Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:30
Śmierć wycieraczki
Autor Wiadomość
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 7 Luty 2010, 22:32   

2 lata temu poprzedni wlasciciel mojej C wymienilem caly mechanizm w serwisie silnik gruszka i prowadnica wszystko ladnie nasmarowane kosztowalo go to dosc sporo a i tak w zeszlym tygodniu wytarly mi sie zabki w prowadnicy!!!czy wie ktos jak ustawic prowdnice i ramie wycieraczki bo jak ustawilem wedlug porad i zdjec na forum ramie zaczepia o plastik podszybia!!!

[ Dodano: 7 Luty 2010, 21:43 ]
Nieradzil bym popychac wycieraczki i popelniac mojego bledu ja w zeszlym tygodniu jechalem 160 km w jedna strone z kompletem recznikow i spryskiwacza do szyb po kompletna wycieraczke pocieszajace ze wszystko kupilem za 160 zl!!!
_________________
WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Luty 2010, 12:25   

Resztę mechanizmu konserwowałeś? U mnie sworznie w pewnym momencie ciężko się obracały i to pewnie dobiło kółko.

No to już wiem, że oryginał to zaledwie 1000PLN :)

http://moto.allegro.pl/it..._w202_nowy.html
Ktoś może powiedzieć coś na ten temat? Wytrzyma toto 2 lata np.?

[ Dodano: 8 Luty 2010, 19:14 ]
Firmy Kraft
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
vito03

Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 24
Skąd: Konin
Wysłany: 8 Luty 2010, 19:47   

Witam , jeśli padło koło zębate to plastikowe to jest wyjście awaryjne .
Kupic silnik o anglika , oczywiście całość nie pasuje , ale koło jest identyczne i można przełożyć . Ja tak robiłem już dwa razy.
 
 
zajac491 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 237
Skąd: olsztyn
Wysłany: 8 Luty 2010, 21:30   

Nex@pl, Prawdopodobnie nie będzie pasować wtyczka.
Znajomy w w202 z 98 roku ma płaską z 5 pinami zresztą ja też taką mam.
Radzę dobrze się przyjrzeć silniczkowi mocowaniami i wtyczką .
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Luty 2010, 21:53   

vito03 napisał/a:
Witam , jeśli padło koło zębate to plastikowe to jest wyjście awaryjne .
Kupic silnik o anglika , oczywiście całość nie pasuje , ale koło jest identyczne i można przełożyć . Ja tak robiłem już dwa razy.


A znasz jakiś namiar?

Cytat:
Nex@pl, Prawdopodobnie nie będzie pasować wtyczka.
Znajomy w w202 z 98 roku ma płaską z 5 pinami zresztą ja też taką mam.
Radzę dobrze się przyjrzeć silniczkowi mocowaniami i wtyczką .


U mnie jest na 4 piny i taki jest także w aukcji. Kolor i wygląd wtyczki identyczny :) Wchodzi do skrzynki z bezpiecznikami.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
mat 
w202 280 sport


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: polska/anglia
Wysłany: 9 Luty 2010, 18:10   

Nex@pl napisał/a:
Resztę mechanizmu konserwowałeś? U mnie sworznie w pewnym momencie ciężko się obracały i to pewnie dobiło kółko.

No to już wiem, że oryginał to zaledwie 1000PLN :)

http://moto.allegro.pl/it..._w202_nowy.html
Ktoś może powiedzieć coś na ten temat? Wytrzyma toto 2 lata np.?

[ Dodano: 8 Luty 2010, 19:14 ]
Firmy Kraft
2 lata napewno a jesli nawet nie to jest gwarancja na 24 miesiace a cena tez nie najgorsza jak dla mnie!
 
 
ZODIAK 


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 202
Skąd: . . .
  Wysłany: 10 Luty 2010, 11:56   

Witam,
Pomóżcie mi... co mam zrobic w kolejności żeby zdjąć obudowe z wycieraczki...
Sprawa pilna...
Pozdro
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Luty 2010, 15:26   

xCOBRAx napisał/a:
Pomóżcie mi... co mam zrobic w kolejności żeby zdjąć obudowe z wycieraczki...


Jeżeli przez obudowę, masz na myśli, plastikowa osłonę gruszki, to nawet rękoma ją zdjemiesz, łapiesz za dolną część i próbujesz odgiąć w którąś stronę. Cały układ mam w domu, jak będę to zrobię jakies fotki.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
tomki911 

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 7
Skąd: Gniezno
Wysłany: 13 Luty 2010, 16:57   

Witam jakis tydzień temy padł mi silniczek wycieraczki 4 dni przed wyjazdem w góry. Kupiłem zamiennik na allegro za 210zł z przesyłką. Działa do dzisiaj i nawet lepiej niż poprzedni oryginalny. Wycieraczka szybciej chodzi. :D :D :D
 
 
Krynek 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Lublin[SB]
Wysłany: 14 Luty 2010, 08:05   

tomki911 napisał/a:
Witam jakis tydzień temy padł mi silniczek wycieraczki 4 dni przed wyjazdem w góry. Kupiłem zamiennik na allegro za 210zł z przesyłką. Działa do dzisiaj i nawet lepiej niż poprzedni oryginalny. Wycieraczka szybciej chodzi. :D :D :D

Kolego, ale dopiero tydzien go masz dobrze rozumiem ?? To o niczym nie swiadczy, a juz na pewno nie o jego wyzszosci nad oryginalem... Rok, dwa i wtedy bedziesz wiedzial czy jest dobry :roll:
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Luty 2010, 18:02   

Dokładnie :)

Cóż, ja na razie postaram się naprawić oryginalny silnik, jak sie nie uda to kupię używkę.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
tomki911 

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 7
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16 Luty 2010, 01:29   

Witam.Macie racje pewnie nie będzie tak trwały jak oryginał ale za 200zł to problem miałem używany kupić a ten nadal śmiga jak szalony. Pozdrawiam. :D
 
 
djdanek 
Danek

Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 16 Marzec 2010, 16:48   

Marcin13736 napisał/a:
kupując silnik wycieraczki trzeba uważać i dokładnie pytać, bo jak ja kupowałem to gość z Gdynii powiedział, że są chyba ze cztery rodzaje wycieraczek i chyba dwa rodzaje wtyczek, płaska i prostokątna z 6 pinami-ja taką mam.


jeszcze raz powtorze za kolega, zeby uwazac na te rodzaje wtyczek glownie przy silniczkach. najlepiej poslugiwac sie przy zakupach nr oryginalnych czesci.

tak jak pisalem wczesniej przez wlasna nieuwage zakupilem inny i juz teraz wiem ze nie da sie tego dobrze podlaczyc. wycieraczka dzialala tylko na jeden program i zatrzymywala sie w miejscu w ktorym ja wylaczalem, takze skonczylo sie zakupem drugiego silnika.
_________________
Danek
 
 
 
Goliad 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 160
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Listopad 2010, 05:08   

Witam może mi ktos wrzucić jakieś fotki gdzie jest to kółko żebate, bo mi wczoraj padła wycieraczka i jak na złość w nocy w jawiekszą ulewę 70km od domu ehh, podjechałem do mechaniora i po 6 godzinach udreki i kombinowania mimo szczerych checi nie naprawił ale stwierdził że sa zjechane ząbki na na tym kółku silniczek pyka dobrze - nie wiem gdzie to kółko jest bo nie byłem przy rozbiórce, więc proszę Was drodzy forumowicze :mrgreen:
_________________
W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 24 Listopad 2010, 10:29   

jak tylko znajdę to wrzucę.
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,113 sekundy. Zapytań do SQL: 6