Przesunięty przez: Pioterek 13 Styczeń 2012, 01:11 |
Jak to jest z tą regulacją kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 21:04
|
|
|
Ja naprawdę kocham ale nie mogę zrozumieć dlaczego w C klasie tej regulacji niema |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 21:30
|
|
|
C-klasa jest następcą 190-ki a więc jest to niższa klasa i może między innymi w ten sposób chcieli obniżyć koszty produkcji a co za tym idzie cenę pojazdu. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 22:01
|
|
|
voshon napisał/a: | Zły humorek bo wybory nie po myśli kolegi się ułożyły | wybory dobre a nawet bardzo dobre bo glosowalem na lid |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 7 Listopad 2007, 04:07
|
|
|
voshon napisał/a: | lubię mieć podparte uda w czasie jazdy |
Jest jeszcze dodatkowo regulacja wysokości przedniej krawędzi siedzenia, mnie tam ona wystarcza... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
mbsly
Sylwester Zabadała
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 428 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 9 Listopad 2007, 02:47
|
|
|
ja posiadam regulacje kierownicy.jest to tylko regulacja wzdluzna czyli blizej-dalej. pozdr
regulacja jest mechaniczna i wyglada tak: |
_________________ C 36 AMG WDB2020281F421896
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 11 Lipiec 2011, 22:57
|
|
|
Witam,
Zrobię mały odkop, ale mam nadzieję, że tytuł "Górnik roku" dostanie ktoś inny
A więc realizuję powoli swój prodżekt doposażania auta w różne bajery, no i zakupiłem regulowaną kolumnę, dlatego pytanie moje jest następujące: kto montował taki wypas i może coś rozjaśnić w temacie?
Wiem, że adikis przerabiał temat i liczę na jego uwagi , ale może jeszcze ktoś?
Chodzi mi o to czy nie trzeba wywalać deski, jak ze stacyjką, czy trzeba wywalać zegary itp. itd. ???
Pozdrawiam |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
AG80
Adam
Pomógł: 27 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1210 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 10:40
|
|
|
Nie wiem jak w W202 ale w autkach typu punto, grande punto, panda, 500, corsa, ypsylon, nie trzeba wyjmować deski. Zdejmuje się tylko osłony i demontuje/montuje całą kolumnę. Sądzę, że w każdym aucie jest tak samo... |
_________________ Był: S202 C200 CDI T manual - biały Classic
Jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR - czarne kombi w elpegu |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 10:53
|
|
|
Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek.
kier.jpg
|
|
Plik ściągnięto 448 raz(y) 79,98 KB |
|
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 17:04
|
|
|
Javoreczek napisał/a: | Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek. |
Adikis twierdzi że nie mi również wydaje się że nie trzeba
wystarczy odkręcić śrubę u dołu i pyk kolumna w rękach
ofc kierownice także trzeba odkręcić no i te plastiki wszystkie |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 13:47
|
|
|
Dzięki chłopy: kolumna przyjechała, więc w wolnej chwili powalczę z tematem. Może wykonam manuala |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 14:23
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Może wykonam manuala |
nie może tylko masz wykonać hehe
przyda mi się później
masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ?? |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 15:21
|
|
|
maurycy napisał/a: |
nie może tylko masz wykonać hehe |
Dobra, dobra będę cykał fotki
maurycy napisał/a: | masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ?? |
Mam całą kolumnę z przyciskiem blokującym i linką. Osłona pod kierownicą jest taka sama, i wydaje mi się, że osłona kolumny też. Muszę jeszcze dokupić węższą rączką do odblokowywania hamulca postojowego i mam nadzieję, że będzie wszystko si.
Jak coś jeszcze będzie nie halo to trzeba będzie dokupić. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 17:17
|
|
|
Zegary trzeba wyjąć, chyba że ktoś ma dwa nadgarstki i małe dłonie.Ogólnie kolumnę wyjmuje się góra 10min jak się ma trochę wprawy i porządne klucze i nikt nie zawraca ci gitary. Jedynie co to warto zdjąć sobie od razu taśmę, żeby nie zerwać jak się rozepnie kolumnę na dole. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 19:03
|
|
|
A jak jest z tą stacyjką trzeba ją zdemontować czy razem z całą kolumną się demontuje bez problemu???? mam autko przed liftem jeśli jest jakaś różnica w demontażu.
Właśnie tak jak kolega Pioterek zakupiłem regulowaną kolumnę i na dniach będę montował, czekam na zamówione graty w serwisie czyli ten mechanizm blokujący bo składa się z kilku elementów: nakładka nr 1404620695
uchwyt nr 1404620269
dzwignia nr 1404600346
śruba nr 000000000530
rączka ręcznego nr 2024270320
Całość wyniesie mnie 200 parę zł, myślę że gra warta świeczki, a tak wygląda kolumna regulowana przedliftowa
Pioterek i jak zamontowałeś już?
DSC02687.JPG
|
|
Plik ściągnięto 289 raz(y) 117,27 KB |
|
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
Tony J.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 196 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 22:19
|
|
|
Stację wyjmujesz z kolumną. |
_________________ WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść. |
|
|
|
|
|