Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:30
Śmierć wycieraczki
Autor Wiadomość
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 15:32   

devil.zomo napisał/a:
I czy wogle nasmarowanie coś pomoże, czy już zbierać kase na nową część.


zdejmi oslone wycieraczki wlacz ja na pozycje 2 zeby chodzila i popsikaj czyms co smaruje i bedzie dobrze ;
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 15:49   

Ok dzięku zrobie tak.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 21:09   

Zdejmij plastikową osłone z tzw. gruszki i nasmaruj, pomoże na pewno. Ramię porusza się po prowadnicach i jak ma opór to zatrzymuje się się na chwilkę. Też tak miałem u siebie , nasmarowałem i już prawie rok mam spokój.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 21:16   

Witam. Próbowałem ale jakoś mam do tych spraw dwie lewe ręce, więc zawizłem dzisiaj samochód do mechanika, zrobil mi to , mam dadzieje, że bę dzie działać .
Dzięki za pomoc.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 03:00   

devil.zomo napisał/a:
przy pozycji gdy jest w dolnm położeniu zaczeła się przycinać i nie dokońca dochodzić do dolnego położenia brakuje jej około 3-5 cm. Ponadto zaczeła przycinać się również w pozycji pionowej, dosłownie na 1-2 sekunda, wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło prądu, i się przycina. Potrafi się tak dziać na każdym biegu wolnym, szybkim i czasówce. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i niewiadomo kiedy znowu i tak wkółko.
Jesli nie jest za późno, to niech mechanik sprawdzi mechanizm korbowy w podszybiu czy się nakrętka którejś korby nie poluzowała (na ośce silnika lub gruszki) :!:

W tych pozycjach nie powinna się przycinać z braku smarowania. Zazwyczaj to się dzieje w pozycjach 45 i 135 stopni, bo wtedy mechanizm w gruszce ma największe obciążenie.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
comza 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 605
Skąd: Batumi
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 16:25   

devil.zomo napisał/a:
przy pozycji gdy jest w dolnm położeniu zaczeła się przycinać i nie dokońca dochodzić do dolnego położenia brakuje jej około 3-5 cm. Ponadto zaczeła przycinać się również w pozycji pionowej, dosłownie na 1-2 sekunda, wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło prądu, i się przycina. Potrafi się tak dziać na każdym biegu wolnym, szybkim i czasówce. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i niewiadomo kiedy znowu i tak wkółko.


U mnie było dokładnie tak samo. Kilka dni ignorowałem sprawę i zakończyło się "zabiciem" silniczka.

Prawdopodobnie masz już wyrobione kilka ząbków na kole plastikowym w silniczku wycieraczek i każde włączenie wycieraczki przybliża Cię do całkowitego rozwalenia tego koła. Zresztą o ile mam rację to i tak już jest do wymiany :(
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 21:55   

Witam. Samochód odebrałem od mechanika i jak narazie się nie zacina miał posmarować i chyba pomogło. Wydaje mi się ze wycieraczka chodzi płynniej. Albo to zudzenie w każdym bądź razie nie zacina się narazie.
Pozdrawiam.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:48   

kupując silnik wycieraczki trzeba uważać i dokładnie pytać, bo jak ja kupowałem to gość z Gdynii powiedział, że są chyba ze cztery rodzaje wycieraczek i chyba dwa rodzaje wtyczek, płaska i prostokątna z 6 pinami-ja taką mam.
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
djdanek 
Danek

Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 31 Grudzień 2009, 14:45   

Marcin13736 napisał/a:
kupując silnik wycieraczki trzeba uważać i dokładnie pytać, bo jak ja kupowałem to gość z Gdynii powiedział, że są chyba ze cztery rodzaje wycieraczek i chyba dwa rodzaje wtyczek, płaska i prostokątna z 6 pinami-ja taką mam.


No właśnie. Mam taki problem dotyczący różnych silników wycieraczki. Udało mi się bardzo tanio kupić cały mechanizm wraz z silnikiem. W moim chyba padł mechanizm i przestała działać całkiem. Była okazja, skorzystałem i teraz problem. Problem bo nie sprawdziłem numeru silnika i mam teraz inny wtyk. Wtyk można uciąć i zamienić, ale w moim starym jest pięć przewodów, a w nowym cztery i to inne kolory. Załączam zdjęcia. Może ktoś miał podobny problem lub wie jak połączyć te przewody to starej wtyczki żeby zadziałała?

stary silnik: http://img6.imageshack.us/i/dsc00341gh.jpg
stary wtyk: http://img690.imageshack.us/i/dsc00343h.jpg

nowy silnik: http://img710.imageshack.us/i/dsc00344kx.jpg
nowy wtyk:http://img710.imageshack.us/i/dsc00345f.jpg
_________________
Danek
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Luty 2010, 18:27   

Dopadło i mnie, jak rozumiem nie ma szans na dostanie samego tego białego kółka wewnątrz silnika? Urawło kilka zębów (moja wina, nie chciało sie zakonserwować na zimę...) i oczywiście zatrzymuje się w pewnym miejscu.

Ew. co koledzy mogą powiedzieć an temat cen, jednak oryginał, czy zamiennik daje rade?
Cały mechanizm teraz mam zakonserwowany wzdłuż i wszerz :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:10   

biorąc pod uwagę, że moja celina zawsze wie kiedy się zepsuć zastanawiam się czy nie zejść do garażu, nie rozkręcić mechanizmu wycieraczki i nasmarować :D ten wątek wcale uspokajający nie jest. szczególnie wypowiedź Gerii - typowa usterka w202

a Ty na allegro szukaj. tam są części zamienne do mechanizmu wycieraczki
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:18   

cracof napisał/a:
biorąc pod uwagę, że moja celina zawsze wie kiedy się zepsuć zastanawiam się czy nie zejść do garażu, nie rozkręcić mechanizmu wycieraczki i nasmarować :D ten wątek wcale uspokajający nie jest. szczególnie wypowiedź Gerii - typowa usterka w202

a Ty na allegro szukaj. tam są części zamienne do mechanizmu wycieraczki


Szukam szukam, ale samego koła nie widzę. cholera, co to za czasy, że trzeba cały silnik kupowac :)

Co do konserwacji, u nie zaczęły zacierać się sworznie, do tego amła korozja, papier ścierny i dopiero wszystko ładnie bangla. Tylko teraz kółko blokuje mi jazdę :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:35   

Nex@pl napisał/a:
Tylko teraz kółko blokuje mi jazdę :)

od stacji do stacji nie daleko, a w razie czego pod ręką spryskiwacz, ręczniki papierowe i szorowanie na światłach dłuższych. sam takie przygody przechodziłem - da się tylko inni dziwnie się patrzą.
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:37   

cracof napisał/a:
od stacji do stacji nie daleko, a w razie czego pod ręką spryskiwacz, ręczniki papierowe i szorowanie na światłach dłuższych. sam takie przygody przechodziłem - da się tylko inni dziwnie się patrzą.


Wystarczy, że popchnę wycieraczkę i będzie działać dalej ;) Ech, znowu $ w plecy :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
zajac491 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 237
Skąd: olsztyn
Wysłany: 7 Luty 2010, 20:51   

Nex@pl Tydzień temu spotkało mnie to samo a przyjemność kosztowała mnie 250 zł kupilem silnik z całym mechanizmem .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,099 sekundy. Zapytań do SQL: 6