Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 18:56 |
Pompa wysokiego ciśnienia CDI |
Autor |
Wiadomość |
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 28 Listopad 2009, 18:24
|
|
|
guciu69 napisał/a: | nie znalazłem nic nt. pompy wtryskowej BOSCH /nr części A 611 070 05 01/ silnika 2,2 CDI |
Nic nie znalazłeś, ponieważ to nie jest pompa wtryskowa, tylko pompa wysokiego ciśnienia.
guciu69 napisał/a: | Zaczęła mi na początku pocić się a teraz troszeczkę z niej leci ropa. |
To już pisałeś niedawno w innym poście.
guciu69 - zakładasz kolejnego posta w tej samej sprawie - powodujesz w ten sposób bałagan na Forum. Kolega bubu_piotr napisał Ci dokładnie gdzie uszczelnia się pompy wysokiego ciśnienia i wydaje mi się, że cena tej usługi jest bardzo przystępna.
guciu69 napisał/a: | Chciałem, żeby ktoś to opisał krok po kroku aby sprawnie szła praca, ponieważ nie mam dobrych warunków do eksperymentowania. |
Więc nie eksperymentuj, tylko daj zarobić fachowcowi. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
Ostatnio zmieniony przez Daniel 28 Listopad 2009, 18:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 28 Listopad 2009, 18:26
|
|
|
Daniel napisał/a: | guciu69 - zakładasz kolejnego posta w tej samej sprawie |
Faktycznie. Zatem łączę obydwa wątki. |
|
|
|
|
guciu69
Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 139 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 30 Listopad 2009, 16:59
|
|
|
Namierzyłem wyciek przy lewej górnej śrubie gdzie styka się pompa z silnikiem.
Na schemacie widziałem że jest tam jakaś uszczelka nr 17 czy to może być przyczyna?
Jak się odczepia lub odkręca wężyki dołączone do pompy?
Później pewnie wystarczy odkręcić pompę /3 śruby/ i ją wyjąć?
Czy mogę rozkręcić pompę i sam wymienić te uszczelkę?
B07013000014_1002.gif
|
|
Plik ściągnięto 1362 raz(y) 18,63 KB |
|
_________________ MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30 Listopad 2009, 17:06
|
|
|
guciu69 - z Twoich postów wynika, że Twoja wiedza na temat podstaw mechaniki samochodowej jest niewielka. Więc dobrze Ci radzę - podjedź do warsztatu i zleć uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia - to jest bardzo precyzyjnie wykonany i drogi element... |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
guciu69
Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 139 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 17:58
|
|
|
A może ktoś opisać w jaki sposób odkręcić pompę. Chcę ją zawieźć do warsztatu na naprawę ale nie chcę popsuć czegoś przy odkręcaniu.
Wiem, że należy zdjąć osłonę silnika odkręcić 3 śruby a co dalej? |
_________________ MB W202, C220 CDI, `98 ESPRIT |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 23:22
|
|
|
Kolego w moich okolicahc a dokładnie Konstantynów łódzki- 800zł i masz jak nową...Na prv mogę dać ci namiary |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
muszla72
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 1 Styczeń 2010, 12:34 Pompa wysokiego ciśnienia- 3miasto - gdzie?
|
|
|
Witam serdecznie w Nowym Roku.
Koledzy, gdzie w trójmieście zajmą się moją pompą wysokiego ciśnienia? Nie wiem co jest do zrobienia ale poci się obficie. Dziękuję i pozdrawiam. |
_________________ C 220 CDI wersja T VIN WDB2021931F784211
Mój pierwszy prawdziwy samochód. |
|
|
|
|
DarekGA
270000km
Pomógł: 22 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 273 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 1 Styczeń 2010, 19:53
|
|
|
muszla72, chyba najlepiej pod tym względem zrobi Ci PEZAL http://www.pezal.com.pl/ |
_________________ C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
|
|
|
|
|
muszla72
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 1 Styczeń 2010, 23:34
|
|
|
Dzięki DarekGA. Niedaleko pracuję więc zajadę i spytam co o tym myślą. Może obejdzie się bez jakichś większych nakładów. |
_________________ C 220 CDI wersja T VIN WDB2021931F784211
Mój pierwszy prawdziwy samochód. |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 00:01
|
|
|
muszla72, Koszt takiego kompletnego uszczelnienia powinien wynieść około 250 zł a ewentualna regeneracja (przywrócenie do stanu fabrycznego na oryginalnych częściach Boscha) coś okoł0 800-900 zł. |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
muszla72
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 08:50
|
|
|
Oczywiście poinformuję o wynikach. Thx |
_________________ C 220 CDI wersja T VIN WDB2021931F784211
Mój pierwszy prawdziwy samochód. |
|
|
|
|
Bartek
Dołączył: 23 Paź 2006 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Styczeń 2010, 08:21
|
|
|
Polecam jeszcze firmę Diesel-Service w Gdyni na ul. Zakopiańskiej 13, za wymianę uszczelek zapłaciłem 200 zł + moje uszczelki za 180 zł.
Poinformowali mnie natomiast panowie w ww. firmie, że komplet moich uszczelek od Ożara za 180 zł jest niepełny. Oni posiadają pełne zestawy uszczelek za 50 zł.
Pozdrawiam Bartek |
|
|
|
|
muszla72
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Styczeń 2010, 15:09
|
|
|
Witam.
Na razie skończyło się na wymianie oringów i pompa wys. ciśnienia sucha. Wymieniali mi u Ożara, przy okazji olej w skrzyni i silniku. Koszt 1 oringa ok. 7 ziko. Pzdr i dziękuję za rady. |
_________________ C 220 CDI wersja T VIN WDB2021931F784211
Mój pierwszy prawdziwy samochód. |
|
|
|
|
charwel
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Marzec 2011, 23:11 Ile to powinno kosztować?
|
|
|
Witam.
Cieknie mi się pompa Boscha.
Pojechałem do warsztatu, który się specjalizuje w pompach.
No i wszystko ładnie, pięknie ale zastanowiły mnie ceny.
I tak:
-demontaż-montaż pompy 300zł
-naprawa (w tym uszczelki "i inne drobiazgi" jak powiedziała pani) 550zł
Myślę sobie da się przeżyć. Dają rok gwarancji.
Wieczorem telefon:
"Wie pan. Jeszcze trzeba wałek wymienić i zaworki. Dodatkowo 550zł to będzie kosztować"
Trochę się zdenerwowałem.
Faktycznie to tyle kosztuje czy mam poprosić o fakturę za części i sprawdzić ich rzeczywisty koszt?
Jeżeli mi nie zechce pokazać to będę "nie polecał" ten warsztat.
Pozdrawiam
charwel |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 4 Marzec 2011, 06:46
|
|
|
charwel,
Jeśli mówisz o pompie wysokiego ciśnienia (CDI), to te kwoty są raczej za wysokie
A ten wieczorny telefon , to typowe naciąganie klienta.
Uszczelnienie 250 zł
Regeneracja na oryginalnych klamotach 900-1000 zł
Jeśli Ci tylko cieknie a auto zachowuje się normalnie, to nie daj się porobić w dodatkowe pierdołki.
I napisz łaskawco w podpisie jakie masz autko i podaj nr VIN |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
|