Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Cos piszczy podczas jazdy!!
Autor Wiadomość
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 27 Grudzień 2007, 21:14   Cos piszczy podczas jazdy!!

witam mam problem taki ze cos mi piszczy w kabinie wydaje mi sie ze to moze byc wiarak od wentylatorat ale nie wiem czemu bardziej sie nasila przy skrecaniu w prawo. A gdy wylacze calkowicie obieg to przestaje. Czy mial ktos moze cos podobnego ?? i jak to zrobil zeby to przestalo draznic ucho ??
 
 
borys 
borys

Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13
Skąd: śląskie
Wysłany: 27 Grudzień 2007, 21:21   

ja miałem podobny problem tzn. piszczało mi w kabinie ale po przekręceniu obrotów dmuchawy na 5-ty bieg przestawało. skończyło sie na wymianie opornicy i wszystko ucichło.ale proponuje sprawdzic najpierw silniczek,może tam znajdziesz problem.
_________________
C200 2,2cdi esprit 99
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 27 Grudzień 2007, 23:14   

mozliwe ze nalezy przeczyscic elektrozaworki bo jest w nich brud i dlatego piszczy....
oraz proponuje zajrzec na filter kabinowy jak wyglada.

Pozdrawiam
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 02:10   

wentylator
podczas skretu witrak sie przechyla, mozliwe, ze lozysko jest wyrobione
 
 
Sebastianp 
w202 c180 w210 300TD


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 145
Skąd: Łaziska G. k.Tychów
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 02:42   

Elektrozaworki ? filtr ?? co to ma wspólnego z piszczeniem na zakrętach z nawiewu ?

BTX ma 100% diagnozę
Piszczy łożysko wentylatora. Gdy samochód się nachyla zwiększa się tarcie i piszczenie nasila.
Proponuję zajrzeć w wentylator. Może wystarczy dobry smar w sprayu na łożysko (odradzam WD40)
_________________
E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG
 
 
 
ciemny1972 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 07:03   

nie wiem czy we wszystkich silniczkach dmuchawy,ale podejrzewam ze tak,wirnik umocowany jest w panewkach,a te jak wiadomo nie są tak trwałe jak łożyska.U mnie było to samo.Po rozkręceniu dmuchawy,przeczyszczeniu wszystkiego i nasmarowaniu elementów które się ruszają piszczenie ustało.
_________________
W202 C180 1996
benzyna + LPG

VIN WDB2020181A401958
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 13:00   

Sebastianp, :oops: ajj Panowie zle doczytanie tematu. moj błąd.

btx, ma racje jesli chodzi tu przy skrecaniu.

pozdro !
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Vito 
Automaniak

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 33
Skąd: Poznań
  Wysłany: 28 Grudzień 2007, 13:40   ODP

To zdecydowanie łożysko przy wentylatorze , mam tak u siebie , po zimie sie tym zajmuje bo na głowę można dostać jak nie podkręcisz radia :roll: :lol:
Pozdrawiam
_________________
W202 C180 93'
W210 E240 V6 98'
W210 E290 98'
 
 
Sebastianp 
w202 c180 w210 300TD


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 145
Skąd: Łaziska G. k.Tychów
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 14:01   

MikiPOZ, Taką postawę forumowiczów tylko chwalić. Niestety jest wielu wśród nas którzy nie umieją się przyznać do gafy próbując udowodnić później że są najmądrzejsi.
Pozdrawiam
_________________
E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 14:43   

A i u mnie to samo :( Też się po zimie tym zajmę ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jansu
jansu c220 cdi 2000

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: plock
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 17:16   

mialem u siebie to samo do wymiany jest rezystor obrotow tzw. jezyk znajduje sie on przy filtrze kabinowym
_________________
jansu
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 2 Styczeń 2008, 16:45   

jansu,
Ja wyciągałem ten wentylator, ale nigdzie nie było jeża!!!! (rezystorów).
Też miałem podobny objaw ale później na 1 biegu wogóle już nie chodził. Tarcie było takie duże, że zatrzymywało wentylator.
W którym miejscu powinny być te rezystory???? U mnie może ich nie ma?
Pozdro
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,063 sekundy. Zapytań do SQL: 7