Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 18:56
Pompa wysokiego ciśnienia CDI
Autor Wiadomość
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 10 Listopad 2015, 20:56   

Jeżeli masz wtryski do regenarcji to szukaj w Łowiczu. Tam ponoć jest gość który od x-lat zajmuje się naprawą układów wtryskowych głównie samych wtryskiwaczy. Jest to rzemieślnik starej generacji. A co najważniejsze mercedes nie jest mu obcy i cena nie powala na glebe. Niestety nie mam do niego kontaktu bo: strony internetowej nie posiada a komórki nie może używać bo pońoc ma rozrusznik serca. Ja też wypytuje o niego i wiekszość potwierdza, że jest tam taki wrsztat i jak znajdą adres do gościa to mi go dadzą. Również poszukaj firmy która ma części na sprzedaż do tego typu wtrysków. Znalazłem już troche ogłoszeń od takich frim ale oni chcą sprzedać razem z usługą - usługa to od 400 do 600zł. Gdzie w sklepie taki wtrysk kosztuje około 600zł.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Listopad 2015, 18:03   

Nie rozumiem tego samochodu... zmieniłem przepływomierz na stary i normalnie pali na rozgrzanym silniku ;P
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
Pyra 
Latarkoholik


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1106
Skąd: Gądki/Poznań
Wysłany: 12 Listopad 2015, 18:37   

Witam
LewyPas napisał/a:
... zmieniłem przepływomierz na stary i normalnie pali na rozgrzanym silniku ;P

Znajomy miał omegę, mówiłem mu, że ma padnięty potencjometr przepustnicy. Kupił "nowy" zamontował, i stwierdził, że to na pewno nie to, bo auto chodzi gorzej jak przedtem. Tylko, że ten "nowy" był ze szrotu...
Jeśli nie wymienisz na element ze 100% sprawnego auta, to nigdy nie masz pewności, czy używka jest dobra.
Walczyłem kiedyś z kumpla audi A3. Auto samo gasło w różnych odstępach czasu i sytuacjach. Po kilku próbach odpalało i znów jakiś czas jeździło. Po podpięciu diagnostyki w trybie live, jeździliśmy ponad godzinę zanim zdechł... Diagnostyka nie wykazywała żadnych błędów, tylko zanotowała gwałtowny wzrost ilości masy zasysanego powietrza, oraz powiązany z tym nagły wzrost dawki paliwa. Okazało się, że przepływomierz, miał pękniętą płytkę elementu pomiarowego, i w rożnych sytuacjach ścieżka traciła kontakt, dając sygnał o maksymalnej ilości zasysanego powietrza. Działo się to niezależnie od temperatury silnika.

Pozdrawiam
_________________
W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Listopad 2015, 19:44   

No, ale jeździłem na tej przepływce już ok. 5 miesięcy i było ok... no nic, trzeba jeździć i zobaczyć jak się auto zachowuje.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12 Listopad 2015, 22:06   

Ja zanim kupiłem nowy oryginał, szukałem przepływki z demontażu, każdy pisał 100% sprawna, zajeżdżałem na miejsce robiłem podmiankę i lipa, nie chodziła, a co ciekawsze moja stara chodziła, ale podawała złe wartości. Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala, cięgno od EGRchodzi jak bułgarka przy szosie :D
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Listopad 2015, 17:20   

r0rk napisał/a:
Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala,

r0rk, gdzie kupowałeś i ile dałeś?
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Listopad 2015, 18:58   

oliva napisał/a:
r0rk napisał/a:
Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala,

r0rk, gdzie kupowałeś i ile dałeś?


W Interteamie za 'Renówką'. Zapłaciłem 450 zł, ale wyszło chyba 380 zł bo brałem na firmę.

Pozdr
r0rk
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Listopad 2015, 19:32   

Dzięki , tak się rozglądam powoli bo czeka mnie wymiana :|
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
Ostatnio zmieniony przez oliva 13 Listopad 2015, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Listopad 2015, 19:34   

Wiem, że kaski nie mało, ale kupisz i zapomnisz, a z tymi używkami to zawsze wielka nie wiadoma.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:06   

Panowie... brak sił.
Dzisiaj poczułem zapach ON z samochodu... po otworzeniu maski mam cały silnik z przodu w ON. Pasek klinowy, alternator, przepływomierz, matę wygłuszającą, przewody paliwowe, pompę CR po prostu cały przód w ON. Na dodatek nic się nie dzieje, normalnie odpala, nie gaśnie itp.
Skąd to może lecieć? Nie wydaje mi się, żeby z pompy.... bo tam jest znikoma ilość.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:14   

LewyPas, miałem ostatnio podobnie, przód silnika mokry a wycieku nie było widać na pierwszy rzut oka. Po wnikliwych oględzinach powodem okazały się oringi na części nr 62.
Po wymianie suchutko.
Latarka w rękę i sprawdź dobrze ten łącznik.

_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:49   

Tam są te czarne lub zielone oringi? Jeśli tak, to je wymieniałem. Uszczelniałem cały układ prócz wymiany przewodów.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 25 Listopad 2015, 22:40   

Tam są czarne. Zostaje ci umycie przodu silnika, wysuszenie i obserwacja po odpaleniu. Innego sposobu na znalezienie nie znam. :(
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Listopad 2015, 17:43   

Dobra, mam!
Paliwo leci z pompy CR chyba z prawego dekielka... na wolnych sobie kapie na pasek, a po dodaniu gazu leci ciurkiem.
Pompa była uszczelniana... co się mogło stać?
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
Pyra 
Latarkoholik


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1106
Skąd: Gądki/Poznań
Wysłany: 26 Listopad 2015, 19:01   

Witam
LewyPas napisał/a:
Pompa była uszczelniana... co się mogło stać?

Pierwsza pompa po regeneracji miała podobnie, poszło strumieniem, całe szczęście jeszcze u mechanika, więc podjechał do "fachowca" dostał inną. Na tej zrobiłem już kilka tysięcy km i dalej suchutka.

Pozdrawiam
_________________
W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,126 sekundy. Zapytań do SQL: 7