Przesunięty przez: Camel- 13 Styczeń 2012, 12:14 |
Dogrzewacz w CDI |
Autor |
Wiadomość |
lesiek
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: ostrołęka
|
Wysłany: 8 Listopad 2013, 12:57
|
|
|
Czyli to jest jedyna "rzecz", której chce od naszego auta Webasto. Oczywiście poza zasilaniem. Teoretycznie, gdyby piecyk sam sobie monitorował również temp. powietrza, byłby "samowystarczalny"? |
_________________ Mercedes C200 CDI, S202, 2000r
WDB2021941F981267 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 8 Listopad 2013, 13:13
|
|
|
lesiek napisał/a: | Czyli to jest jedyna "rzecz", której chce od naszego auta Webasto. Oczywiście poza zasilaniem. Teoretycznie, gdyby piecyk sam sobie monitorował również temp. powietrza, byłby "samowystarczalny"? |
tak |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
lesiek
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: ostrołęka
|
Wysłany: 8 Listopad 2013, 15:42
|
|
|
|
_________________ Mercedes C200 CDI, S202, 2000r
WDB2021941F981267 |
Ostatnio zmieniony przez lesiek 8 Listopad 2013, 18:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 8 Listopad 2013, 17:00
|
|
|
lesiek to jest webasto analogowe nie cyfrowe tam nie ma zadnej szyny CAN
webasto się nie komunikuje z mercedesem tylko mercedes z webastem wyslaniem napiecie 12v |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
lesiek
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: ostrołęka
|
Wysłany: 8 Listopad 2013, 18:17
|
|
|
No tak Źle to napisałem, chodziło mi o to, że tylko po tę temp. powietrza się "dogaduje" Mietek z piecykiem. |
_________________ Mercedes C200 CDI, S202, 2000r
WDB2021941F981267 |
|
|
|
|
Piotrek.sz
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 555 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 17:09
|
|
|
Ja to mam całe wyciągnięte, teraz na wskaźniku 60-80 stopni, zanim temp się podniesie to długie kilometry... Jest ktoś z Opolskiego albo ze śląska kto umiałby u mnie to całe dogrzewanie odbudować i uruchomić?
To jest cała część która w nadkolu siedzi czy brakuje tu jeszcze czegoś? Tam mam zawinięte w folię jakies przewody ale nie przyglądałem się temu, bezpiecznik 37 jest na miejscu i klawisz działa...
Dogrzewacz |
_________________ Po sześciu latach z Omegą czas na C klasę:)
C 220 CDI kombi, automat Esprit Selection, 1999r.
WDB2021931F896447
|
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 Grudzień 2014, 15:33
|
|
|
A ja mam takie głupie pytanie odnośnie podgrzewacza, czy zima zaobserwowaliscie różnice spalania przy jeździe z włączonym dogrzewaczem a wylaczonym. Nie chodzi mi o miasto gdzie jest mała temperatura silnika ale np. Na trasie? Czy lepiej mieć go ciagle załączony czy nie?
Pozdrawiam. |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 5 Grudzień 2014, 15:55
|
|
|
Muciek napisał/a: | Czy lepiej mieć go ciagle załączony czy nie? |
Z tego co wiem, jak temperatura płynu chłodniczego osiągnie 70st to dogrzewacz się automatycznie wyłącza. Tak więc długo nie będzie chodził, chyba że masz termostat walnięty |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 Grudzień 2014, 16:03
|
|
|
Bo jechałem dzisiaj na trasie to na autostradzie było non stop 80 stopni ale poza to już 65-75 dlatego pytam |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
jacekm7
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 159 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 5 Grudzień 2014, 16:14
|
|
|
Muciek, czyli termostat do wymiany. A co do spalania lepiej mieć zawsze włączony dogrzewacz. |
_________________ W210 2.2CDI
|
|
|
|
|
andi49
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 36 Skąd: Racibórz
|
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
andi49
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 36 Skąd: Racibórz
|
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
andi49
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 36 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 13 Styczeń 2015, 14:35
|
|
|
Faktycznie. Cóż, moje niedopatrzenie.
Co nie zmienia faktu ze mozna znaleźć wiele ciekawych rzeczy w tym dokumencie. |
_________________ WDB2021941F838716 - C200 CDI T-modell
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22062 |
|
|
|
|
|