Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik nie wkręca się na jałowym. Dziękuje za pomoc
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 4 Listopad 2007, 23:08   Silnik nie wkręca się na jałowym. Dziękuje za pomoc

Witam :) rzadko tu zaglądam ale jak już tu jestem to potrzebuje waszej pomocy.
Mam 202kę z silnikiem 1,8 benzyna niezagazowana. Problem polega na tym że silnik chodzi jak marzenie, ekonomia super, chodzi super, dynamika bez zarzutu,

ALE! silnik na biegu jałowym nie wkręca się powyżej 4500 obr/min, powyżej uruchamia się coś jakby "odcięcie zapłonu" w czasie jazdy przechodzi ten obroty bez większych problemów! Co to może być? (czy może to ma tak być?)

Druga sprawa w archwium wyczytałem że często psują się przepływomierze, gdzie go znajdę? u mnie między filtrem a przepustnicą nic nie ma? czy coś nie tak? czy ktoś grzebał?

Trzecia sprawa żeby nie zaśmiecać forum, to obieg zamknięty powietrza nie otwiera mi się!, ciągle mam zamknięty i parują super szybko szyby, co na zimę może mocno irytować. Co to może być? Gdzie znajdę "zawór" między obiegiem otwatym a zamkniętym? Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Listopad 2007, 00:06   

ZoMo napisał/a:
(czy może to ma tak być?)

Tak ma być, żebyś tłoków nie urwał gazując bez opamiętania nieobciążony silnik :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
BEENN 
E 270 CDI/BMW 530d


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 205
Skąd: LESZNO
Wysłany: 5 Listopad 2007, 09:16   

Dokładnie, to cos to jest odcięcie zapłonu :D
_________________
MB W210 E 270 CDI ELEGANCE
BMW e39 530d

BEENN Ma Wóz...
"Dobrego kierowcę BMW można poznać po tym, że ma na bocznych szybach więcej much niż na przedniej"
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 5 Listopad 2007, 10:01   

Witam. Jak auto będzie toczyć się ok 10km/h to odcięcie się wyłącza.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
lojek 
mesio

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 607
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Listopad 2007, 17:40   

Możesz nie mieć przepływomierza auta z początku produkcji chyba do 1995 lub 96 roku nie mały takowego oczywiście przy silniku 1,8
_________________
W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić.
 
 
chrzanio 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Listopad 2007, 18:27   

Witam
Z tymi obrotami tak powinno byc u mnie tez sie kreci a jalowym tylko do 4500obr/min a pod cas jazdy idzie dalej chyba do okolo 6200 (nie sprawdzalem-osobiscie)
NIe wiem po co cos takiego w zadnym innym aucie sie z tym nie spotkalem ale to mercedes tu duzo rzeczy sie rozni od inncyh aut :D
_________________
C-klasa 202 1.8 + LPG '94 Elegence
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Listopad 2007, 18:34   

chrzanio napisał/a:
NIe wiem po co cos takiego

Wyżej masz napisane
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Gość

Wysłany: 5 Listopad 2007, 20:42   

panowie wielkie dzięki, kamień z serca, już byłem gotów wymieniać silnik :) jak przedmówca powiedział ja też w żadnym aucie się nie spotkałem z takim patentem, ale Mercedes to nie "każdy" :)
Powiedzcie mi proszę gdzie znajdie i jak się dobiore do zaworu zamykającego dolot z zewnątrz? Bo cosik zmarło, jak to w ogóle działa? tam jest silniczek co zamyka dolot? nie wiem jak się dobrać do tego a jazda w chłodzie nie daj boże w deszczu to koszmar!. jakbym jechał maluchem na sybir :)
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 6 Listopad 2007, 01:30   

Na mój gust, to powinieneś założyć osobny temat na to, albo podpiąć się pod już istniejący i najbliższy tematycznie...
Bo tak to się bałagan na forum robi...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 9