|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
dfenz
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 22:48 kilka pytań
|
|
|
Witam wszystkich !
To mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem posiadaczem Celinki '99, c200 benzyniak, classic. Przesiawszy się z Golfa 3ki mam wrażenie, że z taczki trafiłem do powozu
Mam klika pytań, może któryś z bardziej doświadczonych kolegów coś podpowie:
Instalacja Telefoniczna
mam instalację:
Kod: | 312 D net mobile telephone on centre console, right (Nokia 3110) (01.04.1997)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (01.10.1994)
|
przy której chyba coś poprzedni właściciel kombinował, bo podkładka pod telefon jest do Nokii 5110/6110/6210/6310/6310i.
Wykombinowałem sobie, że nabędę z grosze którąś z cegieł by wozić ją w samochodzie z jakimś pre-paidem ew. duplikatem sim. Problem w tym, że testowana 6310i nie działa (tj. na chwile pojawia się na niej ikona samochodu po czym gaśnie i komórka zachowuje się jak nie podłączona; dodatkowo się nie ładuje, a powinna); ta sama nokia śmiga w instalacji w w211 znajomego.
Czy możliwe jest, że wymieniona została podkładka pod telefon, ale nie sam sterownik? ( i np. został od 3110 , który być może jest kompatybilny z 5110, a już nie 6210/6310i )
Jak można dobrać się do sterownika żeby sprawdzić jego numer części?
Może coś innego poradzicie?
wskaźnik paliwa
Głupia sprawa niby, ale ciekaw jestem czy to normalne: za każdym razem gdy chwilę postoi, wskaźnik paliwa pokazuje mniej niż przed zgaszeniem silnika, po kilkunastu minutach jazdy podnosi się tak powinno być?
sprzęgło
Zdecydowanie dłużej niż w innych samochodach, jakimi miałem okazje jeździć, musiałem przyzwyczajać się do sprzęgła i skrzyni (szarpanie). Doszedłem, że trzeba być bardzo spokojnym przy ruszaniu i przełączaniu z 1-ki na 2-kę (z 2->3 już mniej, potem normalnie). Ten typ tak ma czy jest to sygnał do sprawdzenia czegoś u mechanika?
VIN: WDB2020201A791736
pozdrawiam ! |
|
|
|
|
berserkers
Mr.Radek
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 243 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 23:02
|
|
|
Witam, jako pierwszy post powinienes sie przywitac w dziale SIEMA!
Sprzegło w kazdym aucie łapie inaczej wiec to kwestia przyzwyczajenia, tez tak mialem na poczatku znajomosci z moim mb. A co do telefonu to moze nie styka gdzies jezeli pojawia sie na chwile ikona samochodu.. |
_________________
|
|
|
|
|
bbula
v6 pięknie brzmi:)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Maj 2008 Posty: 47 Skąd: Glenealy - IE
|
Wysłany: 1 Październik 2008, 06:00
|
|
|
Cytat: | Głupia sprawa niby, ale ciekaw jestem czy to normalne: za każdym razem gdy chwilę postoi, wskaźnik paliwa pokazuje mniej niż przed zgaszeniem silnika, po kilkunastu minutach jazdy podnosi się tak powinno być? |
Hehe, szczerze Ci powiem że raczej na pewno wszystko jest w porządku,u siebie zaobserwowałem podobne zjawisko
Siema |
_________________ Was WDB2020182F810473 C180 Auto Elegance 11/98'
Now WDB2020262F736027 C240 Auto Elegance 04/98' |
|
|
|
|
gracugiel
DIESEL POWER
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 62 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 1 Październik 2008, 07:16
|
|
|
dfenz napisał/a: | Przesiawszy się z Golfa 3ki mam wrażenie, że z taczki trafiłem do powozu |
Kolejny mawrócony
Co do wskaźnika, to paliwko w baku podczas jazdy się kołysze, a wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem żeby nie skakał w gore i w dół podczas jazdy. |
_________________ W202 250 TDT Sport '96r <= Moje auto
WDB2021881F500446
________________________________________________
Prawdziwy mężczyzna powinien mieć wał, a nie jakieś tam przeguby |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Październik 2008, 09:34 Re: kilka pytań
|
|
|
dfenz napisał/a: | Wykombinowałem sobie, że nabędę z grosze którąś z cegieł by wozić ją w samochodzie z jakimś pre-paidem ew. duplikatem sim. Problem w tym, że testowana 6310i nie działa (tj. na chwile pojawia się na niej ikona samochodu po czym gaśnie i komórka zachowuje się jak nie podłączona; dodatkowo się nie ładuje, a powinna); ta sama nokia śmiga w instalacji w w211 znajomego.
Czy możliwe jest, że wymieniona została podkładka pod telefon, ale nie sam sterownik? ( i np. został od 3110 , który być może jest kompatybilny z 5110, a już nie 6210/6310i )
Jak można dobrać się do sterownika żeby sprawdzić jego numer części?
Może coś innego poradzicie?
|
Zestawy głosnomówiące do tych telefonów są kompatybilne tylko w jedną strone, tzn. z zestawem do 6310 będą też działać wszystkie wczesniesniejsze telefony, tj 5110, 6110, 6210. Natomiast z zestawem do starszych modeli nie bedzie działać 6310/6310i mimo, ze złącze jest takie samo.
Z opisu wygląda, że masz właśnie sterownik zestawu nieobsługujący 6310. Przerabiałem kiedyś własnie taki problem u siebie i tak samo to wygladało.
Obawiam się, że trudno bedzie dokupić pasujący sterownik, bo to jednak staroć juz jest. Jesli sie upierasz przy uzytkowaniu tego zestawu, to ja bym sie zaopatrzył np w 6210 |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Październik 2008, 14:26
|
|
|
dfenz napisał/a: | Zdecydowanie dłużej niż w innych samochodach, jakimi miałem okazje jeździć, musiałem przyzwyczajać się do sprzęgła i skrzyni (szarpanie). Doszedłem, że trzeba być bardzo spokojnym przy ruszaniu i przełączaniu z 1-ki na 2-kę (z 2->3 już mniej, potem normalnie). Ten typ tak ma czy jest to sygnał do sprawdzenia czegoś u mechanika? |
Podejrzewam, że jest to wina przejścia ze sprzęgła na linkę na sprzęgło hydrauliczne. Fakt faktem, hydraulicznym jeździ się nieco inaczej, z pozoru trudniej, ale na dłuższą metę jest łatwiejsze. Przyzwyczaisz się, jak ze wszystkim
Javoreczek, tez mi się tak wydaje. 6310 to Nokia już wykonywana w technologii (?) DCT4, kiedy 6210 to DCT3 (jak wszystkie modele z tego okresu), ja jednak wolałbym nie ryzykowac, bo 6210 jest jakby przejściówką (kable są kompatybilne z DCT3 i całe szczęście; bliżej mu do 6110, mimo, że wygląda prawie jak 6310) i zakupiłbym 6110 - to też całkiem "zacny" telefon, a przecież i tak go będziesz trzymać w samochodzie. Przewaga telefonu samochodowego 6210 nad 6110/5110 to jest to, że jest mniejszy i ma inny wyświetlacz. 6210 jest niestety dość powolne w działaniu.
PS. Kolego nawrócony, od "pierwszych postów na forum" jest dział Siema, ale tym razem przymróżę oko |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 1 Październik 2008, 15:57
|
|
|
Camel- napisał/a: | PS. Kolego nawrócony, od "pierwszych postów na forum" jest dział Siema, ale tym razem przymróżę oko |
poznał swój swojego |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
dfenz
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 15:00
|
|
|
witam
dzięki za odpowiedzi !
fakt gdzieś mi umknął dział SIEMA
jak będzie ładniejsza pogoda pofotorgafuje i wstawie jakieś fotki na NASZE MB
celinka jest o tyle ciekawa, że pierwszym właścielem była poczta niemiecka i wszytsko co się da jest niebieskie
co do nokii to jak trafię na jakąś 5110/6110(20) to poprubuję, tanie to jak barszcz, jak nie zadziała to najwyżej mi zostanie w charakterze młotka |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,069 sekundy. Zapytań do SQL: 6
| |
|