Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 18:56
Pompa wysokiego ciśnienia CDI
Autor Wiadomość
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Listopad 2015, 19:23   

Leci z sekcji. Jutro auto będzie zrobione i idzie na sprzedaż. Mam w210 i w202 i nie utrzymam dwóch.
Ile mogę wołać za w202 2.2 cdi 99r. wyposażenie: ABS, ASR, centralny, 2 x elektr. szyby, elektr. lusterka, el. składane lusterka, klimatronik 100% sprawny. Blacharsko oceniam na 4+ - do roboty drzwi pasażera i kierowcy. Zawieszenie bez luzów itp.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Grudzień 2015, 20:55   

Panowie. Wymieniłem ostatnio pompę wysokiego ciśnienia na nową.
Wszystko cacy z wyjątkiem sporo zwiększonego spalania. 3 x trasa Łódź-Wrocław-Łódź i 8l/100km przy prędkościach 120-130km/h. Wcześniej było 6,5...
Z tego co wiem gdyby z pompą było coś nie tak, to były by problemy z odpalaniem, a nie ma żadnych. Wszystko oprócz spalania cacy. Nie ma też podejrzeń o złe ustawienie pompy, bo ona nie wymaga żadnych ustawień...
Nie kopci na czarno. Po jej wymianie nawet puszcza mniejszy dymek przy gwałtownym przygazowaniu.

O co może chodzić, gdzie szukać...?

Dodam tylko, że w tym samym czasie założyłem też nowy termostat chłodzenia paliwa.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Grudzień 2015, 21:16   

Nie ucieka Ci nigdzie paliwo? Termostat sprawny na 100%? Bo wiesz, nowe też bywają wadliwe.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
frutii1992 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 424
Skąd: Białystok
Wysłany: 20 Grudzień 2015, 23:11   

dawkowaniem paliwa sterują wtryski, reszta idzie w przelew, więc ja innej możliwości niż wycieki nie widzę
_________________
om611 + gt22v
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Grudzień 2015, 23:41   

Skoro pompe i termostatu jesteś pewien to pozostało Ci sprawdzić wszystkie przewody - może tam jest jakaś mała nieszczelność. Innych możliwości już nie ma.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 21 Grudzień 2015, 08:19   

Pozostaje jeszcze przekłamanie któregoś z czujników, korekta wtrysków. Przydałoby się SD.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Grudzień 2015, 12:26   

Dzisiaj posprawdzałem z mechanikiem. Na przewodach sucho. Wszędzie sucho.
Szybko się nagrzewa i temperaturę trzyma, więc termostat też odpada.
Jeszcze mam podejrzenia co do dogrzewacza, wyłączę pojeżdżę i zobaczę.
Ale nie będę zaśmiecał tego tematu.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 21 Grudzień 2015, 12:46   

badmojo napisał/a:
Dzisiaj posprawdzałem z mechanikiem. Na przewodach sucho. Wszędzie sucho.
Szybko się nagrzewa i temperaturę trzyma, więc termostat też odpada.
Jeszcze mam podejrzenia co do dogrzewacza, wyłączę pojeżdżę i zobaczę.
Ale nie będę zaśmiecał tego tematu.


Tematu nie zaśmiecasz bo z Twoich opisów każdy może skorzystać.

W takim przypadku to ja bym jeszcze się pokusił o sprawdzenia całego układu paliwowego. Kiedyś spotatkałem się z czymś takim, że po wyjęciu rurek z baku okazało się, że jedna jest pęknięta i zasysała powietrze znad paliwa w baku. Samochód jak miał więcej niz 1/4 paliwa w baku to jeździł normalnie. Jak paliwo zostało wyjeżdżone to samochód ciężko odpalał w trakcie jazdy "kichał". Właściciel "bawił" się tym pare miesięcy a serwisy rozkładały ręce i wymieniały różne cześci i nic. Dopiero przysłowiowy pan Józio to naprawił nic nie wymieniając tylko zalutował pęknięcie. Nie był to mercedes ale auto jeździ do dziś beż żadnych kłopotów z układem paliwowym. Taki podałem przykład, że błachostka może przynosić wielkie koszty - więc chyba warto sprawdzić.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 19:09   

A takie pytanie.
Na obudowie pompy od czoła są wytłoczone numery 117 CN 2 (było na mojej starej pompie) a na nowej jest 117 CN 4.

Czy to ma jakiekolwiek znaczenie...?

Numer części jest taki sam A611 070 05 01
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 19:22   

Jeżeli numer mercedesa się zgadza to wszystko okej. A te oznaczenia mogą np być oznaczeniem że jest to pompa z innego samochodu (modelu) bo nie tylko w202 ma cdi :) Tak mi się wydaje
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Krzysiek87 

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 21:34   

Panowie, mam pytanko. W moim 2.2 CDI została uszczelniona pompa wysokiego ciśnienia (ponoć częsta przypadłość), wymieniony regulator ciśnienia paliwa na oryginał z ASO, bo niedawno też odmówił posługi. Pomimo tych zabiegów auto pali po Warszawie 12,6. Pomiaru dokonałem dzisiaj. Czy to jest normalne spalanie w cyklu miejskim? Dodam, że mam automat i wg. mojego ojca ciężką nogę...
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Luty 2017, 21:40   

Krzysiek87, C hoc byś miał No gie jak Słoń to o wiele za dużo pali Twój CDI
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Krzysiek87 

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 21:46   

wiskontii napisał/a:
to o wiele za dużo pali Twój CDI


Katalogowo jest 9,4 bodajże. Wiadomo jak jest z katalogiem i co robi te 17 lat użytkowania i prawie 400 000 na blacie, ale kurde liczyłem na chociaż 11 po mieście. Pytanie gdzie szukać i czy w ogóle jest sens szukać dalej przyczyny i niepotrzebnie wydawać kasę :?: Dodam, że auto pełni u mnie funkcję "daily gruza".
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Luty 2017, 21:49   

Krzysiek87 napisał/a:
Panowie, mam pytanko. W moim 2.2 CDI została uszczelniona pompa wysokiego ciśnienia (ponoć częsta przypadłość),.


Tak to ponoć przypadłość tej pompy. Pochwal się ile Cie to kosztowało?


Krzysiek87 napisał/a:

wymieniony regulator ciśnienia paliwa na oryginał z ASO, bo niedawno też odmówił posługi. .


Po czym poznałeś, że źle działa?


Krzysiek87 napisał/a:

Pomimo tych zabiegów auto pali po Warszawie 12,6..


Stanowczo za dużo.

Krzysiek87 napisał/a:

Pomiaru dokonałem dzisiaj..


Przy jakiej temperaturze otoczeni? Przy jakiej temperaturze silnika?


Krzysiek87 napisał/a:

Czy to jest normalne spalanie w cyklu miejskim? Dodam, że mam automat i wg. mojego ojca ciężką nogę...


I tak i nie to, jest zależne od temperatury otoczenia oraz temperatury silnika i jeszcze paru innych czynnikiów.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Krzysiek87 

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2017, 22:00   

kubus838 napisał/a:
Pochwal się ile Cie to kosztowało?


600 :roll:

kubus838 napisał/a:
Po czym poznałeś, że źle działa?


Falowały obroty i telepało budą. Po podpięciu pod kompa wyszło, że to to i po wymianie objawy od razu ustąpiły.

kubus838 napisał/a:
Przy jakiej temperaturze otoczeni? Przy jakiej temperaturze silnika?


Otoczenie to głównie mroźne poranki. Ruszam do pracy około 7:00. Temperatury były od -2 do czasem -8. Termostat też mam nowy, do pracy 12 km., ale przy mrozach nie rozgrzewał się do 80 stopni przed przyjazdem. Ogólnie robię z reguły krótkie odcinki na nierozgrzanym motorze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,218 sekundy. Zapytań do SQL: 11