Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
13 Styczeń 2012, 01:11
Jak to jest z tą regulacją kierownicy
Autor Wiadomość
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Listopad 2007, 21:04   

Ja naprawdę kocham :mb: ale nie mogę zrozumieć dlaczego w C klasie tej regulacji niema :shock:
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 6 Listopad 2007, 21:30   

C-klasa jest następcą 190-ki a więc jest to niższa klasa i może między innymi w ten sposób chcieli obniżyć koszty produkcji a co za tym idzie cenę pojazdu.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 6 Listopad 2007, 22:01   

voshon napisał/a:
Zły humorek bo wybory nie po myśli kolegi się ułożyły
wybory dobre a nawet bardzo dobre bo glosowalem na lid
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 7 Listopad 2007, 04:07   

voshon napisał/a:
lubię mieć podparte uda w czasie jazdy

Jest jeszcze dodatkowo regulacja wysokości przedniej krawędzi siedzenia, mnie tam ona wystarcza... :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 9 Listopad 2007, 02:47   

ja posiadam regulacje kierownicy.jest to tylko regulacja wzdluzna czyli blizej-dalej. pozdr :mb:
regulacja jest mechaniczna i wyglada tak:
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 11 Lipiec 2011, 22:57   

Witam,

Zrobię mały odkop, ale mam nadzieję, że tytuł "Górnik roku" dostanie ktoś inny :mrgreen:

A więc realizuję powoli swój prodżekt doposażania auta w różne bajery, no i zakupiłem regulowaną kolumnę, dlatego pytanie moje jest następujące: kto montował taki wypas i może coś rozjaśnić w temacie?
Wiem, że adikis przerabiał temat i liczę na jego uwagi :) , ale może jeszcze ktoś?
Chodzi mi o to czy nie trzeba wywalać deski, jak ze stacyjką, czy trzeba wywalać zegary itp. itd. ??? :wink:

Pozdrawiam
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
AG80 
Adam


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1210
Skąd: Tychy
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 10:40   

Nie wiem jak w W202 ale w autkach typu punto, grande punto, panda, 500, corsa, ypsylon, nie trzeba wyjmować deski. Zdejmuje się tylko osłony i demontuje/montuje całą kolumnę. Sądzę, że w każdym aucie jest tak samo...
_________________
Był: S202 C200 CDI T manual - biały Classic
Jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR - czarne kombi w elpegu
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 10:53   

Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek.

kier.jpg
Plik ściągnięto 448 raz(y) 79,98 KB

_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 12 Lipiec 2011, 17:04   

Javoreczek napisał/a:
Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek.

Adikis twierdzi że nie mi również wydaje się że nie trzeba
wystarczy odkręcić śrubę u dołu i pyk kolumna w rękach :)
ofc kierownice także trzeba odkręcić no i te plastiki wszystkie :P
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 13:47   

Dzięki chłopy: kolumna przyjechała, więc w wolnej chwili powalczę z tematem. Może wykonam manuala :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 14:23   

Pioterek napisał/a:
Może wykonam manuala

nie może tylko masz wykonać :) hehe
przyda mi się później :)
masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ??
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 15:21   

maurycy napisał/a:

nie może tylko masz wykonać :) hehe

Dobra, dobra będę cykał fotki :wink:

maurycy napisał/a:
masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ??

Mam całą kolumnę z przyciskiem blokującym i linką. Osłona pod kierownicą jest taka sama, i wydaje mi się, że osłona kolumny też. Muszę jeszcze dokupić węższą rączką do odblokowywania hamulca postojowego i mam nadzieję, że będzie wszystko si.
Jak coś jeszcze będzie nie halo to trzeba będzie dokupić.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Tony J.

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 196
Skąd: Kutno
Wysłany: 13 Lipiec 2011, 17:17   

Zegary trzeba wyjąć, chyba że ktoś ma dwa nadgarstki i małe dłonie.Ogólnie kolumnę wyjmuje się góra 10min jak się ma trochę wprawy i porządne klucze i nikt nie zawraca ci gitary. Jedynie co to warto zdjąć sobie od razu taśmę, żeby nie zerwać jak się rozepnie kolumnę na dole.
_________________
WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść.
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 19:03   

A jak jest z tą stacyjką trzeba ją zdemontować czy razem z całą kolumną się demontuje bez problemu???? mam autko przed liftem jeśli jest jakaś różnica w demontażu.
Właśnie tak jak kolega Pioterek zakupiłem regulowaną kolumnę i na dniach będę montował, czekam na zamówione graty w serwisie czyli ten mechanizm blokujący bo składa się z kilku elementów: nakładka nr 1404620695
uchwyt nr 1404620269
dzwignia nr 1404600346
śruba nr 000000000530
rączka ręcznego nr 2024270320
Całość wyniesie mnie 200 parę zł, myślę że gra warta świeczki, a tak wygląda kolumna regulowana przedliftowa

Pioterek i jak zamontowałeś już?

DSC02687.JPG
Plik ściągnięto 289 raz(y) 117,27 KB

_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
Tony J.

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 196
Skąd: Kutno
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 22:19   

Stację wyjmujesz z kolumną.
_________________
WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,208 sekundy. Zapytań do SQL: 13