|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Drgania w kabinie |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2009, 14:08
|
|
|
zmichal, jak myślisz... warto oszczędzać 50zł na sztuce (o silnik mi chodzi), żeby potem był zgrzyt zębów, podwójna robota i summa summarum 200zł * ilośc poduszek w plecy?
Ja bym wziął Lemfordera pod silnik i pod skrzynie i już nie zawracał sobie głowy |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2009, 14:32
|
|
|
Camel, tak myśląc to lepiej od razu do aso iść
Takie małe ot - brat studiuje na uczelni, które niedługo otworzy jakiś kierunek pod przewodnictwem mercedesa - z tego co im tam wykładają to części sygnowane logiem mb na pewno różnią się od tych samych niesygnowanych logiem.
Ostatnio w W201 łożyska zakładałem ruville i jeżdżą do dziś jakoś rok już. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,175 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|