1800 - 2600 /min).
Jeśli chodzio o W210 to polecam w szczególności 300 TURBODIESEL (177 km) lub 250 TD ten sam co w C klasie). Ze swojej strony odradzałbym diesla wolnossącego (biorąc pod uwagę że przesiadasz się z 1.9 tdi 110). Natomoast na pewno są bardzo trwałe.
Powodzenia w zakupie PZDR.
_________________
WDB2110231A732202
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 5 Listopad 2007, 19:42   

wszyscy mowia ze silnik 2.5 TD jest zwawy, ja to skomentuje tak:
Może i jest żwawy ale dopiero jak sie zalacza turbina czyli chyba 2500obr ?
Diesel nigdy nie dorowna pod wzgledem mocy benzynie. 2.5 TD ma 150 KM 2.2 benzyna ma tez 150km i jestem pewien ze pojedzie szybciej i zwawiej, smiem twierdzic tez ze 2l benzyna ze 136 km poleci lepiej niz 250 TD. Prawda jest taka że żeby silnik był dynamiczny w pełnym zakresie obrotów to musi wziąść sporo paliwa i miec sporą pojemnośc i żadne turbiny kompresory i common raile wiele tu nie pomogą.
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 5 Listopad 2007, 19:47   

m00n, oj nie zgodze sie z toba ze twój 2,0 Benzynka scignie mego 2,5 TD ale mozemy to sprawdzic 24 listopada w ełku :)
bedzie mój kolega tez z Leonem 140 koni który sciga mego 2,5 TD jak chce !!

a co do relacji benzyna/diezzel w starszy autach jeszcze benzyna zwycieża ale...


dam przykład na bmw silnik 3.0 benzyna VS 3.0 Diezzel

moc 209~~211

przyśpieszenie diezzla o 0.4 s lepsza od benzyniaka no i diezzel spali 10 a benzyna 17

moment diezzla wiekszy


i co ty na to ?
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 5 Listopad 2007, 19:52   

no faktycznie moze i najnowsze technologie diesli sa juz porownywalne do benzyny np biturbo gdzie niema tzw. dziury.

wydaje mi sie ze diesel odpadnie w początkowej fazie zanim nie wkreci sie na wyzsze obroty, potem faktycznie moze i przegonic beznyne :) Mozemy sprawdzic na zlocie :)

A czemu Leon 140 kM cie sciga ? Moj ma fabrycznie 136 kM z wycietym katem i zmienionym wydechem Remusa moze ma i 5km wiecej :)
Pozdro
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 9