Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:30 |
Śmierć wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 15:32
|
|
|
devil.zomo napisał/a: | I czy wogle nasmarowanie coś pomoże, czy już zbierać kase na nową część. |
zdejmi oslone wycieraczki wlacz ja na pozycje 2 zeby chodzila i popsikaj czyms co smaruje i bedzie dobrze ; |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
devil.zomo
moja pierwsza
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 140 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 15:49
|
|
|
Ok dzięku zrobie tak. |
_________________ 2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE
|
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 21:09
|
|
|
Zdejmij plastikową osłone z tzw. gruszki i nasmaruj, pomoże na pewno. Ramię porusza się po prowadnicach i jak ma opór to zatrzymuje się się na chwilkę. Też tak miałem u siebie , nasmarowałem i już prawie rok mam spokój. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
devil.zomo
moja pierwsza
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 140 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 21:16
|
|
|
Witam. Próbowałem ale jakoś mam do tych spraw dwie lewe ręce, więc zawizłem dzisiaj samochód do mechanika, zrobil mi to , mam dadzieje, że bę dzie działać .
Dzięki za pomoc. |
_________________ 2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE
|
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 03:00
|
|
|
devil.zomo napisał/a: | przy pozycji gdy jest w dolnm położeniu zaczeła się przycinać i nie dokońca dochodzić do dolnego położenia brakuje jej około 3-5 cm. Ponadto zaczeła przycinać się również w pozycji pionowej, dosłownie na 1-2 sekunda, wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło prądu, i się przycina. Potrafi się tak dziać na każdym biegu wolnym, szybkim i czasówce. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i niewiadomo kiedy znowu i tak wkółko. | Jesli nie jest za późno, to niech mechanik sprawdzi mechanizm korbowy w podszybiu czy się nakrętka którejś korby nie poluzowała (na ośce silnika lub gruszki)
W tych pozycjach nie powinna się przycinać z braku smarowania. Zazwyczaj to się dzieje w pozycjach 45 i 135 stopni, bo wtedy mechanizm w gruszce ma największe obciążenie. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
comza
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 605 Skąd: Batumi
|
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 16:25
|
|
|
devil.zomo napisał/a: | przy pozycji gdy jest w dolnm położeniu zaczeła się przycinać i nie dokońca dochodzić do dolnego położenia brakuje jej około 3-5 cm. Ponadto zaczeła przycinać się również w pozycji pionowej, dosłownie na 1-2 sekunda, wygląda to tak jakby na sekundy zabrakło prądu, i się przycina. Potrafi się tak dziać na każdym biegu wolnym, szybkim i czasówce. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i niewiadomo kiedy znowu i tak wkółko. |
U mnie było dokładnie tak samo. Kilka dni ignorowałem sprawę i zakończyło się "zabiciem" silniczka.
Prawdopodobnie masz już wyrobione kilka ząbków na kole plastikowym w silniczku wycieraczek i każde włączenie wycieraczki przybliża Cię do całkowitego rozwalenia tego koła. Zresztą o ile mam rację to i tak już jest do wymiany |
|
|
|
|
devil.zomo
moja pierwsza
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 140 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 21:55
|
|
|
Witam. Samochód odebrałem od mechanika i jak narazie się nie zacina miał posmarować i chyba pomogło. Wydaje mi się ze wycieraczka chodzi płynniej. Albo to zudzenie w każdym bądź razie nie zacina się narazie.
Pozdrawiam. |
_________________ 2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE
|
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:48
|
|
|
kupując silnik wycieraczki trzeba uważać i dokładnie pytać, bo jak ja kupowałem to gość z Gdynii powiedział, że są chyba ze cztery rodzaje wycieraczek i chyba dwa rodzaje wtyczek, płaska i prostokątna z 6 pinami-ja taką mam. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
djdanek
Danek
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 15 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 31 Grudzień 2009, 14:45
|
|
|
Marcin13736 napisał/a: | kupując silnik wycieraczki trzeba uważać i dokładnie pytać, bo jak ja kupowałem to gość z Gdynii powiedział, że są chyba ze cztery rodzaje wycieraczek i chyba dwa rodzaje wtyczek, płaska i prostokątna z 6 pinami-ja taką mam. |
No właśnie. Mam taki problem dotyczący różnych silników wycieraczki. Udało mi się bardzo tanio kupić cały mechanizm wraz z silnikiem. W moim chyba padł mechanizm i przestała działać całkiem. Była okazja, skorzystałem i teraz problem. Problem bo nie sprawdziłem numeru silnika i mam teraz inny wtyk. Wtyk można uciąć i zamienić, ale w moim starym jest pięć przewodów, a w nowym cztery i to inne kolory. Załączam zdjęcia. Może ktoś miał podobny problem lub wie jak połączyć te przewody to starej wtyczki żeby zadziałała?
stary silnik: http://img6.imageshack.us/i/dsc00341gh.jpg
stary wtyk: http://img690.imageshack.us/i/dsc00343h.jpg
nowy silnik: http://img710.imageshack.us/i/dsc00344kx.jpg
nowy wtyk:http://img710.imageshack.us/i/dsc00345f.jpg |
_________________ Danek |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 18:27
|
|
|
Dopadło i mnie, jak rozumiem nie ma szans na dostanie samego tego białego kółka wewnątrz silnika? Urawło kilka zębów (moja wina, nie chciało sie zakonserwować na zimę...) i oczywiście zatrzymuje się w pewnym miejscu.
Ew. co koledzy mogą powiedzieć an temat cen, jednak oryginał, czy zamiennik daje rade?
Cały mechanizm teraz mam zakonserwowany wzdłuż i wszerz |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:10
|
|
|
biorąc pod uwagę, że moja celina zawsze wie kiedy się zepsuć zastanawiam się czy nie zejść do garażu, nie rozkręcić mechanizmu wycieraczki i nasmarować ten wątek wcale uspokajający nie jest. szczególnie wypowiedź Gerii - typowa usterka w202
a Ty na allegro szukaj. tam są części zamienne do mechanizmu wycieraczki |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:18
|
|
|
cracof napisał/a: | biorąc pod uwagę, że moja celina zawsze wie kiedy się zepsuć zastanawiam się czy nie zejść do garażu, nie rozkręcić mechanizmu wycieraczki i nasmarować ten wątek wcale uspokajający nie jest. szczególnie wypowiedź Gerii - typowa usterka w202
a Ty na allegro szukaj. tam są części zamienne do mechanizmu wycieraczki |
Szukam szukam, ale samego koła nie widzę. cholera, co to za czasy, że trzeba cały silnik kupowac
Co do konserwacji, u nie zaczęły zacierać się sworznie, do tego amła korozja, papier ścierny i dopiero wszystko ładnie bangla. Tylko teraz kółko blokuje mi jazdę |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:35
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Tylko teraz kółko blokuje mi jazdę |
od stacji do stacji nie daleko, a w razie czego pod ręką spryskiwacz, ręczniki papierowe i szorowanie na światłach dłuższych. sam takie przygody przechodziłem - da się tylko inni dziwnie się patrzą. |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 19:37
|
|
|
cracof napisał/a: | od stacji do stacji nie daleko, a w razie czego pod ręką spryskiwacz, ręczniki papierowe i szorowanie na światłach dłuższych. sam takie przygody przechodziłem - da się tylko inni dziwnie się patrzą. |
Wystarczy, że popchnę wycieraczkę i będzie działać dalej Ech, znowu $ w plecy |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
zajac491
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 237 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 7 Luty 2010, 20:51
|
|
|
Nex@pl Tydzień temu spotkało mnie to samo a przyjemność kosztowała mnie 250 zł kupilem silnik z całym mechanizmem . |
|
|
|
|
|