Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 18:56
Pompa wysokiego ciśnienia CDI
Autor Wiadomość
K_I_K_I 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 117
Skąd: TBU
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 17:56   

Anti22 napisał/a:
witam,
Panowie poszła mi owa pompa, zaczęła cieknąc. Mam do Was pytanie, znalazłem pompę identyczna do A klasy 1.7cdi czy będzie pasować? Dodam, ze numery są identyczne, tylko zastanawiam się czy pracować będzie tak samo z taka sama silą ? ;p


Nie wiem jak u Ciebie biorą za robotę, ale mnie przy 2.2 CDI uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia kosztowało 70zł. Więc nie wiem czy jest sens coś kombinować.
_________________
T202 C220 CDI Kombi '98 Classic
WDB2021931F756295
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16791

Stefan nie odstawiaj badziewia, skręć drutem!
 
 
 
Anti22

Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 52
Skąd: LDZ
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 18:46   

U mnie na broku poszło, wiec z doświadczenia wiem, ze nie ma bata tego naprawić ;/
_________________
C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 21:49   

Anti22 napisał/a:
witam,
Panowie poszła mi owa pompa, zaczęła cieknąc. Mam do Was pytanie, znalazłem pompę identyczna do A klasy 1.7cdi czy będzie pasować? Dodam, ze numery są identyczne, tylko zastanawiam się czy pracować będzie tak samo z taka sama silą ? ;p

Jeśli numer jest identyczny, to jest dokładnie ta sama część, więc będzie pracować. Ale jak pompa cieknie, to się kupuje zestaw naprawczy i się ją uszczelnia. Skąd wiesz, że ta od A-klasy nie będzie cieknąć...?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Anti22

Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 52
Skąd: LDZ
Wysłany: 5 Grudzień 2012, 00:07   

Myślałem że nawet jak się zgadza kod, ciśnienie jest to samo, ale szerokością tłoczka może się różnic.
Kupiłem zestaw naprawczy, ale to nic nie dało bo właśnie z broku cieknie, a mechanicznego otworu nie dam rady zrobić. :/
Nie mam pewności ze od A klasy nie będzie cieknąć, ale 14 dni na sprawdzenie mi wystarczy :D
EDIT: Wszystko działa jak należy, jak by miał ktoś taki problem kiedyś, już wie co może zrobić :)
_________________
C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956
 
 
omaster 
omaster

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 68
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 5 Grudzień 2013, 20:07   

Panowie czy przy montazu pompy trzeba cos ustawiac? i czy wystarczy rpzykrecenie na "wyczucie"?
_________________
MB W202 2,2 CDI 1998r.
VIN WDB2021331F770088
 
 
 
piotr1 

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 481
Skąd: Katowice
Wysłany: 6 Grudzień 2013, 08:01   

Z tego co mi wiadomo, nic się nie ustawia.
pozdr.
_________________
C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170
 
 
omaster 
omaster

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 68
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 14:17   

A mam jeszcze jedno pytanie, bo u mnie pompa niskiego cisnienia tez jest mokra, mozliwe ze tez jest nieszczelna? i czy drogie jest jej uszczelnienie?
_________________
MB W202 2,2 CDI 1998r.
VIN WDB2021331F770088
 
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 9 Grudzień 2013, 20:30   

omaster, tej malej sie nie uszczelnia, tylko kupuje nowa :)
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 21:55   

omaster, a nie masz jej mokrej przy przewodzie paliwowym, który do niej wchodzi ( nie pamiętam czy jest tam 1 czy 2)...?
Bo wtedy wystarczy oring wymienić.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Snak 
snak

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 16
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 18:34   

Witam. tak popieram aby zwrócić uwagę na uszczelnienie przewodów paliwowych tak jak sugeruje "badmojo". Miałem podobną przypadłość tyle że gdy pojawił się pierwszy przymrozek to silnik długo kręcił lub musiałem go wspomóc zewnętrznie. Po wymianie oringów na przewodzie paliwowym ustało wypocenie w okolicy pompy wys. ciśnienia oraz ustały problemy przy rozruchu w ujemnych temp.
_________________
C220CDI 99r
 
 
omaster 
omaster

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 68
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 4 Styczeń 2014, 23:54   

Panowie a jeszcze jedno pytanko, oddalem autko do uszczelnienia pompy i po odbiorze faluja mi obroty po odpaleniu na zimnym silniku do momentu dodania gazu. Czy ta pompe powinno sie jakos ustawiac po uszczelnieniu? czy raczej szukac gdzies indziej przyczyny?
_________________
MB W202 2,2 CDI 1998r.
VIN WDB2021331F770088
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 5 Styczeń 2014, 00:00   

omaster napisał/a:
Czy ta pompe powinno sie jakos ustawiac po uszczelnieniu?
Nie, może masz nieszczelności jakieś na przewodach.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
omaster 
omaster

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 68
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 5 Styczeń 2014, 00:33   

Za pierwszym razem uszczelnial pompe ale nadal cieklo i za drugim razem gdy oddalem na gwarancje to wymienil oringi na przewodach także nie powinno być nieszczelności
_________________
MB W202 2,2 CDI 1998r.
VIN WDB2021331F770088
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 00:52   

omaster napisał/a:
Za pierwszym razem uszczelnial pompe ale nadal cieklo i za drugim razem gdy oddalem na gwarancje to wymienil oringi na przewodach także nie powinno być nieszczelności

Sprawdź na przewodzie dochodzącym do filtra czy pojawiają się tam pęcherzyki powietrza i czy po wyłączeniu silnika cofa się paliwo.
Ile tych oringów wymienił? Nieszczelności mogą też być na przewodach przelewowych.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
omaster 
omaster

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 68
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 01:02   

Chodzi Ci o przewody paliwowe przy filtrze? Dodam jeszcze ze umyl mi silnik jesli to ma znaczenie.
_________________
MB W202 2,2 CDI 1998r.
VIN WDB2021331F770088
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,217 sekundy. Zapytań do SQL: 10