Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 18:56 |
Pompa wysokiego ciśnienia CDI |
Autor |
Wiadomość |
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10 Listopad 2015, 20:56
|
|
|
Jeżeli masz wtryski do regenarcji to szukaj w Łowiczu. Tam ponoć jest gość który od x-lat zajmuje się naprawą układów wtryskowych głównie samych wtryskiwaczy. Jest to rzemieślnik starej generacji. A co najważniejsze mercedes nie jest mu obcy i cena nie powala na glebe. Niestety nie mam do niego kontaktu bo: strony internetowej nie posiada a komórki nie może używać bo pońoc ma rozrusznik serca. Ja też wypytuje o niego i wiekszość potwierdza, że jest tam taki wrsztat i jak znajdą adres do gościa to mi go dadzą. Również poszukaj firmy która ma części na sprzedaż do tego typu wtrysków. Znalazłem już troche ogłoszeń od takich frim ale oni chcą sprzedać razem z usługą - usługa to od 400 do 600zł. Gdzie w sklepie taki wtrysk kosztuje około 600zł.
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Listopad 2015, 18:03
|
|
|
Nie rozumiem tego samochodu... zmieniłem przepływomierz na stary i normalnie pali na rozgrzanym silniku ;P |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
Pyra
Latarkoholik
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 1106 Skąd: Gądki/Poznań
|
Wysłany: 12 Listopad 2015, 18:37
|
|
|
Witam
LewyPas napisał/a: | ... zmieniłem przepływomierz na stary i normalnie pali na rozgrzanym silniku ;P |
Znajomy miał omegę, mówiłem mu, że ma padnięty potencjometr przepustnicy. Kupił "nowy" zamontował, i stwierdził, że to na pewno nie to, bo auto chodzi gorzej jak przedtem. Tylko, że ten "nowy" był ze szrotu...
Jeśli nie wymienisz na element ze 100% sprawnego auta, to nigdy nie masz pewności, czy używka jest dobra.
Walczyłem kiedyś z kumpla audi A3. Auto samo gasło w różnych odstępach czasu i sytuacjach. Po kilku próbach odpalało i znów jakiś czas jeździło. Po podpięciu diagnostyki w trybie live, jeździliśmy ponad godzinę zanim zdechł... Diagnostyka nie wykazywała żadnych błędów, tylko zanotowała gwałtowny wzrost ilości masy zasysanego powietrza, oraz powiązany z tym nagły wzrost dawki paliwa. Okazało się, że przepływomierz, miał pękniętą płytkę elementu pomiarowego, i w rożnych sytuacjach ścieżka traciła kontakt, dając sygnał o maksymalnej ilości zasysanego powietrza. Działo się to niezależnie od temperatury silnika.
Pozdrawiam |
_________________ W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
|
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Listopad 2015, 19:44
|
|
|
No, ale jeździłem na tej przepływce już ok. 5 miesięcy i było ok... no nic, trzeba jeździć i zobaczyć jak się auto zachowuje. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 12 Listopad 2015, 22:06
|
|
|
Ja zanim kupiłem nowy oryginał, szukałem przepływki z demontażu, każdy pisał 100% sprawna, zajeżdżałem na miejsce robiłem podmiankę i lipa, nie chodziła, a co ciekawsze moja stara chodziła, ale podawała złe wartości. Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala, cięgno od EGRchodzi jak bułgarka przy szosie |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Listopad 2015, 17:20
|
|
|
r0rk napisał/a: | Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala, |
r0rk, gdzie kupowałeś i ile dałeś? |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Listopad 2015, 18:58
|
|
|
oliva napisał/a: | r0rk napisał/a: | Założyłem nówke Boscha, śmiga jak ta lala, |
r0rk, gdzie kupowałeś i ile dałeś? |
W Interteamie za 'Renówką'. Zapłaciłem 450 zł, ale wyszło chyba 380 zł bo brałem na firmę.
Pozdr
r0rk |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Listopad 2015, 19:32
|
|
|
Dzięki , tak się rozglądam powoli bo czeka mnie wymiana |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
Ostatnio zmieniony przez oliva 13 Listopad 2015, 20:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Listopad 2015, 19:34
|
|
|
Wiem, że kaski nie mało, ale kupisz i zapomnisz, a z tymi używkami to zawsze wielka nie wiadoma. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:06
|
|
|
Panowie... brak sił.
Dzisiaj poczułem zapach ON z samochodu... po otworzeniu maski mam cały silnik z przodu w ON. Pasek klinowy, alternator, przepływomierz, matę wygłuszającą, przewody paliwowe, pompę CR po prostu cały przód w ON. Na dodatek nic się nie dzieje, normalnie odpala, nie gaśnie itp.
Skąd to może lecieć? Nie wydaje mi się, żeby z pompy.... bo tam jest znikoma ilość. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:14
|
|
|
LewyPas, miałem ostatnio podobnie, przód silnika mokry a wycieku nie było widać na pierwszy rzut oka. Po wnikliwych oględzinach powodem okazały się oringi na części nr 62.
Po wymianie suchutko.
Latarka w rękę i sprawdź dobrze ten łącznik.
|
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Listopad 2015, 21:49
|
|
|
Tam są te czarne lub zielone oringi? Jeśli tak, to je wymieniałem. Uszczelniałem cały układ prócz wymiany przewodów. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 25 Listopad 2015, 22:40
|
|
|
Tam są czarne. Zostaje ci umycie przodu silnika, wysuszenie i obserwacja po odpaleniu. Innego sposobu na znalezienie nie znam. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Listopad 2015, 17:43
|
|
|
Dobra, mam!
Paliwo leci z pompy CR chyba z prawego dekielka... na wolnych sobie kapie na pasek, a po dodaniu gazu leci ciurkiem.
Pompa była uszczelniana... co się mogło stać? |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
Pyra
Latarkoholik
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 1106 Skąd: Gądki/Poznań
|
Wysłany: 26 Listopad 2015, 19:01
|
|
|
Witam
LewyPas napisał/a: | Pompa była uszczelniana... co się mogło stać? |
Pierwsza pompa po regeneracji miała podobnie, poszło strumieniem, całe szczęście jeszcze u mechanika, więc podjechał do "fachowca" dostał inną. Na tej zrobiłem już kilka tysięcy km i dalej suchutka.
Pozdrawiam |
_________________ W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
|
|
|
|
|
|