Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przysłanianie grila na zimę.
Autor Wiadomość
pip 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 479
Skąd: W-wa
Wysłany: 24 Listopad 2007, 13:57   

szczerze mówiąc to jeszcze nie wiem jaka jest żywotność termostatów w naszych silnikach (jeszcze nie wymieniałem, mój działa jak narazie OK)
dla przykładu: w dużym fiacie wymieniałem 2 razy w roku, w R5 raz do roku, w innych to różnie było.
we wszystkich samochodach jakie miałem nie trzeba było niczego zasłaniać gdy termostat był sprawny.
_________________
W202 DT T 250 Automat '97 ellegance
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 25 Listopad 2007, 22:57   

Widzę,że temat przypasował co niektórym do dyskusji. Zostańmy więc przy zdaniu, że dobrze działający termostat załatwi sprawę szybkiego nagrzewania się autka nawet w okresie zimowym.
P.S: A czy ktoś z Was panowie lał kiedyś płyn do chłodnicy FEBI BILSTEIN czerwony o ile się nie myle?
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 25 Listopad 2007, 23:05   

Jeżeli ten płyn spełnia normę mercedesa(gdzieś to było na forum) to spokojnie możesz go lać.
Febi-Bilstein to nie najgorsza firma .
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 25 Listopad 2007, 23:10   

Powiem tak w czasie gdy temp. powietrza jest ponad 20 stopni to wskazówka temperatury silnika pokazuje ponad 80 i zatrzymuje sie na środkowej kresce(czyli 100 stopni ), chyba trochę dużo.... wisko wymieniłem na nowe (Sachs)....w okresie jesienno - zimowym temperatura pokazuje lekko ponad 80.... sam już nie wiem czy tak ma być..... w sumie cena za nowy termostat nie jest zbyt wygórowana, ale lepiej sie upewnić niż wymieniać części, które są sprawne.....
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
marcmerc 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 187
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25 Listopad 2007, 23:33   

termostat powinien otwierać się przy temperaturze ok 83 lub 86 stopni i taką temperaturę powinien pokazywać i utrzymywać choć czasem jest to fizycznie niemożliwe np. w upalny dzień stojąc w korku wtedy temp. może dojść pod 100 ale i tak powinna za jakiś czas spaść, a wracając do kartonów plandek i innych termostatopodobnym urządzeniom kiedyś tak zrobilem w moim poprzednim aucie (zapomnialem o "zaslonce" i pojechalem w trasę) no i przegrzalem silnik czego skutkiem byl piekny niebieski dymek z rury wydechowej
_________________
okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 26 Listopad 2007, 00:27   

u mojego taty w c250t td classic i w upalne dni wskazówka w korku plasowała sie przed tą kreską powyżej 80 stopni.
 
 
pip 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 479
Skąd: W-wa
Wysłany: 26 Listopad 2007, 12:48   

i to jest normalne
_________________
W202 DT T 250 Automat '97 ellegance
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 26 Listopad 2007, 13:39   

Chopy, jak jeździcie w korkach i do tego z klimą to temperatura silnika ok. 100 C jest w Waszych autkach normalna. Ma prawo tak być :!:
A termostaty montowane w MB są zwykle o temp. poczatku otwarcia 80 C (turbo) i 85 C... Każdy termostat powinien mieć temperaturę oznaczoną na swoim większym pierścieniu...

Żeby było łatwiej - normalna temp pracy to wskazówka w okolicach górnego brzuszka ósemki (oznaczenie "80") na wskaźniku... U jednego będzie więcej, u drugiego mniej - wskaźnik tez nie jest dokładny...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
pip 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 479
Skąd: W-wa
Wysłany: 26 Listopad 2007, 14:01   

jeżli na dworze masz 30 st.C, przy asfalcie w korku masz 35 st.C , w chłodnicę, dmucha ci powietrze z wydechu poprzedzającego samochodu o temp. 50-70 st.C to nic dziwnego, że silnik ma problemy z chłodzeniem - temperatura 100-120 st. C w obecnych układach chłodzenia nie jest niczym nadzwyczajnym, jak masz sprawny układ to nawet płyn ci się nie zagotuje.

ważne, aby w korku zostawić np. 2m odstępu (nie siedzieć komuś w zderzaku), wtedy to powietrze jest zawsze trochę chłodniejsze.
_________________
W202 DT T 250 Automat '97 ellegance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,062 sekundy. Zapytań do SQL: 6