regeneracja/polerka lakieru |
Autor |
Wiadomość |
Hery
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 76 Skąd: P-na
|
Wysłany: 6 Grudzień 2007, 10:37 regeneracja/polerka lakieru
|
|
|
Witam
mam takie pytanie odnosnie lakieru, moj samochod nie jest prosto z salonu, ma pare latek wiec lakier juz tez nie swiezutki, chcialbym go troche odnowic, ma polysk ale od mycia w myjniach i od czynnikow atmosferycznych jest juz troche porysowany, rysy nie sa duze, nazwalbym je takimi pajeczynkami gdy samochod stoi w sloncu lub pod swiatlem
Macie jakis sposob?
Sadze ze nie tylko mi sie to przyda
dzieki |
|
|
|
|
zetef
miłośnik MB
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 144 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 6 Grudzień 2007, 23:00
|
|
|
Farecla niedługo moim zdaniem przejdzie do lamusa, dlaczego? już mówię.
Trzeba auto polerować na mokro, żeby nie przegrzać lakieru i go nie spalić.
Przez to kupa bałaganu i brudu.
Wszystkie elementy plastikowe trzeba przed polerką dokładnie zamaskować, w przeciwnym razie w razie naniesienia pasty na plastik bedziecie mieli problem.
Polecam nowe pasty K2PRO w zależności od wielkości rys na samochodzie, odpowiednio:
T0 superscierna
T1 mocnościerna
T3 średnioscierna
T5 lekkoscierna
T7 mleczko do nabłyszczenia
Do zwykłej polerki polecam samą pastę T5, jednak gdy na lakierze są rysy to najpierw należy użyć T3 a potem T5. Należy pamiętać aby do tych dwóch past użyć dwóch osobnych gąbek.
Pasty stosuje się na sucho - nie ma ryzyka przegrzania lakieru, ponieważ posiadają specjalny środek smarny, dzięki czemu można bez problemu pracować dłuższy czas w jednym miejscu.
W razie naniesienia pasty na plastik nic się z nim nie dzieje.
Co najważniejsze pasty nie maskują rys, lecz całkowicie je usuwają. Rysy nigdy nie wracają, Wystarczy po spolerowaniu przemyć powierzchnię jakimś zmywaczem silikonowym. Po rysach nie ma śladu. Kolega ma warsztat lakierniczy i wiele samochodów tym już zrobił. Efekt zaskakujacy. Polecam
Można tym nawet polerować zmatowione klosze lamp, sam to u siebie zrobiłem i są jak nowe. |
_________________ Srebrna Gwiazda C200 CDI Esprit 99r.
|
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 00:42
|
|
|
podziekował |
_________________
|
|
|
|
|
Aru
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2008 Posty: 67 Skąd: Polanica Zdrój
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 19:38
|
|
|
Dziękuję za informację właśnie takiej wyczerpującej informacji szukałem .
pozdrawiam |
_________________ C250 TD 150 ps SPORT Kombi 2000r - sprzedana |
|
|
|
|
Maly V8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 223 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 19:53
|
|
|
Te pasty są w opakowaniach litrowych,są bardzo drogie bo do użytku profesjonalnego, do tego musisz dokupić kontówke polerską,kilka gąbek , korzuch, reasumując koszt lepiej oddać auto do lakiernika , zapłaciś 150 i wyjechac z uśmiechem. Pasty się starzeją , a takiej operacji nie robi się raz w miesiącu. |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 20:06
|
|
|
Maly V8 napisał/a: | lepiej oddać auto do lakiernika , zapłaciś 150 i wyjechac z uśmiechem | No tak, tylko kogoś kto podchodzi do auta jak do swojego, a nie gościa co na akord robi bo można się zdziwić jak auto za parę dni będzie wyglądać, szyby zasyfione woskiem-ciężkie do umycia, porysowane plastiki, klosze tylnych lamp itp problemy. Odbierasz auto i wygląda pięknie, natomiast później zaczynają się schody, bo często to co spartoli pan fachowiec ukrywa położony świeżo wosk. Ja bym ostrożnie podchodził do dawania obojętnie komu na odnowienie lakieru. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
infosoft
WDB2020871F986615
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 403 Skąd: Saska Kępa
|
Wysłany: 8 Luty 2008, 23:25
|
|
|
Maly V8 napisał/a: | Te pasty są w opakowaniach litrowych,są bardzo drogie .... takiej operacji nie robi się raz w miesiącu. |
więc narzuca się samo, że należy kupować w parę osób |
_________________ MB C200 TK Elegance'00,paint:emerald black metallic,interior:fabric Minos gray;manualne 6 biegów z kompresorem 194KM. Super niezawodny. |
|
|
|
|
Aru
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2008 Posty: 67 Skąd: Polanica Zdrój
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 09:14
|
|
|
U mnie w mieścinie za pełen poler auta trzeba dać około 500 zł wiec wole zainwestowac 200 zł i mieć własny sprzęt . I od czasu do czasu pomagać znajomym w polerowaniu |
_________________ C250 TD 150 ps SPORT Kombi 2000r - sprzedana |
|
|
|
|
m00n
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 674 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 11:16
|
|
|
to sporo sie cenia u mnie 150-200 |
_________________ C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..." |
|
|
|
|
Kolber
kombi-nator
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 368 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 9 Luty 2008, 14:49
|
|
|
a ja sobie kupiłem polerkę elektryczną za 100 zł, kupuje za 7 zł paste Original Tempo z durchemy lekkościerną (czarna tuba) + za tą samą kwotę pastę nabłyszczającą (niebieska tuba) i się bawię w wolnym czasie . Z efektów jestem zadowolony
Pozdro |
_________________ VW PASSAT VARIANT '01 & AUDI 80 AVANT '95
|
|
|
|
|
jacopol1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 58 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 11 Luty 2008, 03:41
|
|
|
ja na przykład kupiłem pastę dokładnie nie pamiętak jaką ale chyba k2 flanelowa szmata i 6 godzin polerowania ręcznego wsztszło bardzo przyzwoicie.Często sie zdarza ze po polerowanu zostają smugi na lakierze(szczegołnie widoczne w słońcu) i odparzenia lakietu a w moim wypadku nie ma wogole o tym mowy |
_________________ mercedes Vito 112 cdi 2002r
mercedes w202T 200cdi 2000r
mercedes w202 c180 1995r
201 2.6 , 124 2.0 , 123 2.4d , 115 - ex |
|
|
|
|
smochy_bronx
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 266 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2008, 11:27
|
|
|
zetef napisał/a: |
Do zwykłej polerki polecam samą pastę T5, jednak gdy na lakierze są rysy to najpierw należy użyć T3 a potem T5. Należy pamiętać aby do tych dwóch past użyć dwóch osobnych gąbek. |
sprzedawca na allegro w pokazie uzywa najpierw pasty T5 potem T3 a na końcu T7,czy mogę kogoś prosić o weryfikacje, w jakiej kolejności używać past? |
_________________ MB C180 Elegance 95r. |
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 08:57
|
|
|
Mam pytanie co do polerki . Mam auto z czarnym lakerem który ma liczne drobne ryski i jest zmatowiały.
Chciałbym kupić czarny preparat do polerki elektrycznej bo po białym w każdej dziurze będę miał pastę. Coś możecie polecić do takiej polerki ??? |
|
|
|
|
kamilmb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2007 Posty: 105 Skąd: WPI
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 21:12
|
|
|
Ja pastę polerską z samochodów usuwam piana aktywna w mocniejszym stężeniu, pędzelek do zakamarków, spłukuje myjka ciśnieniową, nastepnie dokładne mycie, suszenie, odtłuszczenie alkoholem izopropylowym. Pracowałem z większością past dostępnych na rynku ale czarnej pasty jeszcze nie widziałem ani o takiej nie słyszałem |
_________________ https://www.facebook.com/quickshinemyjnia/ |
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2016, 16:16
|
|
|
Sprostuję. Nie chodzi jak się okazuje o pastę tylko o wosk turtle wax color magic.
http://allegro.pl/turtle-...6014276893.html
Na stronie napisane jest ze nadaje sie do polerki ręcznej a czy elektryczną też można spokojnie to robić przy tym preparacie???
Ewentualnie może polecasz coś innego??? |
_________________ poszukuje |
|
|
|
|
|