Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:22
Spalanie gazu
Autor Wiadomość
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 25 Październik 2009, 17:15   

galczo89 napisał/a:
Eldorado, Camel sobie robił jaja :mrgreen: a wymontowałem bo na śrubie mogłem sobie sam ustawić dawke paliwa miałem przyspieszenie jak fiat 126p ale za to bardzo niskie spalanie. teraz robie samo miasto i zamontowałem znowu silniczek krokowy bo za duzej różnicy nie było a za to teraz mam przyspieszenie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


spoko jest :wink: :wink: sądziłem że jest jakaś różnica między silniczkiem krokowym (który u mnie można rególować na laptopie) w porównaniu do "śrubki" :D , ale spoko
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 25 Październik 2009, 19:13   

silniczki krokowe czesto nie zdaja egzaminu w instalkach II generacji juz to przerabialem dobrze ustawiona sruba czesto jest lepszym rozwiazaniem
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 25 Październik 2009, 21:18   

13696 napisał/a:
silniczki krokowe czesto nie zdaja egzaminu w instalkach II generacji juz to przerabialem dobrze ustawiona sruba czesto jest lepszym rozwiazaniem


bardzo ciekawe, ale chyba nie dla mnie bo i tak po zimie zakładam blosa wtedy krokowiec nie potrzebny :wink:
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
galczo89 

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 66
Skąd: inowrocław
Wysłany: 26 Październik 2009, 00:10   

eldorado u ciebie mozna w laptopie regulowac silnik krokowy a srube mozna regulowac przy moim telefonie jak sobie przyswiece i przekrece :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P :P
_________________
MERCEDES w202 180 + gas ELEGANCE 1995r. WBD2020181A043897
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 26 Październik 2009, 08:59   

galczo89 napisał/a:
eldorado u ciebie mozna w laptopie regulowac silnik krokowy a srube mozna regulowac przy moim telefonie jak sobie przyswiece i przekrece :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P :P


niezaprzeczalnie - masz racje :D :D , załóż sobie blosa
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
konopas 


Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Chełmno
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 10:53   

c200 kompressor stag 300, spalanie w miescie to w okolicy 13 -14 l, na trasie potrafilem zejsc nawet do 10 l. takze wynik wydaje mi sie super.
_________________
C200 Kompressor Classic Selection 2000 r. + LPG, 192KM. WDB2020251F902812
 
 
 
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Maj 2011, 08:40   

Mam pytanie. Czytam własnie o spalaniu gazu w C180 i sa one zróżnicowane nawet przy tej samej generacji instalacji gazowej. Zatem od czego zależy taka różnica. Oczywiście wiem że to zalezy od stylu jazdy ale czy na niższe spalanie może mieć wpływ np. marka instalacji gazowej? Pytam, bo zastanawiam się nad założeniem u siebie i nie chciałbym raczej żeby balił ok np. 17 litrów bo w tym momencie odstepuje od tego tematu.
Tak w ramach ciekawostek, W mondeo II 2.0 na wtrysku (autko wujka) gaz nie był serwisowany ok. 2 lata i spalanie gazu doszło do 30 litrów :twisted:
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 27 Maj 2011, 08:43   

KubaV napisał/a:
czy na niższe spalanie może mieć wpływ np. marka instalacji gazowej?

Na pewno. Komponenty z wyższej półki lepiej poradzą sobie z "dozowaniem" LPG, przez co silnik będzie zasilany najbardziej optymalną dla siebie dawką - co przedłoży się na spalanie.

Natomiast najważniejszym elementem jest kumaty "gaziarz", który odpowiednio doradzi, wybierze i zamontuje instalację. Co z tego, że kupisz graty od Prinsa, skoro zakładać je będzie kowal z przydrożnego warsztatu.
 
 
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Maj 2011, 08:48   

Aha rozumiem. Zapewne było ale opini jest na prawdę mnóstwo. Jeden poleca taką firmę, drugi taką a zdania sa podzielone 50/50. Czyli równierz kondycja silnika przed założeniem jest bardzo wazna? Wiadomo.. świece, filtry, kable WN (jesli stare). Ale czy zmuszony jestem u siebie wymienić uszczelkę pod głowicą, jeśli w rogu uszczelki (po lewej patrząc od przodu) delikatnie mi się poci olej? Ubytek po 10.000km to ok 0.3 litra oleju.
Sorry za lekką rozbieżność tematu ale chodzi mi właśnie o zużycie gazu.
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau
 
 
Mateusz1988

Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 50
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 27 Maj 2011, 08:49   

masz w zupelnosci racje, zakladalem gaz STag 4 przez 3tys było oki spalanie na poziomie 10litrow/100km, na darmowym przegladzie magikowi zajelo 30s podpiecie pod kompa i stwierdzenie ze jest wsio oki. Ja nie mialem czasu na zagladanie mu na rece i odjechalem i stalo sie.... rozjechana mapa benzyny. Predkosc maks jaką mogłem sie przemieszczac na lpg to 160km/h z wiatrem. Po ponownym ustawieniu zmniejszeniu dawki gazu ble ble auto dostało KOPA ispalanie zeszlo do 8l jazdy emeryta gdzie palil 10 tej samej jazdy......

Jesli pracuje poprawnie na benzynie to po co masz wchodzic w koszta? 80% aut sie poci to nie jest nowe:)
 
 
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Maj 2011, 09:05   

na temato pocenia się spod uszczelki w tym samochodzie mogę śmiało zacytować słynnego ksiedza "jeśli nic się nie leje to wiedz że coś sie dzieje" :) Te silniki tak mają (oczywiście mówie o poceniu się a nie o sytuacji gdzie olej mamy w zbiorniczku wyrównawczym) . Wiele osób mi to potwierdziło, także uważam że w moim przypadku, wpakowałbym sie tylko w niepotrzebne koszta.
Ok puściłem cynk tu i tam że szukam dobrej instalacji za godziwe pieniądze i poczekam na odpowiedzi.
Ale tak czy inaczej waham się nadal bo silnik mam na prawdę w eleganckim stanie i boje się że gazem go zakatuje, a może nie gazem a niedoświadczonym mechanikiem. Na instalacji LPG nie znam sie w zupełności więc nawet gdybym patrzył mu na ręce to nic mi to nie da, bo nie będe wiedział że w tym momencie robi błąd
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau
 
 
Mateusz1988

Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 50
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 27 Maj 2011, 09:14   

Zdania co do LPG są podzielone, na swoim przykladzie powiem ze:
Siostra kupiła Clio w 1999r z przebiegiem cos kolo 120tys rok produkcji 1992 1.2RN-ka.
odrazu założyła gaz.
Silnik od momentu kupna miał dość spory kawałek zapocony miedzy blokiem a głowicą ale chodził równo przyjemnie sprężanie równomierne na każym cyl. nie miał przedmuchow itp. przy 180tys ściągaliśmy głowice(nic sie nie działo prócz pocenia) planowanie+nowa orginalna uszczelka, docieranie zaworów oprzy okazji sciagnietej głowicy wymienione uszczelniacze. Sprzedała samochod z przebiegiem 245tys około w tamtym roku i osoba ktora kupiła jeździ do dziś oczywiście co 10tys przegląd gazu gaz II gen silnik na monowtrysku bosha.
Podstawa to odbry gaziarz mi spieprzyli sprawe...... i nie jade nawet na ustawienie mapy wtrysku bo nie wiem czy sie nie popsuje chodz juz na LPG chodzi lepiej jak wczesniej. Jesli pocenie ci nie przeszkadza a nie dmucha do oleju wody i wody do oleju to nie ma co ruszac.
 
 
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Maj 2011, 09:55   

zadnych takich przypadłości nie ma u mnie oprócz własnie takiego pocenia. Ja podchodzę do tego.. jesli działa to nie ruszam.
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau
 
 
litwa22

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 8
Skąd: Giżycko
Wysłany: 26 Wrzesień 2011, 21:54   

u mnie pali w mieście 15-16L/100
w trasie przy spokojnej jeździe 9-9.5L/100
mam zbiornik 40L i w trasie śmiało 420km robię,w krótkim przeliczeniu około 9.5L na 100
autko to MB C 180 1.8 benzyna + gaz, 96r
instalacja zwykła około 5 letnia
 
 
C180Manager

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 39
Skąd: WrocLOVE
Wysłany: 26 Wrzesień 2011, 22:15   

ja na swoim 50litrowym baku (wchodzi trzydzieści pare litrów) robię ok 300-320km

troszkę mało.. muszę do serwisu jakiegoś się wybrac by filtry powymieniali bo juz jeżdżę na tych samych z 3 lata :lol: :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,184 sekundy. Zapytań do SQL: 10