Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
EPC problem z pompą wtryskowa
Autor Wiadomość
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 14:24   EPC problem z pompą wtryskowa

No więc jestem po poważnej diagnozie na programie do tych zas..nych lukasów,wyszlo ze w pompie jest uszkodzony zawor od dawki paliwa,co wy na to?gosc zaspiewal mi koszt naprawy pompy od 3 do 5 tys.złotych,mysle ze to mocne przegięcie z ta kwota.proszę o porade i co mozna z tym fantem jeszcze zrobic?
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 16:45   Re: EPC problem z pompą wtryskowa

mecik napisał/a:
w pompie jest uszkodzony zawor od dawki paliwa, gosc zaspiewal mi koszt naprawy pompy od 3 do 5 tys.złotych,mysle ze to mocne przegięcie z ta kwota.proszę o porade i co mozna z tym fantem jeszcze zrobic?


Nie napisałeś nic jak zachowuje się silnik :?: A gościa olej za tą kase to kupisz inna pompę, udaj sie do jakiegoś elektronika niech Ci ten zawór (elektromagnetyczny) sprawdzi, może poprostu brudny :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 8 Grudzień 2007, 00:02   

Zapytaj kolesia o numer części (pewnie i tak nie poda) i spróbuj dowiedzieć się o cenę...
Rozłożenie tej pompy i ponowne złożenie, to żadna magia, żeby płacić taką kasę...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Grudzień 2007, 10:50   

silnik rano jak odpale to bardzo nierówno pracuje,zapala sie kontrolka EPC,po osiągnięciu jakichś 60stopni zaczyna chodzić równo ale od czasu do czasu zafaluja obroty i szarpnie.numeru części nie chce podać klient(myślę ,że sam nie wie),ktoś tu kiedyś na forum opisywał jak robił lukasa-nieszczesnego ale nie moge tego tematu odkopac.pozdro
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 8 Grudzień 2007, 13:00   

mecik napisał/a:
silnik rano jak odpale to bardzo nierówno pracuje


Myślę że pompę zostaw sobie na koniec, wydaje mi się że to nie jej wina, tak jak pisałem wybierz sie do elektronika niech Ci sprawdzi wszystko co steruje pompą (bo to sterowniki powodują komunikat EDC/EPC). Pompa jest sucha czy cieknie :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Grudzień 2007, 14:27   

Pompa jest sucha,elektryk(ktoremu ufam) sprawdził mi wszystko ze strony elektryki i jest ok,potem własnie udałem sie do tego magika co chce te niebotyczna kase bo ma program do diagnozy konkretnie lukasa i tak mu wyszło ,ze walniety(błąd wykazuje) zawór sterujący lub dozujący dawkę paliwa w pompie,stąd pytanie:czy jest to część wymienna pompy?jak sie do niego dorwać?czy raczej nie ruszac bo jeszcze (co prawda zle)chodzi i szukać całej drugiej pompy?pozdro

[ Dodano: 8 Grudzień 2007, 14:28 ]
a własnie zauważyłem Jary ze jesteś z Torunia,to może kogoś polecasz w naszej okolicy?
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 10 Grudzień 2007, 10:02   

Panowie objawy jakie opisujecie mogą również mieć błachą przyczynę:
1. Zapowietrzony flirt paliwa (to częste przy wymianach u "specjalistów")
2. Paliwo złej jakości (miałem tak w maździe i nissanie co się ich naciągałem)
3. przepalony bezpiecznik (też wypas bo "specjaliści" mówią "to napewno pompa do wymiany"
4. brudny filtr paliwa
5. zapchany zawód zwrotny
także wierzcie w swoje i nie dajcie się zwariować

W twoim przypadku to camshaft Position Sensor (czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku który dawkuje ON).
za wymianę camshaft Position Sensor i uszczelnienie pompy z diagnozą na stole diagnostycznym wymontowaniem i zamontowaniem w Warszawie zapłaciłem 3500zł

camshaft Position Sensor sam kosztuje ok 1800 zł

Throttle Position Sensor ten z tego co mówił mechnior to koszt ok 2400 zł ale może być inaczej bo nie sprawdzałem

i najgorsze to że NIEMA ZAMIENNIKÓW trzeba kupić oryginał lukasa

możesz też się dowadywać w VOLVO serwis bo tą firmę też LUKAS obdarował swoim

Aaaa i niech ci nie przychodzi kupno używane pompy bo skąd wiesz ile ma zalatane ta pompa?
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 10 Grudzień 2007, 12:50   

Funek napisał/a:
Panowie objawy jakie opisujecie mogą również mieć błachą przyczynę:


Jak najbardziej - masz rację :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 12 Grudzień 2007, 00:58   

silnik 220 Diesel jezdzi w w210

problemem jest, ze pojawia sie kontrolka EPC gdy :
przekrecamy kluczyk, gasna swiece zarowe, zapalamy silnik

jednak gdy zrobimy tak:
przekrecamy kluczyk i grzejemy swiece, jak swiece zgasna, to WYŁĄCZAMY ZAPŁON, po czym od razu zapalamy silnik - EPC się nie świeci

czy to takze uszkodzona pompa wtryskowa?
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 19:08   

btx tak to sie u mnie zaczynało,teraz juz dzieje sie co chce,raz chodzi,raz nie.powoli mam maksa z tym gó..nem,jesli mam wywalić 3500zł na naprawe pompy to za tyle kupie cały motor z osprzetem i np.pompa delphi,tylko czy to bedzie chciało chodzić z elektroniką?pewnie nie....pozdro - a miałem bmke w tdsie,zachciało sie merca.........

[ Dodano: 13 Grudzień 2007, 19:09 ]
Do funek - a gwarancję jakąś dają na tę naprawe?możesz podac konkretne namiary na majstrów?dzieki
 
 
witek 

Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 19:37   

a Jezeli po nagrzaniu świec i odczekaniu jakichś 30 sekund gasnie wiekszosc kontrolek i zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK?
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 20:18   

witek napisał/a:
zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK?


To znaczy że są problemy z prądem, alternator nie ładuje :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
ASPEN 
ASPEN

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 60
Skąd: Elbląg
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 20:38   

Ciekła mi pompa na podziale. C220D / LUKAS/. Majster wymontował. Zawiozłem do Gdyni na ul. Zakopiańską - Diesel Serwis . Koszt naprawy/ uszczelnienie/ - 200zł !!! Zasugerowali sami zrobienie przy okazji zaworu el. W sumie całość 250 zł . Z fakturą vat. Odbiór na drugi dzień. Podobno można sie też z nimi unówić na przyjechanie samochodem . Wymontują , zrobia , zamontują. Pare godzin sie zejdzie. Ceny nie znam. Moją pompe robili miesiac temu. Przejechałem 3500km. Jest cacy. Ewentualny kontakt. DIESEL-SERVICE , Gdynia , ul. Zakopiańska 13, tel, 058 620 50 03.
_________________
W202 C220D , Renault Clio
Ostatnio zmieniony przez ASPEN 13 Grudzień 2007, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 21:57   

ASPEN napisał/a:
Ewentualny kontakt. DIESEL-SERVICE , Gdynia , ul. Zakopiańska 13, tel, 056 620 50 03.


Czy nr tel. napewno dobry :?: Chodzi o to 056 :!:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
ASPEN 
ASPEN

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 60
Skąd: Elbląg
Wysłany: 13 Grudzień 2007, 23:28   

Juz poprawiłem. Kierunek do Gdyni to oczywiscie 058 . )56 to do woj. Ojca Dyrektora.
_________________
W202 C220D , Renault Clio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,223 sekundy. Zapytań do SQL: 9