Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 18:56
Pompa wysokiego ciśnienia CDI
Autor Wiadomość
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Listopad 2015, 19:16   

Panowie, mówicie o dwóch różnych rzeczach chociaż o tej samej pompie.

Kolega Pyra ma na myśli wymontowanie pompy rozebranie jej i żłożenie.

Kolega LewyPas mówi o wymianie oringów na przewodach bez demontażu pompy.

I teraz jeżeli wyjmiemy pompe to i tak przewody zasilające pompe może podłaczyć dopiero wtedy kiedy pompa zostanie przykręcona do silnika - chyba, że przewody są tak długie, że wystają po za komore silnika.

Dlatego kolego LewyPas jeżeli zdecydowałeś sie na zmiane oringów na pompie przykręconej do silnika to zrób to jeszcze raz w miejscu w którym cieknie. A może podczas montowania uszkodził się znowy ten oring - czasami tak bywa. A może oring się rozpuścił pod działaniem paliwa, a może to nie był oring do układu paliwowego. Wszystko jest mozliwe. A tak na marginesie to dziwi mnie, że z tym jeździsz tyle czasu.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Listopad 2015, 19:53   

No właśnie nie. Dopiero wczoraj poczułem ON i otworzyłem maskę, a dzisiaj mi ON parował jak stałem na światłach.
Mechanika mam na przyszły tydzień dopiero.
Auto od jutra stoi i wsiadam w balerona :D
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:01   

Ale napisałeś, że zmieniałeś oringi i po dwóch dniach zaczęło lać? Zamiast jechać do mechanika sam wymień te oringi - tak chyba będzie pewniej.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:03   

Robert ze wszystkich chcesz zrobić mechaników - no to się nie uda :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:09   

Pioterek napisał/a:
Robert ze wszystkich chcesz zrobić mechaników - no to się nie uda :wink:


A dlaczego nie? Jeżeli jeżdżą do mechaników i efekt naparwy jest mizerny to po co mają tracić kase. Juz chyba lepiej samemu zrobić i jeździć niż być skazanym na łaske mechanika.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:20   

Nieee, ja oringi zmieniałem i pompę uszczelniłem miesiąc temu.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:21   

No to zmień jeszcz raz oringi tylko sam.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Pyra 
Latarkoholik


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1106
Skąd: Gądki/Poznań
Wysłany: 26 Listopad 2015, 20:32   

Witam
kubus838 napisał/a:
Kolega Pyra ma na myśli wymontowanie pompy rozebranie jej i żłożenie.

No wiesz, odniosłem się do:
LewyPas napisał/a:
Paliwo leci z pompy CR chyba z prawego dekielka...

Co by potwierdziło:
LewyPas napisał/a:
Nieee, ja oringi zmieniałem i pompę uszczelniłem miesiąc temu.


Pozdrawiam
_________________
W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 26 Listopad 2015, 21:03   

Już zaczyna mi się mieszać - dlatego chyba lepiej bedzie jednak wyjąć cała popme o zrobić wszystko po kolei.
A ten dekielek to nie chodzi o to coś co dociska przewód?
robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Listopad 2015, 21:38   

Panowie czym umyć silnik w domowych warunkach?
Wszystko w ON, alternator, pompa abs, przepływomierz, maska, chłodnica itp...
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 28 Listopad 2015, 22:10   

Nie ważne czy w domowych czy serwisowych. Idź lepiej do sklepu kup taki płyn który rożcieńcza się z wodą - właśnie tak z wodą. Potem do spryskiwacza i psikasz na silnik i nie trzeba spłukiwać. Jak wyschnie to silnik jest czysty. Tylko czasem niech Cię nie weźmie na mycie karcherem, bo mozesz silnika już nie odpalić.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Listopad 2015, 22:35   

Ok. Mam problem z alternatorem chyba, który jest cały w ON... nagle rozładował mi się akumulator (nic nie pobiera prądu, nigdy z baterią problemów nie miałem itp.). W czwartek jechałem i już coś się działo, bo deska rozdzielcza raz świeciła mocniej, a zaraz znowu przygasała lekko... no i wolno kręcił, strasznie wolno, a dzisiaj już w ogóle nie kręci, choć światła normalnie się świecą.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 28 Listopad 2015, 23:30   

Jeżeli masz jeszcze mokry to go zostaw niech dobrze wyschnie - odłącz akumulator i zostaw z otwartą maską. A zła iwadomość to taka, że nie możesz go tak zostawić na zewnątrz. Trzeba wysuszyć w garażu, a jak byś miał ogrzewany to już pełen sukces. Jeżeli to nie pomoże to czeka Cię rozbiaranie. Ale myśle, że po dobrym wyschnięciu wszystko będzie w pożądku - dlatego mycie silnika myjką ciśnieniową jest mała wskazane ze wzgledu na takie usterki.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Listopad 2015, 18:10   

Maska może być otwarta przez 2 - 3 dni? Mam garaż wolnostojący (blaszany) i niestety bez drzwi... dzisiaj naładowałem aku i odpalił od strzała po dwóch dniach stania.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 29 Listopad 2015, 18:22   

To teraz przejedź nim pare kilometrów tak z 80 km/h to wtedy go szybciej wysuszysz. Ja też mam garaż blaszany ale o tej porze roku to nie ma co mówić o suszeniu w takim garażu - no chyba, że będzie słońce świeciło.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,207 sekundy. Zapytań do SQL: 10