Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty tylko do 3.000 !?!!?
Autor Wiadomość
ttorres 
ttorres

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Wroclaw
  Wysłany: 24 Listopad 2007, 21:46   Obroty tylko do 3.000 !?!!?

Dzisiaj zauwazylem, ze moj 220cdi stracil moc i myslalem, ze turbina poszla. Ale pozniej zauwazylem, ze jednak turbina wlacza sie tam gdzie zawsze czyli okolo 2000 obrotow, ale zaraz sie wylacza. Zaraz potem zauwazylem, ze obroty dochodza tylko do 3tys i dalej nie ida mimo, ze pedal jest docisniety do dechy! Podejrzewam, ze to kewstia jakiegos przewdou lub czujnika, ale chcialbym sie spytac Was czy orientujecie sie co to mniej wiecej moze byc i gdzie szukac przyczyny tej usterki?!
_________________
"Bez GWIAZDY nie ma jazdy"
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Listopad 2007, 21:49   

Prawdopodobnie auto weszło w tryb awaryjny, najlepiej podepnij uto pod kompa
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
ttorres 
ttorres

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24 Listopad 2007, 21:52   

Bylem w warsztacie na regulacji hamulca recznego i powiedzieli mi, ze tylnie klocki sa juz do wymiany bo maja ok.1,5mm grubosci. Czy tryb awaryjny mogl sie przez to uruchomic na przyklad??
_________________
"Bez GWIAZDY nie ma jazdy"
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1046
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Listopad 2007, 22:42   

Nie wydaje mi się żeby przez grubość klocków wszedł w tryb awaryjny, ale co do tego to jeszcze niech koledzy potwierdzą
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
tomcat 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 111
Skąd: mazow
Wysłany: 24 Listopad 2007, 22:46   

Z tego co opisujesz to na 90% poszedł Ci przepływomierz, ale najlepiej podjedz na komputer i niech dokładnie zdjagnozują usterkę.
_________________
c220CDI
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 24 Listopad 2007, 22:56   

ttorres napisał/a:
Bylem w warsztacie na regulacji hamulca recznego i powiedzieli mi, ze tylnie klocki sa juz do wymiany bo maja ok.1,5mm grubosci. Czy tryb awaryjny mogl sie przez to uruchomic na przyklad??



Kowal napisał/a:
Nie wydaje mi się żeby przez grubość klocków wszedł w tryb awaryjny, ale co do tego to jeszcze niech koledzy potwierdzą
Pozdro


Kolega Kowal ma racje klocki w tym wypadku nie maja nic do trybu awaryjnego.

Tak jak poprzednicy mówią jedź i podepnij sie pod komputer i będzie wszystko jasne co sie stało.

Pozdrawiam
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 25 Listopad 2007, 02:27   Re: Obroty tylko do 3.000 !?!!?

ttorres napisał/a:
Dzisiaj zauwazylem, ze moj 220cdi stracil moc i myslalem, ze turbina poszla. Ale pozniej zauwazylem, ze jednak turbina wlacza sie tam gdzie zawsze czyli okolo 2000 obrotow, ale zaraz sie wylacza. Zaraz potem zauwazylem, ze obroty dochodza tylko do 3tys i dalej nie ida mimo, ze pedal jest docisniety do dechy! Podejrzewam, ze to kewstia jakiegos przewdou lub czujnika, ale chcialbym sie spytac Was czy orientujecie sie co to mniej wiecej moze byc i gdzie szukac przyczyny tej usterki?!
a moze sprawdz czy nie wyciągnęła CI sie linka od gazu, kolega w TD fordzie stracił moc, powymieniał wszystkie filtry a serwisy proponowały mu wymiane turbiny i remont silnika...

załozył oryginał linkę a problem znikł...

moze to zbyt proste i banalne ale zyciowe.
_________________


 
 
marcmerc 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 187
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25 Listopad 2007, 13:57   

problem moze tkwić też w potencjometrze gazu ale tego tez nie sprawdzisz inaczej niż na kompie
_________________
okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty
 
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 25 Listopad 2007, 14:22   

nic nie sprawdzaj tylko podepnij pod kompa przyczyn moze byc 40. tyle przychodzi mi do glowy. od regulatora cisnienia po zawór turbosprezarki. na bank to nie jest linka, klocki, czy spryskiwacz.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 25 Listopad 2007, 17:03   

post kolegi z innego forum : to tak by nie być gołosłownym :

Robi_G napisał/a:
Witam wszystkich. Od ponad roku walczyłem z brakiem mocy w moim mondeo. Niby nie dymił, nie brał oleju ponad normę tzn. nalewałem do poziomu max i po 10000km przy wymianie poziom spadał do poziomu min. W zimę nie miałem kłopotów z odpalaniem ale nie dało się pokonać magicznej granicy 120 km/h. na autostradzie. Mechanicy proponowali remont silnika za 3000zł i wymianę turbiny za 5000. Auto ma już nieco ponad 200 000 km. i te koszty nie byłyby ekonomicznie uzasadnione... - tak mądre zdanie usłyszałem w serwisie. Po wizytach na naszym forum i podpowiedziach wymieniłem filtr paliwa i powiertza i ... nic. Aż wreszcie...

Pewnego dnia wreszczie i to na środku skrzyżowania zerwała się linka od gazu. Piszę wreszcie choć nie zacytuję tego co wtedy wykrzykiwałem na swoje auto... Po wymianie linki na oryginalną w serwisie (112zł) nagłe olśnienie... Linka przed zerwaniem wyciągnęła się o kilka cm. i nie mogłem uzyskać pełnej mocy... Teraz już mogę pierwszy opuszczać skrzyżowanie... Wiem, wiem pewnie powiecie że chłopak ma starego Diesela - najsłabszego z mondków i chwali się mocą ale naprawdę jest o niebo lepiej i mniej pali... Srednie spalanie na poziomie 6.5l ON/100 km. Na autostradzie można już "normalnie " jechać... Piszę to bo może komuś pomogę i przed wydaniem kilku tysięcy zainwestuje kilkadziesiąt zł. na linkę gazu... Mnie pomogło...


i nie mówie ze linka, ale warto wszystkie opcje sprawdzić.
_________________


 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 25 Listopad 2007, 17:41   

stary tu jest mowa o silniku cdi :!: ,który ma tryb awaryjny przy 3000 obrotów. i nie wazne czy na 1,2 czy 5 biegu. przepaustnica nie jest podłaczona do linki tylko potencjometr. wyciagniecie linki jest mozliwe ale z mojego doswiadczenia w tym modelu nie realne.
tym bardziej ze rano bedzie chodził normalnie tylko pozniej juz nie.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
AutoElegance.pl 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 87
Skąd: Radom
Wysłany: 26 Listopad 2007, 03:40   

Ale przyczyn nawymyslaliscie.

Na 95% padl przeplywomierz.
_________________
AutoElegance... (prawie) wszystko czego potrzebuje Twój samochód.

www.autoelegance.pl
 
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Listopad 2007, 08:01   

do radomia mam niedaleko. jak padł przepływomierz to ja stawiam. jak nie to ty. zakład stoi??
ttorres a jeszcze pytanie do ciebie. nie znasz jakiegos szrotu we wrocku gdzie maja duzo gratów do 202. mysl intensywnie to przy okazji rodzine odwiedzę i auto ci naprawie hehe.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
AutoElegance.pl 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 87
Skąd: Radom
Wysłany: 26 Listopad 2007, 10:00   

Spoko, przeciez nie powiedzialem, ze na 100% :lol: Te 3 tysiace obrotow to typowe dla przeplywomierza?

A jak z przyspieszaniem, jest zamulony?
_________________
AutoElegance... (prawie) wszystko czego potrzebuje Twój samochód.

www.autoelegance.pl
 
 
 
ttorres 
ttorres

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 26 Listopad 2007, 14:19   

No wiec akcja nabrala obrotow, poniewaz drugiego dnia jak wsiadlem i go sprawdzilem to wszystko chodzilo normalnie :D :D ?!?!?!?! Nie kumam o co chodzi ale na wszelki wypadek pojade na komputer to sprawdzic, bo jak sie okaze, ze tylko rano jest ok, a potem sie to bedzie wlaczac, to sie zalamie :-/

A odnosnie szrotu, to niestety nie wiem gdzie jest we Wrocq...
_________________
"Bez GWIAZDY nie ma jazdy"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,142 sekundy. Zapytań do SQL: 10